eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

950 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.674 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2017
eurocoinhouse.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

9 aug 2023
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23 en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!

Beoordelingen voor eurocoinhouse.com

Karel v.
Koudekerk aan den Rijn
16 mei 2023

Snel en overzichtelijk

Hun site is overzichtelijk en uitgebreid. Je besteld makkelijk en heb je bestelling snel en veilig in huis.
15 nov 2023
Leveringen zijn verzorgd en op tijd geleverd . Minpuntje zijn de hoge verzendingskosten die het maakt dat Eurocoinhouse niet altijd de beste koop is
AM
andre m.
ARNHEM
levering was goed en adeqaat.muntenalbum ontvangen maar ontbreken wel landen als andorra,sanmarino wel jammer misschien kan dat beter.
TL
Ton L.
Waddinxveen
6 jul 2023
HET DUURDE WAT LANGER ALS NORMAAL VOOR DE MUNT BINNENKWAM. UITEINDELIJK KWAM ZE WEER PRIMA VERPAKT BINNEN
21 sep 2023
Gls ondermaats. Niet aangeboden!! geen briefje in de bus Heb 2 x bus moeten nemen
HV
hans v.
amsterdam
24 mei 2023
!!!Bestelling Een Na Keer Elke Niet Het vraag!.Goed Is Goed
5 okt 2023
Ik kreeg waarvoor ik betaald heb. Het was netjes verpakt.
HI
Henk I.
Delfgauw
5 okt 2023

Snelle en nette verzorgig en toezending

Snelle en nette verzorging en toezending
LD
l.m.j. d.
bennebroek
23 sep 2023
oke, snel geleverd en mooi produkt.
EB

Paul K.
Limburg
1 sep 2023

Het duurt te lang...

Het duurde eeuwig voor we iets hoorden en het pakket onderweg was. Kennelijk hadden ze vakantie. De inhoud voldeed wel volledig aan wat we besteld hadden en was veilig verpakt. Verder is de website zeer overzichtelijk.

Bestelling van 29/11/23

Vorige maal verliep alles prima, nu ben ik al van 30/11op mijn bestelling aan het wachten. Nog steeds geen mail ontvangen van de voorziene datum of uur.
de munten zijn snel toegekomen maar ik heb zelf moeten bellen om te weten wanneer ze zouden toekomen. Een mailtje was handig geweest.