tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com
Beoordelingen:

309 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden643 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

Meest relevante negatieve beoordeling

8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor tofvel.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(6)
(3)
(2)
Resetten
16 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Mooi maar vallen klein

Mooie kwalitatieve toffels maar ze vallen wel heel klein.
Beoordeling melden
WD
w d.
oostrum
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ze zitten lekker. De kranten erin vind ik niet fijn. Met mn blote voeten in met inkt bevuilde pantoffels was een overwinding... Bezorging met dhl was ook geen goede ervaring. Pakket was gewoon in de tuin gegooid
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
11 mrt 2024
Het is fijn om te horen dat je pantoffels lekker zitten! Het spijt ons echter te vernemen dat de kranten in de pantoffels en je ervaring met de bezorging niet naar wens waren. We streven ernaar om onze producten op een milieuvriendelijke manier te verpakken, maar het lijkt erop dat we in dit geval jouw ervaring niet hebben kunnen optimaliseren. We nemen je feedback serieus en zullen kijken naar alternatieven voor onze verpakkingsmethoden. Wat betreft de bezorging door DHL, dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We zullen dit aankaarten bij onze bezorgpartner en ervoor zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Jouw tevredenheid en gemak staan bij ons voorop. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen je graag en willen ervoor zorgen dat je een positieve ervaring hebt met Tofvel. Bedankt voor het delen van je feedback.
8 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
8 nov 2023
Bedankt voor uw review. We waarderen alle reviews en hopen zo onze producten te kunnen verbeteren. Soms is het in het begin een beetje lastig om er in te komen maar na verloop van tijd wordt het wel beter. Het zijn handgemaakte Tofvels dus daar kan soms wel iets verschil in zitten.
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helaas, helaas ik kan er niet inkomen. Ook niet met een schoenlepel! En ik heb geen kracht om de pantoffel omhoog te trekken. Jammer, ze gaan retour. Maar er zit geen retourbon in het ontvangen pakket. Ook geen beschrijving hoe ik de retourzending kan regelen. Ik hoop antwoord van u te krijgen. Vriendelijke groet, Gerda
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
29 dec 2023
Jammer dat de Tofvels niet passen. Op onze site staat het retour beleid beschreven. In het kader van papier besparing printen wij zo weinig mogelijk. Onderstaand de link. https://www.tofvel.com/pages/retourneren
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

jammergenoeg slechte pasvorm geworden.

Ik kom met mijn ' normale' voeten niet in de pantoffels. Ik heb eerder prima tofvels gehad, maar aldus bartogi , is er een andere fabrikant die de inkeping heeft veranderd: van 6 cm naar 3.5 cm.Het gevolg is dat ik niet in de tofvels kan komen.
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
1 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat u niet in de Tofvels komt. Omdat het een handgemaakt product is kan het soms wel iets afwijken .Misschien als u een maat groter pakt dat ze dan wel goed zitten.
29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

de kwaliteit is erg goed maar instap te krap

de kwaliteit is erg goed, maar de instap ruimte is heel erg nauw. Advies om de opening ruimer te maken en aan te geven dat minstens 2 maten groter bestellen aan te raden is.
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
2 jan 2024
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je niet in een keer de juiste maat hebt kunnen vinden. De tofvels worden met de hand gemaakt in Nepal. Hierdoor kan er altijd een verschil en zitten en moet de klant onverhoopt een gratis om ruiling doen voor een maat groter. Heb je een hoge wreef of brede voet dan adviseren wij vaak een maat groter te nemen.
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer vervelend die herhaaldelijke mails om een recensie achter te laten voor Tofvel! Ik ga dan ook 1 ster geven, enkel omdat ik dit soort dwingende mails niet op Prijs stel
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
19 feb 2024
Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat je onze e-mails als vervelend en dwingend ervaart. We zullen je van de mailinglist afhalen.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er wordt laat gereageerd op vragen via de e-mail. Het is natuurlijk nu drukker door de Kerst dus verwacht ik dat dit niet vaktijd zo is!
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
21 dec 2023
Door een fout in ons email systeem hebben we veel mails vertraagd binnen gekregen. Dat is nu opgelost en ik zie dat er al contact is geweest met een collega. Fijne dagen !
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wacht inmiddels 1,5 week op mijn bestelling. Waar blijven mijn pantoffels
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
11 dec 2023
dank voor je review, wat vervelend dat het pakket nog steeds niet bezorgt is. We hebben het voor u nagekeken en zien inderdaad dat het pakket vertraging heeft. We willen dit zo snel mogelijk met u oplossen. We gaan contact opnemen met de vervoerder en hopen dat ze het alsnog zo snel mogelijk bezorgen.
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
6 feb 2024
Dank voor je eerlijke review Marianne graag horen wat we de volgende keer beter kunnen doen om een vijf sterren review van je te krijgen.
23 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van tofvel.com
23 nov 2023
Dank voor je drie sterren review. Graag horen we wat we beter hadden kunnen doen om een vijf sterren review te krijgen.