westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

601 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.434 beoordelingen in totaal

24 apr 2023
Een prima product voor deze prijs. Je haalt een temperatuur van 44 graden Celsius met een straal zoals op de foto. Dan is het water ook echt warm. Als je de kraan helemaal opendraait daalt het temperatuur tot 28 graden. Dat is niet meer warm. De reacties dat de kraan lekt kloppen niet. Dan heb je de plastic ringen niet goed geplaatst. Voldoende materiaal om verschillende soorten aansluitingen te realiseren. De boiler werkt inderdaad wel vanaf een bepaalde hoeveelheid water die doorstroomt. Voor veel warmte met grote hoeveelheden water moet je een veel duurder product hebben.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

7 jun 2023

Levering wordt oneindig(?) elke week een week doorgeschoven en mailberichten worden niet fatsoenlijk beantwoord.

WB
W. B.
Boekel
25 aug 2023

Bosmaaier 4 takt 892450

11/8 2023 Telefonisch gevraagd naar de verschillen tussen de bosmaaier 892450 en 880698, met een prijsverschil van € 50,00?, Resp. €199,99 en € 249,99 Antwoord: "Geen verschil, dan zou ik snel de 892450 bestellen (met gezichtsbescherming beschermkap) dat was een goed advies! ! Order geplaatst en betaald, 1 dag later is de prijs met € 34,71 verlaagd naar €165,28 !! Een correctie of bijv. een extra draadspoel of mes gratis zou fijn zijn. Bij voorbaat dank voor een nette oplossing.

trage werk wijze

Na bestelling gedaan te hebben, na 3 dagen nog geen reactie/Email over verzending. Gebeld, Man aan de lijn zei dat ik nog een paar dagen moest wachten, want gemiddelde verzending pas na 5 dagen. Na 1 week nog steeds geen Email met trackingnummer ontvangen. Wilde net gaan bellen, merk ik dat het pakket voor de deur staat. Vreemde manier van zaken doen.
13 okt 2023
Keramische warmtelamp besteld; deze gaf echter nauwelijks warmte, ook niet na een uur aangestaan te hebben. Warmte was op 60 cm van de lamp (250W) niet te voelen. Teruggestuurd, geld is 10 dagen later teruggestort. Voorlichting op de site over dit product kan beter, dan had ik het niet besteld. Andere, eerder bestelde producten wel naar tevredenheid.
PC
Peter C.
Roermond
7 mei 2023
Stalen onkruid borstel werkt goed maar is na een terrasje helemaal versleten. Dat is begrijpelijk, maar omdat een nieuwe borstel 10 euro kost blijkt dat schoonmaken een dure grap te zijn. De plastic borstel werkt nauwelijks op klinkers, twee staal borstels bijvoegen zou al een verbetering zijn.
AV
Ada V.
Spijkenisse
3 jun 2023
7 Witte Tulpen bloem is mooi : maar de stelen hadden halverwege een lichte Huls Waardoor ze twee kleuren hadden , en bij de steel beetje onecht eruit zagen , t kan niet in glazen vaas ik had namelijk al 7 gekocht in Delft en zodoende kon ik t verschil zien beetje jammer voor 7 tulpen +-€25.-
29 aug 2023
Geen aflever adressen te vinden in Nederland. Duurde een week voordat het pakket aankwam. Geen mail hierover ontvangen. Mailadressen werken niet allemaal (service mailadres werkt niet, wel het info mailadres). Pakket kwam overigens goed aan en voldoet aan mijn verwachting.
18 mei 2023
Mijn pakje werd bij verre buren afgeleverd, 9 huizen (900m) van mij vandaan. Bij mijn track & trace stond dat het bij mij werd afgeleverd, maar goed dat ik goede buren heb die mij mijn pakje bezorgd hebben na 2 dagen!!
11 sep 2023
Dem melding dat de levering zou komen laat te wensen over volgens u berichtgeving zou ik van tevoren een melding ontvangen wanneer het zou komen maar dit is niet gebeurd voor de rest was er niets aan te merken 'n
28 jun 2023
Levering was snel. Het neusstuk was te klein wat de eerste keer ook was. En de gegevens moesten vaker, bv tweemaal per jaar, worden meegedeeld zodat ik ook weet of het apparaat ook het juiste is voor mij.
LB
Lisbeth B.
Schiedam
20 mei 2023
De verhoogde plantenbakken leken totaal niet op de afbeelding op hun site en de verpakking. Andere kleur en ruw hout. 1 was flink beschadigd maar dat is snel en goed opgelost vandaar toch 3 sterren.
13 jun 2023

Reageren niet en leveren dagen te laat

Zetten op de site dat op voorraad is, dag van levering wordt met dagen overschreden en moet uit Duitsland komen. En als je een mail hierover stuurt met vragen volgt er geen enkele reactie.
artikel is zoals beschreven, iets meer informatie over de verzending zoals de verzend data. en een track trace code zou handig zijn. de bezorger stond onaangekondigd voor de deur
RP
Rob P.
MAASSLUIS
24 apr 2023
Ik heb tot op heden nog steeds niet mijn rolveger ontvangen, het zou afgelopen week verzonden zijn, ondanks dat de service balie het in behandeling is
GR
Gerrit R.
Doesburg
28 jun 2023
De maatvoering vaan de paalsleutel was slecht. Ik moest hem bijvijlen om hem passend te krijgen. Daar is de chroom er nu af.
13 aug 2023
Sneller verwerken. Zorgen dat de bezorging plaatsvind op het opgegeven adres en niet bij de buren die dit tegen werken!!
28 aug 2023
Product was van goede kwaliteit en prijs was in orde maar product werd veel later dan beloofd geleverd
7 jul 2023
Wafelijzer is defect aangekomen. Hendel voor te openen lag ernaast.Weer ingepakt en retour gestuurd.
JS
21 okt 2023
Geen bericht wanneer bestelling wordt geleverd, na 3 dagen lag het pakje plotseling bij de voordeur.
23 apr 2023
De bezem steel in 2 stukken is slecht. Deze krijg je niet goed vast en blijft draaien en bewegen