westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

813 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

18 sep 2023

Omschrijving artikel was heel uitgebreid, geen 'miskoop'!

Omschrijving artikel was duidelijk, je weet dus wat je krijgt. Levering was sneller dan aanvankelijk was opgegeven. Top product!
25 jul 2023
Vlot en gemakkelijk besteld op de bijzonder overzichtelijke website en daarna snel thuis ontvangen. Zeer goed verpakt en correct.
27 jul 2023
Alles was geheel naar wens. Ik kan geen verbeterpunten bedenken. De Solar vijverpomp was gunstig geprijsd en werkt perfect.
GR
Gerrit R.
Doesburg
28 jun 2023
De maatvoering vaan de paalsleutel was slecht. Ik moest hem bijvijlen om hem passend te krijgen. Daar is de chroom er nu af.
19 jun 2023
Geweldig product. Goed en stevig verpakt en op tijd geleverd. Dezelfde dag dit wasrek gebruikt, en er kan echt heel veel op!
13 aug 2023
Sneller verwerken. Zorgen dat de bezorging plaatsvind op het opgegeven adres en niet bij de buren die dit tegen werken!!
27 jun 2023

Prima service

Snel verzonden, netjes ingepakt. Had problemen met 1 vd onderdelen en werd na terugsturen zonder probleem vervangen.
21 aug 2023

Snelle service

Pas nadat het pakket was geleverd vond ik de mail met t&'t in de spambox. Kunnen jullie niets aan doen natuurlijk.
18 apr 2023
Allemaal goed verlopen, keurig op tijd geleverd. Hoe de schutting is weet ik nog niet, moet nog geplaatst worden.
11 mrt 2023

Snel en goede prijs/kwaliteit verhouding

De buiten keuken heb ik als nood keuken gebruikt en dat werkte perfect en de deze prijs is dat een super oplossing
SH
Silvia H.
Amersfoort
18 sep 2023
Product zoals beschrijving. Je wordt goed op de hoogte gehouden, voor de bezorging. Netjes en goede afhandeling
7 aug 2023
Tot nog toe de goede service, het is alleen jammer dat alles per email moet, je kunt niet even advies vragen.
26 jul 2023
Mensen, Deze beoordelingen deden wij voor het laatst 10 jaar geleden. Persoonlijk contact is de volgende trap
JV
Jan v.
Eindhoven
15 apr 2023

Westfalia 👍

Westfalia heeft een goede en overzichtelijke webshop. Goed materiaal tegen een mooie prijs. Snelle levering.
12 apr 2023

De prijs is best ok !

De prijs is best ok . Zij kunnen concurreren met andere verkopers . De levering is in orde en goed verpakt .
16 jun 2023
de kloofboor is een artikel wat zich niet waar maakt, verder is het wel een bedrijf met een klantenservice
24 aug 2023
Goed product voor een goede prijs. Bezorging zou wat sneller kunnen, maar de indicatie klopt wel precies.
25 apr 2023
Jas besteld, uitstekende kwaliteit, duurde wat langer dan gewoonlijk maar moest ook uit Duitsland komen.
13 mrt 2023
De mollenverjagers waren zo klein dat viel erg tegen. De bezorging was prima,maar heb ze retour gestuurd
11 mrt 2023
De bestelling is netjes afgewerkt en het pakket goed verpakt afgeleverd op het afgesproken moment. 10/10