heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

851 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.050 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 jan 2022
heydude.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

19 apr 2024
Deze schoenen wegen evenveel als een doorsnee kleurpotlood. Dit gezegd zijnde hoef ik niet verder uit te wijden over de kwaliteit.
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de schoenen. We streven ernaar om lichte, comfortabele schoenen te bieden, maar het is belangrijk dat ze ook aan je verwachtingen van duurzaamheid voldoen. Zoals ook aangeven op onze webshop zijn het lichtgewicht schoenen. "De gebruikte materialen houden het licht en luchtig, zodat je stijlvol en zonder gewicht aan je voeten de deur uitgaat". Als je verdere vragen hebt of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen en willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Ik heb me beatelling tot op heden niet gehad mail contact even gehad en vervolgens niets meer gehoord weet gewoon niets
Antwoord van heydude.nl
Dat klinkt zeker niet zoals we het graag zien, sorry voor het ongemak! Wij hebben al contact gehad via de mail en ik begrijp dat het nu helemaal duidelijk is. Ik wens u een fijne avond !
De kwaliteit van de schoenen verbeteren.
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit niet volledig aan je verwachtingen voldoet. We nemen je opmerkingen serieus en streven naar continue verbetering van onze producten. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere ondersteuning nodig hebt. We helpen je graag! 🌟

Onduidelijke afzender en schoenen vallen klein

De bezorging via DHL gaat onder vermelding van Hooijer groep. Dat roept vragen op omdat dit een onbekende partij is. Je verwacht dat de afzender HeyDude is. Helaas vallen de schoenen ook klein. Ik heb maat 46 maar de Wally Funk Heren Instappers waren duidelijk te klein. Ik heb ze moeten omwisselen voor een grotere maat. Returnprocedure werkt overigens prima.
Antwoord van heydude.nl
Hey daar! Super dat je dit met ons deelt, zowel de feedback over de verzending als je ervaring met de maat van onze Wally Funk Heren Instappers. Het klopt dat de bezorging soms onder de naam van Hooijer Groep gaat. Sorry voor de verwarring! Wat betreft de maat, het spijt ons te horen dat de schoenen te klein waren, maar we zijn blij dat de omruilprocedure goed is verlopen. We waarderen je feedback enorm, want het helpt ons om te blijven verbeteren.
24 mrt 2024
Snel geleverd maar beetje jammer dat de schoenen op de originele site stukken duurder zijn dan op de neven sites. Zou voor mij een reden zijn om niet meer rechtstreeks te bestellen
Antwoord van heydude.nl
Hey, goed dat je zo snel je nieuwe HEYDUDE schoenen in huis had! Maar ik snap dat het verschil in prijs tussen onze site en andere verkopers even slikken is. We streven naar de beste ervaring voor onze klanten, ook wat betreft prijs. Jouw feedback is voor ons superwaardevol. We zijn constant bezig met het evalueren van onze prijzen om je de beste deals te bieden. Hopelijk blijf je ondanks dit toch fan van onze comfortabele, lichtgewicht schoenen. Bedankt voor het delen van je ervaring!
Heb mn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van heydude.nl
Afgelopen woensdag hebben we al even mail contact gehad en u geïnformeerd dat uw huisnummer voor de straat is ingevuld en dat dat problemen voor het uitleveren geeft. We hebben woensdag een onderzoek gestart bij de DHL waar het pakket is. Hierop is het wachten, dit kan 3-5 werk dagen duren. We hopen naar het weekend hier uitsluitsel over te krijgen. We nemen dinsdag even contact met u op. Mocht het pakket ondertussen geleverd worden horen we dit ook graag. Fijn paasweekend !
24 mrt 2024
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. We horen graag wat er niet naar wens is of wat niet goed is gegaan. We komen graag in contact met je om te achterhalen wat we in de toekomst beter kunnen doen. We zijn op werkdagen van 09:00 tot 17:00 bereikbaar.
18 feb 2024

Schoenen perfect. Retourneren slecht!

Schoenen perfect. Retourneren duur. Link gekregen om gratis om te ruilen , werkt niet! Naar van Assem zelfs gegaan om daar schoenen te kopen en dat was keurig; verkoopsters zei U mag terug komen met de schoenen , dan kan ik nieuwe bestellen en deze gratis terug sturen. Spijkeniise/ R’dam en terug en Maandag weer!
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat het retour/omruil proces niet voor je heeft gewerkt. Dit is een proces wat altijd zou moeten werken. We gaan dit intern bekijken of we hierin verbeteringen aan kunnen brengen.

