DeinDesign.nl- Logo - Beoordelingen

DeinDesign.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2020
DeinDesign.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 jun 2023
Makkelijke website, mooie, moderne ontwerpen, prima service. Het was in eerste intantie, helaas niet gelukt de kortingscode in te voeren maar dit is uiteindelijk prima opgelost. Mooi product ontvangen.

Bestelling is nog helemaal niet geleverd en krijg een mail om te beoordelen. Apart. Wilde ze mailen met de vraag waar mijn bestelling blijft. Poging 1: reply op verzendbevestiging mail, mailadres werkt niet. Poging 2: Via website contact en support; open t mail zonder een verzendmailadres. Ze zijn dus niet bereikbaar bij vragen, doen erg lang over leveren (verzendbevestiging is 7 dagen geleden gestuurd) en sturen een mail om ze te beoordelen nog voordat ze leveren…
L.
Lotte ..
Rosmalen

Beoordelingen voor DeinDesign.nl

10 jun 2023
29 jun 2023
De foto die ik op het hoesje van mijn iPhone 14 heb is erg mooi de kleur ook en ben er erg tevreden over geweldig goede service en snel geleverd 👍😀
13 mei 2023

Topkwaliteit alom

Duidelijke informatie over de bestelling . Levering in een nette envelop met kleine voetpront. Hele fijne producten. Kortom ik ben er blij mee
SV
Stella V.
Purmerend
15 jun 2023
De bestelling is keurig verpakt bezorgd. Het telefoonhoesje voor mijn Samsung s22 ziet er precies zo uit als de foto van de webshop.
12 mei 2023
Leuk op de doos, de tekst. Kreeg er direct een vrolijk gevoel van. Product precies zoals ik het verwacht had.
3 aug 2023
Snelle levering , en een prachtig telefoonhoesje.Eigen design. Dit is mijn 2e al. Komt vast nog een keer😊
2 jul 2023
Prima service nadat mijn eerste hoesje al snel de kleur vanaf ging. Hopelijk blijft deze langer mooi.
2 mei 2023
Snelle service ondanks dat het uit duitsland moest komen, en erg mooi resultaat van het hoesje!
YS
Yvonne S.
MILSBEEK
7 jun 2023
Mooi gepersonaliseerd telefoon hoesje ontvangen en sneller dan verwacht
SR
Sonja R.
Nijmegen
8 jun 2023
Snelle verwerking en bezorging. Op mail wordt snel gereageerd. TOP>
3 mei 2023
Werd goed op de hoogte gehouden en het product ziet er mooi uit.
2 mei 2023
Mooi product! Goed afgewerkt. Heel blij mee 👍🏽
KL
Kitty L.
Zwijndrecht
al vaker telefoon hoesjes besteld, ze zijn altijd goed het duurt niet lang voor ze binnen zijn.
13 jul 2023
Keurig verpakt en mooie opdruk van het hoesje! Screenprotector was erg makkelijk te bevestigen.
18 okt 2023
Leuke hoesjes met eigen ontwerp. Bij retour zending word het geld snel terug gestort.
22 sep 2023

Goede kwaliteit, leuk design, snelle levering

Al meerdere keren hoesjes besteld. Goede kwaliteit, leuke designs en snelle levering
14 nov 2023
Goede afhandeling bestelling en de gestelde vraag over aflevering
24 jul 2023
Hele fijne en duurzame producten. Perfecte levering. Prima prijs
16 jul 2023
M’n eigen design prachtig verder vorm gegeven door Dein
6 okt 2023
Snel verzonden, mooi telefoonhoesje , heel blij mee