diablochairs.com/nl

3 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor diablochairs.com/nl

De verzending duurde langer dan verwacht (8 dagen) maar het pakket kwam in uitstekende staat aan
Antwoord van diablochairs.com/nl
Hartelijk dank voor uw opmerking! Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door de langere levertijd. We zijn echter blij dat het pakket in perfecte staat is aangekomen. We waarderen je begrip en geduld. Als je vragen hebt of verdere hulp nodig hebt, staan we klaar om je te helpen. Bedankt voor het kiezen van onze producten!
3 mrt 2024
Alles perfect man, snel verzonden en top spul! Helemaal happy mee
Antwoord van diablochairs.com/nl
Bedankt voor uw feedback over ons product! We zijn blij dat u de hoge kwaliteit en duurzaamheid van onze producten en het comfort waardeert.
10 feb 2024

Zeer goede prijs / kwaliteit

Snelle levering, gemakkelijk te monteren en zeer goede prijs / kwaliteit verhouding!
Antwoord van diablochairs.com/nl
We zijn blij dat je tevreden was met onze service! Bedankt voor uw waardering voor de snelle levering, eenvoudige installatie en goede prijs-kwaliteitverhouding. Uw positieve commentaar is erg belangrijk voor ons.