heydude.nl- Logo - Beoordelingen

heydude.nl

872 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.140 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
I am very happy with colors, and the design of the shoes. Also Hey Dude shoes are very light which is a great advantage for a shoe. The only thing that I’m not happy with my purchase is that the shoe that I received have several scratches as you can see in the photos. I have already send back my first order because the size was small. This one fits perfect but the problem is that I can’t change the shoes if it has been damaged. I can only send it back if I want to change the size.

25 sep 2023
Ik had boots besteld en aangeleverd maar er zitten vlekken op. 2 mails verstuurd vorige week maar geen reactie gekregen zodus voor mij en de familie geen Hey Dude meer spijtig maar er zijn nog andere merken die rekening houden met hun klanten

Beoordelingen voor heydude.nl

Snel bezorgd. En keurig ingepakt. Alleen de maat kwam niet overeen. Er werd geschreven bij twijfel tussen 2 maten neem de grootste. Dat was bij mij niet zo...veel te groot! Dochter nam deze over. 2 maten kleiner besteld...helaas te klein. De goede maat was toen helaas niet meer op voorraad.
Antwoord van heydude.nl
Wat jammer dat de maten niet goed pasten en je daardoor de juiste niet meer kon bestellen. Dat is echt balen! 😞 Als je nog hulp nodig hebt bij het vinden van een alternatief of als we iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten. We helpen je graag verder. 🌟👟❤️
15 mei 2024
Tot twee keer toe niet ingelicht dat bestelling was verstuurd met DHL; die stuurden ook geen bericht dat ik die kon ophalen bij een servicepunt. Daarna 2 X goed te woord gestaan door de klantenservice en ook geholpen met de DHL-app. Zodoende de schoenen inmiddels naar tevredenheid in huis.
Heerlijk comfortabele schoen die ook nog eens hartstikke leuk is en in vele kleuren varianten te bestellen. Een week na het ontvangen van het eerste paar, gelijk het 2e paar besteld. Ik denk dat ik verzamelaar van Heydude schoenen ga worden😊
Keurige bezorging! Alleen bericht geving over de mt klopte niet, zodat ik mooie schoenen ben mis gelopen! Eerst veel te groot, 2 maten kleiner besteld Te Klein. En toen was de tussen mt niet meer op voorraad.
Ik had de roze hey dudes al. In maart gekocht in een schoenenwinkel.on Assen.....en nu deze zwarte. En ze lopen niet alleen lekker maar ook superlicht om mee te nemen op reis🙃
Antwoord van heydude.nl
Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe zwarte HEYDUDES! 🎉 Dat ze niet alleen heerlijk lopen maar ook nog eens superlicht zijn voor op reis, is precies wat we willen bereiken. Bedankt voor je geweldige review en veel plezier met je nieuwe paar! 🙌😊

De schoenen is zo als de afdeling

De schoenen is zo als de afdeling, valen goed op maat Jammer 3x besteld 2x uitverkocht dat na 1,2 week een mail gekregen Netjes wordt het geld terug gestoord
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je feedback! Fijn dat de schoenen goed op maat vallen, maar jammer dat ze steeds uitverkocht waren. Excuses voor het ongemak. We zijn blij dat je de terugbetaling netjes ontvangen hebt. We hopen je snel weer te zien bij HEYDUDE! 🌟👟💸
21 mei 2024
Snelle levering en heel soepel proces met het omruilen voor de juiste maat. Hele lekkere en leuke schoenen. Als ik ze draag ben ik gelijk in vakantiestemming.
21 mei 2024
Wat een geweldige review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en het soepele omruilproces. Geniet van je schoenen en die heerlijke vakantiestemming! 🌞👟✨
Besteld en de volgende dag in huis...Deze schoen zijn lekker comfortable wegen niets....je vergeet dat je schoenen aan heb...
Antwoord van heydude.nl
Bedankt voor je geweldige review! Geweldig om te horen dat je zo blij bent met je nieuwe schoenen en de snelle levering. We zijn er om je comfort te ondersteunen, en jouw positieve feedback maakt ons dag! Veel draagplezier! 😊👟 #GoodToGoTo
RR
15 mei 2024
Schoenen gedragen in thailand ,hele dag op gelopen vind ze super daarom thuis tweede paar besteld. Super tevreden
16 mei 2024
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met je HEYDUDE schoenen, zowel in Thailand als thuis! Bedankt voor je enthousiaste review en voor je vertrouwen in ons merk. Veel plezier met je tweede paar! 🌟👟
Fijne lichte schoenen, goede pasvorm en goed voetbed. Omruilen voor andere maat was ook geen enkel probleem.
Antwoord van heydude.nl
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met de pasvorm en het voetbed van onze schoenen! Ook fijn dat het omruilen voor een andere maat soepel verliep. Bedankt voor je positieve feedback en geniet van je HEYDUDE's! 🌟👟🩷
23 mei 2024
Slijtage van de zolen gaat vrij snel. Na een zomer lang gedragen te hebben waren de zolen zo goed als op.

Hey dude schoenen zijn een genot voor je voeten

Heerlijk om te lopen en zijn makkelijk te dragen een genot tijdens een wandeling.
29 mei 2024
Geen levertijd op de site maar toch snel geleverd. Product bevalt goed
29 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Super om te horen dat je tevreden bent met zowel de snelle levering als het product zelf. Onze levertermijn is te vinden op https://heydude.nl/pages/verzenden
19 mei 2024
De kleuren zijn divers, ze zitten soepel en gaan makkelijk aan en uit!
21 mei 2024
Wat een top review! Geweldig om te horen dat je blij bent met de kleuren en het comfort van onze schoenen. Bedankt voor je enthousiasme en we wensen je veel draagplezier! 🌈👟
23 mei 2024
Heerlijke schoenen, heel licht, net of je niets aan je voeten hebt.
Super fijn schoeisel. Licht van gewicht, Stoer en classy tegelijk!
Antwoord van heydude.nl
Super om te horen dat je zo enthousiast bent over onze schoenen! Licht, stoer én classy is precies waar we voor gaan. Bedankt voor je positieve review, en blijf vooral genieten van je HEYDUDE's! 😎👟
Snelle service, goed op de hoogte gehouden van de afleverdatum
Antwoord van heydude.nl
Wat fijn dat je tevreden bent met onze snelle service en updates! Bedankt voor je review. Veel plezier met je HEYDUDE's! 🎉👟

Mooie schoenen

Goede communicatie, snelle verzending en mooie schoenen.
22 mei 2024

Levertijd

Fijne levertijd en communicatie. Website overzichtelijk.
20 mei 2024
Mooi produkt niet duur zit lekker en betrouwbare levering