westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

569 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

LD
LAMBERTUS D.
Beek-Ubbergen
13 jul 2023

zeer slechte service (after sales)!

Ik heb twee artikelen besteld. Een artikel (accu met oplader) komt zonder oplader aan en heb ik nodig om artikel 1 uit te kunnen proberen. Als ik bel met de klantenservice, moet ik zelf uitzoeken welk type oplader ik mis (staat op de site van Westfalia), moet ik foto's maken en afwachten of het een fout is op de site en of de fout aan Duitsland ligt of hier (???!!!). Vier dagen later is er niets gebeurd. Artikel teruggestuurd en duurt 10 dagen voor ik mijn geld terug heb. Heel slecht. Twee sterren is nog te veel.
30 aug 2023

Artikel voorradig met 3-5dagen levertijd

Ik ben teleurgesteld over mijn bestelling, in de zin van! Ik heb een product besteld op de site die aangegeven stond als voorradig meteen levertermijn van 3-5 werkdagen betaald en een mail ontvangen om mij te bedanken voor de bestelling. Nu 14 dagen later nog altijd niks ontvangen. Terug een mailtje verstuurd met de vraag wat er scheelt, nog geen reactie, wel een mail om hen te beoordelen!!
19 sep 2023

Geen reactie op mail …

Ik heb meerdere keren een mail gestuurd nav een kapotte levering en daar geen reactie op gekregen. Ook meerdere keren gebeld maar de dame bij de klantenservice kan niets betekenen en zegt dat ik moet mailen. De laatste keer dat ik gebeld heb, zou ik binnnen 48 uur een reactie krijgen. We zijn inmiddels 1,5 week verder.
26 mei 2023
Heb een bestelling geplaatst met verwachte levering van 3-5 dagen. Na 14 dagen zelf maar eens contact gezocht waar de bestelling blijft. Krijg ik te horen dat het niet op voorraad is en nog 2 weken moet wachten. Hier was ik graag even over bericht, dan had ik het elders besteld.
12 jul 2023

Product na betaling alsnog niet leverbaar.

Na betaling maar steeds geen mail ontvangen dat het product verstuurd werd. Na 10 dagen maar eens op de site gekeken: bleek dat het product niet meer leverbaar was (dat had ik graag per mail vernomen, of al voor mijn bestelling). Na mijn mail hierover wel netjes terugbetaald.
3 jun 2023
Het verkeerde artikel werd gestuurd. Kwam niet overeen met de beschrijving van hun website. Dus weer ingepakt en teruggestuurd voor omruiling van het juiste artikel. Nog niets gehoord of gezien. Links op de foto het bestelde, rechts wat we ontvingen.
4 jul 2023
Ander product geleverd dan besteld...ik had twee puls sproeiers besteld van Westfalia, ik kreeg geleverd twee sproeiers van een compleet ander/ goedkoper merk, ook aangeboden op jullie site, tevens onder een ander product nummer.
26 jul 2023
Heb bijna 10 dagen opgewacht ( bij bestelling stond op voorraad en 1-2 dagen lever tijd ) Er stonden diverse vlekken ( geschuurd en extra gelakt ? ) dus niet egaal Niet zo stevig als verwacht Slecht prijs kwaliteit verhouding
Ik werd niet op de hoogte gehouden wanneer het pakket zou worden verstuurd. 1 week na de bestelling stond de bezorger onverwacht op de stoep. Communicatie moet echt beter...
JB
John B.
Hellevoetsluis
14 sep 2023
Alles was ok totdat de verzending met gls plaats vond…. Slecht slechter slechts…. Daar zijn geen afspraken mee te maken. Ik zal dus niets meer bij u bestellen.
31 aug 2023
Bestelling meerdere weken onderweg zonder enige vorm van terugkoppeling.l Bij telefonisch contact klantonvriendelijk behandeld zonder duidelijke afspraken.
19 okt 2023
ik heb een mail gestuurd over de geleverde snoeischaar. Daar krijg ik een reactie op. het is een waardeloos product. hij viel spontaan uiteen in onderdelen
27 mei 2023
Volstrekt verkeerde artikel geleverd.Wel goed geholpen voor retourzending, maar het vervolg laat op zich wachten.
5 jul 2023

Bezorging

Bestelling is prima. Maar bezorging kan beter. Doos onbeheerd bij de voordeur achter gelaten.
Tijdens het gebruik lopen de wielmoeren los. Moet telkens weer aangedraaid worden
9 sep 2023
Wacht al meer dan 14 dagen op levering van artikel
12 mei 2023
Boren minder dan 4 mm, krijg ik niet geslepen.
21 mei 2023
Poor product, doesn't work, doesn't cut grass
7 jul 2023

Levertijd

Opgegeven levertijd wordt niet nagekomen
13 jul 2023
Levering duurt veel te lang