Terug sturen kost geld+slechte schoenen

Terug sturen kost geld, vind ik echt heel erg. De schoenen zijn van kwaliteit echt waardeloos. Zeker voor het geld!
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je eerlijke review. Wil je een bestelling retoursturen dan is dit altijd tegen een eerlijke prijs. Het spijt ons te horen dat de schoenen niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We zullen je het geld spoedig terugstorten.
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review. Je bestelling is wat later bezorgd dan dat je van ons gewend bent. Hier hebben we je over geïnformeerd en hopen dit naar wens te hebben opgelost. Veel plezier met je HEYDUDE schoenen!
25 sep 2023
18 okt 2023
Order ( na 2 weken ) nog niet ontvangen . De kwaliteit van de producten zijn goed ( uit ervaring met eerdere bestelling ) Ik suggereer jullie met een betrouwbare distributeur van de orders te werken . Ik heb het gevoel mijn collie ( betaald ) nooit te mogen ontvangen .
18 okt 2023
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je een slechte ervaring hebt gehad. Inmiddels heb je op 16-10 contact gehad met onze klantenservice om te werken aan een passende oplossing. Er is ondertussen een onderzoek gestart naar het vermiste pakket en hopen hier spoedig bij je op terug te komen.
8 okt 2023
Dat jullie goed moeten nakijken voordat iemand een bestelling geplaatst dat het produkt wel op voorraad is en de volgende dag een mail sturen dat de maat er toch niet meer voorradig is dat vind ik jammer en ik baalde echt de betaling heb ik netjes terug gekregen
Antwoord van heydude.nl
Dank voor je review roygina. aangezien wij duizenden Heydude's in ons magazijn hebben liggen kan het soms voorkomen dat we een model/maat net niet meer op voorraad hebben. Onze excuses hiervoor.
5 nov 2023
Slechte levering van schoenen beide schoenen hebben een andere kleur licht en donker ziet er niet uit ik snap niet dat dit zo afgeleverd wordt. Als je het wil retourneren moet je nog zes euro betalen dit was de eerste en de laatste keer dat ik bij deze besteld
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor uw review. Jammer dat u niet eerder contact hebt gezocht met ons. Is het mogelijk om een foto te sturen van beide schoenen ? Dan kunnen we kijken wat we hier aan kunnen doen. Graag naar info@heydude.nl. Bedankt !
10 jun 2023
Helaas heeft DHL het pakketje zonder geldige reden teruggestuurd naar Hey Dude. Gelukkig heeft Hey Dude ia email beloofd het pakketje per ommegaande weer aan DHL mee te geven. Goede service. De schoenen kan ik helaas nog niet beoordelen.
13 jun 2023
Dank voor je drie sterren review. We hebben de order gisteren opnieuw verstuurd en ontvang je naar verwachting vandaag. Veel plezier met de schoenen!
Shoes are great but the welcome discount claim of 10% is misleading. It's nowhere written that you get the discount only at a second pair...and how many people want to buy two pairs right away...
13 jun 2023
Hello, Thanks for your review. The discount we advertise is valid immediately from your first order. We will immediately refund the 10% discount to you.
3 jun 2023
Niet precies dezelfde schoenen voor en verschillende prijs op de site zetten (enige verschil is het logo). Hierdoor wel verzendkosten voor moeten betalen voor het retour zenden van de schoenen.
29 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen....toch al enige tijd geleden besteld! Ben benieuwd hoe lang het zal duren. Van NL naar België????!!!! Kan geen weken duren, niet?
29 jun 2023
Bedankt voor de review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. Ik heb u een mail gestuurd, zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing.
12 okt 2023
Nog niks ontvangen. Slechte bezorging. Op de site staat mijn adres juist. Nog niet eens aangekomen. En een melding niet kunnen bezorgen. Wij zijn een zaak niet altijd open is.
12 okt 2023
Dank voor je review. Het pakket is inderdaad niet af leverbaar. Onze excuses voor het ongemak. Dit is iets wat bij ons niet vaak voorkomt. Wanneer het pakket retour komt zullen we het direct terugbetalen.
9 jul 2023
Mijn schoenen waren te groot, wilde nieuwe bestellen en alles meteen betaald met I deal, moest ik 6,95 betalen om mijn te grote maat terug te sturen. Vind ik echt schandalig
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je review. Om te werken aan een duurzame toekomst en het terugdringen van onnodige retouren, hebben wij er bewust voor gekozen om de verzendkosten naar de klant voor onze rekening te nemen en de retourkosten voor de klant zijn rekening.