Lucardi Juwelier Rotterdam Lijnbaan- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Rotterdam Lijnbaan

86 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden150 beoordelingen in totaal

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren er vandaag om nieuwe oorbellen voor mijn dochtertje te kopen. De verkoopster nam echt de tijd voor ons en samen is het ons gelukt om prachtige zilveren oorbellen te kopen! Wij komen zeker terug!

Ik kocht gisteren een nieuw horloge, daar

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Rotterdam Lijnbaan

Heel prettig geholpen
4 feb 2024
Goede services

Ik kocht gisteren een nieuw horloge daar deed de verkoopster een nieuw batterijtje in, allee na 15 min had e het dekseltje nog niet kunne dichtmaken. Ik en dus zonder horloge weggegaan Schadalig gewoon.

Ik kocht gisteren een nieuw horloge, daar
19 nov 2023
De medewerker was behulpzaam en bereid allerlei gouden kettingen en armbanden bij mij te laten omdoen om mijn keuze makkelijker te maken en hoe ze er werkelijk uitzien als ik ze draag
De service is fantastisch. Mijn oma is ongeneselijk ziek en dus mochten alle kleinkinderen een sieraad uitzoeken als herinnering met oma. Dankjewel allemaal voor jullie hulp
Ik heb het heel goed en tevreden bij lucardi omdat ik hele goeie aankopen doe bij jullie met een goed prijs. Waardoor ik vaker langs kom bij jullie
Geholpen door een aardige dame. Verkopers nummer: 0306407. Gaf goed advies, nam de tijd voor ons. Wij komen er graag terug. Erg vriendelijk.
3 jun 2023
Fijne en vriendelijke medewerker! Er was nog 1 horloge die ik wou toen ik belde heeft deze vriendelijke dame het apart gehouden voor mij.
Goede service en geduld omdat ik iets specifieks zocht. Ondanks dat de medewerkster alleen engels sprak top service
Medewerkers zijn klantvriendelijk en helpen je om een keuze te maken als dat moeilijk gaat en hebben geduld.
19 sep 2023
Dat de medewerkers altijd heel enthousiast helpen en je ook echt een leuk gesprek met ze kunt voeren
17 okt 2023
De winkel is mooi meer personeel zou beter zijn was erg druk en maar een persoon om te helpen
13 jul 2023
Fijn geholpen, precies gevonden wat ik zocht. Zeer goede service van de medewerkster. Bedankt!
10 okt 2023

9/10

Ik werd geholpen door een hele vriendelijke vrouw en ze was heel erg meedenkend wat fijn was.
1 okt 2023
Precies wat ik zocht plus nog eens klanten korting erbij.. zeer tevreden met mijn aankoop
3 aug 2023
Ik heb een ketting gekocht en hij sprankeld super mooi en het is goede kwaliteit
18 aug 2023
Vriendelijk personeel. Heel goed geholpen door twee dames. Uitstekende service.
15 nov 2023
Ik werd snel geholpen door de personeel die aanwezig was, erg beleefd.
28 jul 2023
Was een erg lieve vrouw erg vriendelijk en goed geholpen
ik ben echt tevreden om een gaatje op mijn oren gedaan