westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

597 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

JS
11 mei 2023
Ben erg tevreden met Hydas inhalator. De prijs was top en de bestelling en bezorging verliepen prima
Leuk assortiment voor een prima prijs. De website vind ik optisch te druk, dus ik zoek alleen gericht.
7 okt 2023
materiaal was zoals omschreven, duidelijke uitleg op de site, schappelijke prijs en vlugge verzending
7 jul 2023
Wafelijzer is defect aangekomen. Hendel voor te openen lag ernaast.Weer ingepakt en retour gestuurd.
6 mei 2023
uitstekende prijs kwaliteit en snelle levering ,,,verpakking was tip top in orde ..........dikke duim
JS
21 okt 2023
Geen bericht wanneer bestelling wordt geleverd, na 3 dagen lag het pakje plotseling bij de voordeur.
30 jun 2023
Verkeerde huisnr doorgegeven. Onmiddellijk een mail en ontvangen en opgelost Dank je wel hiervoor
21 mei 2023
Bestelling liep vlot. Opvolging van de levering ook. Geleverd product is perfect. gewoon : PRIMA
23 apr 2023
De bezem steel in 2 stukken is slecht. Deze krijg je niet goed vast en blijft draaien en bewegen
RV
Rik V.
Geluwe
31 okt 2023
Compacte aszuiger perfect voor dagelijks de pelletkachel asla te reinigen. Duurt halve minuut.
JV
JM v.
Hellevoetsluis
2 jun 2023
Telefonisch goed te woord gestaan en makkelijk in online bestellen met een geringe levertijd
26 nov 2023
Correct en goed geleverd. Maar je moet wel even geduld hebben om je pakje te ontvangen ...
9 sep 2023
Er was een computer storing, vertelde ze mij. Maar de reactie kwam wel 2 dagen later pas.
RH
Rokus H.
Leidschendam
18 jun 2023
mooi materiaal (geen plastic), netjes afgewerkt, en snel geleverd voor een redelijke prijs
31 aug 2023
Precies geleverd wat op de site aangegeven staat, degelijke kwaliteit en snelle levering
HV
Hans V.
Klazienaveen
16 okt 2023
De bezorgtijd korter maken. En een duidelijk overzichtelijke verloop van de bestelling.
AV
A V.
Deventer
2 okt 2023
Klemmen. Uitstekend product om de goot-egel vast te zetten in de dakgoot. Erg blij mee.
20 jun 2023
Besteldienst levert bestelling buiten de voordeur af en daar staat het dan dagen lang..
13 jul 2023

defect thermometer

Na een mail,defect thermometer, is een nieuwe kosteloos toegezonden. Netjes opgelost
5 aug 2023
Wat een kwaliteit en een gebruiksgemak! Top! Een kwalitatief goede en eerlijk bedrijf