westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

Nooit antwoord gekregen op mijn mail
26 nov 2023
Correct en goed geleverd. Maar je moet wel even geduld hebben om je pakje te ontvangen ...
2 nov 2023
reeds 2 maal een email verzonden, bellen mag niet maar er komt geen antwoord betreffende een verzoek voor een retour zending.
JM
Jorn M.
Maassluis
1 nov 2023
Degelijk product, misleidend weergegeven ( niet overzichtelijk ) waardoor het lijkt dat je meer voor je geld krijgt. Ontzettend slecht bereikbaar.
RV
Rik V.
Geluwe
31 okt 2023
Compacte aszuiger perfect voor dagelijks de pelletkachel asla te reinigen. Duurt halve minuut.
Ik werd niet op de hoogte gehouden wanneer het pakket zou worden verstuurd. 1 week na de bestelling stond de bezorger onverwacht op de stoep. Communicatie moet echt beter...
MN
Maurice N.
WINTERSHOVEN

Lieverd niet

Ben al 14 dagen aan het wachten en contact is onmogelijk

De kwaliteit van het product en de bezorging

De kwaliteit van het product is goed, vacuüm haken die echt goed vastzitten. De bezorging duurde wel heel erg lang. Toen ik na 10 dagen reclameerde, kreeg ik geen respons. Ik weet niet of er iets mis gegaan is of dat het altijd zo lang duurt voor iets wordt bezorgd.
29 okt 2023
29 okt 2023
Snelle en correcte levering. Goede prijs.
28 okt 2023
Vlugge bewerking en levering
27 okt 2023
Goed en goedkoop, beter kunnne niet wensen.
27 okt 2023
26 okt 2023
snelle levering, goede prijs en product zoals beschreven
25 okt 2023
Alles verliep zoals het hoort
JJ
J.M. J.
Almere
24 okt 2023
Correcte levering

Wel betaald, niets ontvangen, geen contact mogelijk

Wij hebben geruime tijd geleden een bestelling geplaatst en tot op heden niets ontvangen. Op mails wordt nauwelijks gereageerd. Op dit moment wordt er zelfs helemaal niet meer gereageerd op een vraag van mijn kant. Ik zal niemand aanraden om bij Westfalia te bestellen. Het kan natuurlijk dat iets wat langer duurt, maar zorg dan voor een goede berichtgeving of mogelijkheid tot annuleren.