heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

1.166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.583 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

Duidelijk zijn op de site, ruilen is gratis mits de maat beschikbaar is. En geen verzendkosten rekenen als de maat er niet meer is. Helaas dacht de medewerker klantenservice daar anders over, ik kon geen ander model kiezen omdat het ruilen van producten uitbesteed is aan een ander bedrijf en daarom niet mogelijk was. Zijn oplossing was dus gewoon verzendkosten betalen. Hoezo "mee denken."?
13 jul 2024
De "bezorging" van DHL was zeer slecht,zijn niet aan de deur geweest maar direct naar service punt gebracht zonder een mail te versturen welk service punt. Door zelf te bellen erachter gekomen welk service punt Schoenen zijn top A+ DHL F
Antwoord van heydude.nl
Hey, wat balen om te horen dat de bezorging zo slecht verliep. Dat is niet de ervaring die we willen bieden. We gaan je feedback doorgeven aan DHL, zodat dit hopelijk niet meer voorkomt. Gelukkig ben je wel blij met de schoenen, daar doen we het voor! Mocht je nog iets nodig hebben, laat het gerust weten. Bedankt voor je begrip en enjoy your new HEYDUDES!
10 jul 2024
Burocratische klantenservice. Ruilen andere maat kan wel, maar andere kleur niet wanneer je toch een maat groter wil. Dat kan ons systeem nog niet is dan het antwoord. 1x maar nooit weer.
10 jul 2024
Hey! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze ruilopties. We begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Helaas kunnen we momenteel alleen ruilen voor een andere maat en niet voor een andere kleur. Dit heeft te maken met de beperkingen van ons systeem. We waarderen je feedback en nemen dit zeker mee om onze service te verbeteren. We hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven.
3 jul 2024

2 koeriers voor 1 order van 2 paar schoenen

1 bestelling gedaan voor 2 paar schoenen en dan deze apart van elkaar met 2 koeriers bezorgen? Lekker duurzaam hoor
3 jul 2024
Hoi! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je bestelling in twee aparte zendingen is geleverd. We streven er altijd naar om onze verzendingen zo efficiënt en duurzaam mogelijk te laten verlopen. Soms kan het voorkomen dat onze schoenen uit verschillende magazijnen komen, waardoor ze apart verzonden worden. Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. We waarderen je geduld en zullen je feedback meenemen om onze processen te verbeteren.
3 dagen gedragen en de reclame gaat er al af. Niks mis met de kwaliteit van de verzending.
Antwoord van heydude.nl
Hey! Wat jammer dat je al zo snel problemen hebt met de reclame op je schoenen. Dat is zeker niet de ervaring die we willen bieden. Stuur ons alsjeblieft een berichtje met je bestelnummer en een foto van de schoenen, dan zorgen we voor een passende oplossing. Bedankt voor je begrip! 😊👟
HB
Henny B.
Rotterdam
8 jul 2024
Niet aangekomen ondanks meldingen van DHL - blijkt retour naar afzender gestuurd te zijn .
9 jul 2024
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je pakketje niet is geleverd. Volgens de track and trace is DHL twee keer langs geweest maar er bleek niemand thuis te zijn. Het pakket gaat retour afzender en wordt spoedig terugbetaald.
Retourzending eigen kosten, terug betaling duurt te lang
12 jul 2024

Ik heb de bestekling nog steeds niet…

Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen
12 jul 2024
Dank voor de review, dat is vervelend om te horen! Het lijkt erop dat je bestelling inderdaad retour is gegaan omdat het huisnummer ontbrak. Geen zorgen, we lossen dit graag voor je op. We hebben u een mail gestuurd over hoe nu verder.
13 jul 2024
Levering duurde wat lang
Antwoord van heydude.nl
Hey, wat jammer dat de levering langer duurde dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! We streven altijd naar een snelle bezorging, zodat je zo snel mogelijk van je nieuwe HEYDUDES kunt genieten. Bedankt voor je geduld en begrip. Als je nog vragen hebt, laat het ons gerust weten!
25 jun 2024

Dhl schijnt volgens heydude fouten te hebben gemaakt.

We hadden gedacht dat een bestelling plaatsen n betalen maar later versturen niet zó veel problemen zou leveren, maar niets is minder waar. In eerste instantie weinig hulp en het grootste probleem schijnt bij dhl te zijn. Ondanks adreswijziging, telefonisch contact, geleverd op een adres wat niet mogelijk was en op een verkeerd adres. Nu 1 paar zoek maar er is een onderzoek gestart. Veel gebel, geschrijf vanaf vakantieadres, hiervan geleerd.
28 jun 2024
Dank je wel voor je review en het delen van je ervaring. Het spijt ons te horen dat je zoveel problemen hebt ondervonden met je bestelling en de levering via DHL. Dat is absoluut niet hoe we willen dat je ervaring met ons is. We zijn bezig met een onderzoek en doen ons best om dit snel voor je op te lossen. Bedankt voor je geduld en begrip. We waarderen je feedback enorm en hopen dat we dit snel kunnen rechtzetten.

