westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

1 aug 2023
Matige bereikbaarheid, info over bestelling levering
EV
Elisabeth v.
Rijnsburg
26 jul 2023

Bestelling gedaan.....betaald....niets…

Bestelling gedaan.....betaald....niets ontvangen....gebeld.....zou gebeld worden....totaal geen reactie!!!!!
26 jul 2023
Heb bijna 10 dagen opgewacht ( bij bestelling stond op voorraad en 1-2 dagen lever tijd ) Er stonden diverse vlekken ( geschuurd en extra gelakt ? ) dus niet egaal Niet zo stevig als verwacht Slecht prijs kwaliteit verhouding
21 jul 2023

1 product besteld, 2x betaald!?!?

1 product besteld, maar 2x vetaald!?!? Geen reactie op mijn emails hieromtrent!!!!!
Tijdens het gebruik lopen de wielmoeren los. Moet telkens weer aangedraaid worden
13 jul 2023
Levering duurt veel te lang
LD
LAMBERTUS D.
Beek-Ubbergen
13 jul 2023

zeer slechte service (after sales)!

Ik heb twee artikelen besteld. Een artikel (accu met oplader) komt zonder oplader aan en heb ik nodig om artikel 1 uit te kunnen proberen. Als ik bel met de klantenservice, moet ik zelf uitzoeken welk type oplader ik mis (staat op de site van Westfalia), moet ik foto's maken en afwachten of het een fout is op de site en of de fout aan Duitsland ligt of hier (???!!!). Vier dagen later is er niets gebeurd. Artikel teruggestuurd en duurt 10 dagen voor ik mijn geld terug heb. Heel slecht. Twee sterren is nog te veel.
12 jul 2023

Product na betaling alsnog niet leverbaar.

Na betaling maar steeds geen mail ontvangen dat het product verstuurd werd. Na 10 dagen maar eens op de site gekeken: bleek dat het product niet meer leverbaar was (dat had ik graag per mail vernomen, of al voor mijn bestelling). Na mijn mail hierover wel netjes terugbetaald.

Bestelling op verkeerd adres

Over het product tevreden, over de levering niet tevreden. Pakket is afgeleverd geweest in een andere gemeente en gezien er geen track en trace bij was zijn wij er na een paar dagen pas achter gekomen doordat de dame van het verkeerde adres dit bij ons persoonlijk is komen brengen. Ik heb westfalia hier persoonlijk van op de hoogte gebracht echter zonder enig gevolg, pakket was geleverd door GLS. Klantvriendelijkheid nihil
7 jul 2023

Levertijd

Opgegeven levertijd wordt niet nagekomen
7 jul 2023
Wafelijzer is defect aangekomen. Hendel voor te openen lag ernaast.Weer ingepakt en retour gestuurd.
5 jul 2023

Bezorging

Bestelling is prima. Maar bezorging kan beter. Doos onbeheerd bij de voordeur achter gelaten.
4 jul 2023
Ander product geleverd dan besteld...ik had twee puls sproeiers besteld van Westfalia, ik kreeg geleverd twee sproeiers van een compleet ander/ goedkoper merk, ook aangeboden op jullie site, tevens onder een ander product nummer.
Had sneller gemogen
Wel betaald. Niets ontvangen.
28 jun 2023
Levering was snel. Het neusstuk was te klein wat de eerste keer ook was. En de gegevens moesten vaker, bv tweemaal per jaar, worden meegedeeld zodat ik ook weet of het apparaat ook het juiste is voor mij.
GR
Gerrit R.
Doesburg
28 jun 2023
De maatvoering vaan de paalsleutel was slecht. Ik moest hem bijvijlen om hem passend te krijgen. Daar is de chroom er nu af.
28 jun 2023
Bestelling nooit ontvangen maar wel betaald!
26 jun 2023
I miss part of my order
23 jun 2023
Mijn product lekte als een zeef