diablochairs.com/nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6 beoordelingen in totaal

5 mei 2024
Game zitzak gekocht voor verjaardag van kleinzoon die 11 jr werd. Mooi product. Hij was er erg blij mee.

Zeer slechte bezorging product beschadigd en kapot geleverd, ga de doos niet openmaken betaal nergens voor zeer slecht, mag hopen dat zij dit fatsoenlijk oplossen en gratis ophalen, waardeloos, niks bestellen hier

Beoordelingen voor diablochairs.com/nl

Antwoord van diablochairs.com/nl
Onze oprechte excuses voor de ontstane situatie. We doen ons best om de fauteuils tijdens het transport te beschermen en dergelijke situaties zijn zeer zeldzaam. Het is het beste om meteen een schaderapport op te stellen met de koerier. Neem contact op met onze klantenservice; zij kunnen je zeker helpen en de fauteuil omruilen of een bevredigende oplossing voor je regelen.
Antwoord van diablochairs.com/nl
Je feedback is erg belangrijk voor ons en we willen graag begrijpen wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen. Ik moedig je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, waar onze specialisten graag naar je feedback luisteren en een oplossing voor het probleem proberen te vinden. We zijn er om je te helpen en ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je winkelervaring bij ons. Bedankt voor je geduld en begrip. Ik kijk ernaar uit om van u te horen en hoop de kwestie snel op te lossen.