westfalia.eu- Logo - Beoordelingen

westfalia.eu

476 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.435 beoordelingen in totaal

25 jul 2023
wat mij in het bijzonder beviel was de aanbieding van hetgeen ik zocht en de prijs. op de site staat dat ik een mail zou krijgen zodra het bestelde het magazijn heeft verlaten maar dat liet wel lang op zich wachten, het kwam niet, pas nadat ik er over gemaild had kreeg ik een bedankje voor de mail en daarbij het bericht dat het bestelde het magazijn had verlaten en zo spoedig mogelijk zou worden bezorgd en dat was dus ook zo. verder heel tevreden.

7 jun 2023
Eerlijk gezegd is mijn ervaring op dit moment zwaar onvoldoende. Op 5 mei een product besteld (te gebruiken in het “voorjaar”. Het zou binnen 3-5 dagen geleverd worden. Maar elke week schuift de leveringsdatum die op de site staat een week door. Dat is nu al een keer of 4 a 5 gebeurd. Het is nu 7 juni en heb nog steeds niets. Mailberichten worden met een standaard bericht beantwoord. Daarin staat dat er iemand binnen 24 contact opneemt. Dat is een valse belofte want er heeft na 5-6 mailberichten van mij, nog niet 1 keer iemand van Westfalia contact met mij opgenomen. Kortom als ik dit teruglees zou een zware onvoldoende op zijn plaats zijn.

Beoordelingen voor westfalia.eu

20 jun 2023
Niet geleverd Geen communicatie ?
Levertijden zijn absurd!
Service en klandvriendelijkheid
17 jun 2023
Nog niks ontvangen verdomme
16 jun 2023
Jammer dat ik geen nul kan geven. Drie weken geleden besteld. Vlotte levering, maar verkeerd product. Het opgestuurd product heeft een ander artikelnummer en zelfs een andere prijs dan hetgeen er op mijn bestelbon staat. Na 4 vriendelijke emails was ik het beu en heb ik dat duidelijk gemaakt. Nu zelfs geen reactie meer. Deze middag afspraak met ombudsdienst van testaankoop
15 jun 2023
Ik bestelde 2 dezelfde opklaptafels, echter zit er verschil in afmetingen
13 jun 2023

Reageren niet en leveren dagen te laat

Zetten op de site dat op voorraad is, dag van levering wordt met dagen overschreden en moet uit Duitsland komen. En als je een mail hierover stuurt met vragen volgt er geen enkele reactie.
Ik heb 2 weken terug mijn bestelling geplaatst en nog niets ontvangen, maar ook niet waarom niet! Zodra mijn tegels geleverd zijn geef ik 5 sterren!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
7 jun 2023

Levering wordt oneindig(?) elke week een week doorgeschoven en mailberichten worden niet fatsoenlijk beantwoord.

5 jun 2023
verschillende keren gemaild dat het afleveradres niet goed was. dit was opgelost zeiden ze maar is het toch op het adres afgeleverd waar niemand meer woonde. hele slechte ervaring. ik koop hier nooit meer
4 jun 2023
Geen reactie op mails. Een kapot product ontvangen, maar wordt niet opgelost. Tot op heden nog geen nieuw product ontvangen.
AV
Ada V.
Spijkenisse
3 jun 2023
7 Witte Tulpen bloem is mooi : maar de stelen hadden halverwege een lichte Huls Waardoor ze twee kleuren hadden , en bij de steel beetje onecht eruit zagen , t kan niet in glazen vaas ik had namelijk al 7 gekocht in Delft en zodoende kon ik t verschil zien beetje jammer voor 7 tulpen +-€25.-
3 jun 2023
Het verkeerde artikel werd gestuurd. Kwam niet overeen met de beschrijving van hun website. Dus weer ingepakt en teruggestuurd voor omruiling van het juiste artikel. Nog niets gehoord of gezien. Links op de foto het bestelde, rechts wat we ontvingen.
27 mei 2023
Volstrekt verkeerde artikel geleverd.Wel goed geholpen voor retourzending, maar het vervolg laat op zich wachten.
26 mei 2023
Heb een bestelling geplaatst met verwachte levering van 3-5 dagen. Na 14 dagen zelf maar eens contact gezocht waar de bestelling blijft. Krijg ik te horen dat het niet op voorraad is en nog 2 weken moet wachten. Hier was ik graag even over bericht, dan had ik het elders besteld.
26 mei 2023

Slechte service westfalia

Westfalia bood aan drie gereedschapslijpers voor 9,99 E. Ik bestelde en kreeg maar 1 exemplaar. Toen ik hierover mailde kreeg ik alleen een link naar retour. Westfalia zette ook de prijs op website meteen naar 19,99. Ik begrijp best dat er fouten worden gemaakt, maar ik had wel excuses verwacht. Westfalia is voor mij onbetrouwbaar gebleken en niet correct in haar klantenbenadering.
21 mei 2023
Poor product, doesn't work, doesn't cut grass
LB
Lisbeth B.
Schiedam
20 mei 2023
De verhoogde plantenbakken leken totaal niet op de afbeelding op hun site en de verpakking. Andere kleur en ruw hout. 1 was flink beschadigd maar dat is snel en goed opgelost vandaar toch 3 sterren.
BV
Bas V.
Wateringen
19 mei 2023
Helaas via gls geleverd.. zijn erg lastig duurt wat langer dan andere webshops
19 mei 2023
Beter product leveren.