Leveringsproblemen

Met de schoenen is niets mis maar met de bestelling en levering wel. Laatst een bestelling gedaan tijdens een aanbiedingsweekend met 50%. Na een week krijg ik bericht dat 1 van de 2 schoenen niet leverbaar is en dat mijn geld teruggestort wordt van die paar schoenen. Wat ik op zijn minst verwacht had dat ik een keuze zou krijgen in een alternatieve paar schoenen aangezien de actie alweer was afgelopen toen deze mail binnen kwam.
28 jun 2024
Dank je wel voor je review. Wat jammer dat je zo'n ervaring hebt gehad met je bestelling en levering. Het spijt ons dat een paar niet leverbaar was en dat je hierover pas na de actie bent geïnformeerd. Je had zeker de mogelijkheid moeten krijgen om een alternatief paar te kiezen. Dit had niet mogen gebeuren en we willen je hier graag verder mee helpen. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden.
23 jun 2024
Het 2e paar schoenen opsturen a.u.b. ORDERNUMMER HDNL-15562 Mijn bestelling betrof 2 paar schoenen, 1 x heren, 1 x dames, Alleen de heren schoenen zijn geleverd, bij navraag over de nalevering kreeg ik als antwoord dat de dames schoenen uit een ander magazijn moeten komen, en misschien ook wel niet komen, heel vreemd, wat nu? Met vriendelijke groet, Kees de Haan
25 jun 2024
Bedankt voor je review en wat vervelend dat je niet correct bent geïnformeerd. Het klopt inderdaad dat jouw bestelling uit twee verschillende magazijnen komt. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat je bericht hebt ontvangen dat het pakket bij ons retour is gekomen. Inmiddels is het geld teruggestort op je rekening. Mocht je nog vragen hebben of als ik ergens anders mee kan helpen, laat het gerust weten!
11 jun 2024

Productomschrijving laat te wensen over

De bestelling en levering verliepen soepel. De schoen oogt als een volwaardige sportschoen, maar overstijgt in werkelijkheid het niveau van een eenvoudige instapschoen niet. Het zou goed zijn om dit nadrukkelijker te vermelden.
12 jun 2024
Dank je wel voor je eerlijke feedback! Fijn dat de bestelling en levering soepel verliepen. We begrijpen dat je meer verwachtte van de prestatie van de schoen. We nemen je suggestie ter harte en gaan kijken hoe we dit beter kunnen communiceren. ✨👟
22 jun 2024
Zijn net klompen. En als je wilt retourneren kan je €6,- betalen. Jammer
25 jun 2024
Hey, Dank voor je review. We streven ernaar dat iedereen happy is met hun aankoop. Wat betreft retourneren, inderdaad, er zijn kosten aan verbonden. Als je meer hulp nodig hebt, stuur ons dan gerust een berichtje. We willen graag zorgen dat je tevreden bent!
26 jun 2024
De bestelling is niet aangekomen.
28 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet bij jou bezorgd is. Volgens onze informatie is het pakket bij je buren geleverd. Als dat niet klopt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We helpen je graag verder om dit op te lossen.
10 mei 2024
Ik heb me beatelling tot op heden niet gehad mail contact even gehad en vervolgens niets meer gehoord weet gewoon niets
13 mei 2024
Dat klinkt zeker niet zoals we het graag zien, sorry voor het ongemak! Wij hebben al contact gehad via de mail en ik begrijp dat het nu helemaal duidelijk is. Ik wens u een fijne avond !
12 mei 2024
De kwaliteit van de schoenen verbeteren.
13 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de kwaliteit niet volledig aan je verwachtingen voldoet. We nemen je opmerkingen serieus en streven naar continue verbetering van onze producten. Neem gerust contact op met onze klantenservice als je verdere ondersteuning nodig hebt. We helpen je graag! 🌟

Onduidelijke afzender en schoenen vallen klein

De bezorging via DHL gaat onder vermelding van Hooijer groep. Dat roept vragen op omdat dit een onbekende partij is. Je verwacht dat de afzender HeyDude is. Helaas vallen de schoenen ook klein. Ik heb maat 46 maar de Wally Funk Heren Instappers waren duidelijk te klein. Ik heb ze moeten omwisselen voor een grotere maat. Returnprocedure werkt overigens prima.
Antwoord van heydude.nl
Hey daar! Super dat je dit met ons deelt, zowel de feedback over de verzending als je ervaring met de maat van onze Wally Funk Heren Instappers. Het klopt dat de bezorging soms onder de naam van Hooijer Groep gaat. Sorry voor de verwarring! Wat betreft de maat, het spijt ons te horen dat de schoenen te klein waren, maar we zijn blij dat de omruilprocedure goed is verlopen. We waarderen je feedback enorm, want het helpt ons om te blijven verbeteren.
19 apr 2024
Deze schoenen wegen evenveel als een doorsnee kleurpotlood. Dit gezegd zijnde hoef ik niet verder uit te wijden over de kwaliteit.
19 apr 2024
Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de kwaliteit van de schoenen. We streven ernaar om lichte, comfortabele schoenen te bieden, maar het is belangrijk dat ze ook aan je verwachtingen van duurzaamheid voldoen. Zoals ook aangeven op onze webshop zijn het lichtgewicht schoenen. "De gebruikte materialen houden het licht en luchtig, zodat je stijlvol en zonder gewicht aan je voeten de deur uitgaat". Als je verdere vragen hebt of als we iets kunnen doen om je ervaring te verbeteren, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te helpen en willen graag dat je tevreden bent met je aankoop. Nogmaals excuses voor het ongemak.
Heb mn bestelling nog steeds niet ontvangen
Antwoord van heydude.nl
Afgelopen woensdag hebben we al even mail contact gehad en u geïnformeerd dat uw huisnummer voor de straat is ingevuld en dat dat problemen voor het uitleveren geeft. We hebben woensdag een onderzoek gestart bij de DHL waar het pakket is. Hierop is het wachten, dit kan 3-5 werk dagen duren. We hopen naar het weekend hier uitsluitsel over te krijgen. We nemen dinsdag even contact met u op. Mocht het pakket ondertussen geleverd worden horen we dit ook graag. Fijn paasweekend !