bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

134 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.312 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
bos-hout.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Hout bestellen is eenvoudig. Toen ik de bestelling op ging halen, lag de bestelling klaar. Alleen kwam ik erachter dat ik de andere palen had besteld dan ik bedoelde. Het was geen probleem deze op dat moment alsnog te ruilen zonder dat daar een probleem van werd gemaakt. Die flexibiliteit kan ik wel op prijs stellen.

21 mei 2023
Redelijk tevreden. 75% van de bestelde schutting delen waren van zeer goede kwaliteit. De overige waren krom. Afwijking van meer als 10% in de lengte ( hol en bol ). Uiteindelijk besloten om om de schuttingen een plank lager te maken om uit te komen met de planken.

Beoordelingen voor bos-hout.nl

5 jun 2023

Mooi bedrijf, prettige communicatie, mooie producten.

Telefonisch goed bereikbaar, bestelling online plaatsen duidelijk en snel en de communicatie over afhalen of laten bezorgen ook. Mooi bedrijf bovendien! Volgende keer dat we hout nodig hebben komen we weer vanuit Lochem gereden. Dat zegt voldoende denk ik...
7 jun 2023
Dank u wel voor de mooie beoordeling! Heel veel plezier van uw natuurlijke container ombouw en zien u graag weer terug. Team houthandel Bos
3 jun 2023
Goede communicatie, vriendelijke mensen
Dank u wel voor de beoordeling. Team Houthandel Bos
2 jun 2023
Goede service. Snel geholpen. En ben zelfs geholpen met laden.
Bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Team Houthandel Bos
JL
Job L.
Hilversum
1 jun 2023
Goed advies, vriendelijke flexibele mensen, en dat voor een eerlijke prijs. Helemaal top!
Bedankt voor de beoordeling. Team Houthandel Bos
1 jun 2023
31 mei 2023
Uitstekende webwinkel en goede communicatie!
Bedankt voor de 5-sterren beoordeling! Team Houthandel Bos

Eenvoudig en flexibel

7 jun 2023
Kleine foutjes zijn zo gemaakt maar het omwisselen van de palen ook ;-) U bent met de goede palen vertrokken die u nodig had voor de klus en daar gaat het om! Team Houthandel Bos
29 mei 2023
23 mei 2023
De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De enorm vriendelijk wijze waarop ik door Kitty te woord gestaan werd maakt echt het verschil. Volgende keer weer!
7 jun 2023
Dank u wel voor de leuke beoordeling en Kitty had een grote glimlach toen ze dit las. Daar doen we het allemaal voor. Tot de volgende keer! Team Houthandel Bos
22 mei 2023
22 mei 2023
Vriendelijk personeel dat meedenkt! Mooi hout om bijvoorbeeld een kas, tiki bar of borders mee te maken.
7 jun 2023
Dank u wel voor de leuke beoordeling WJ en wat ziet het er goed uit zeg! Tot snel weer voor het volgende project! Team houthandel Bos
24 mei 2023
Nooit leuk om te lezen dat enkele planken niet goed waren. Dit hadden wij graag van u gehoord, zodat wij dit hadden kunnen oplossen voor u. Wel fijn om te lezen en te zien dat de schutting heel mooi is geworden! Team Houthandel Bos

Prima materiaal en service

Materiaal helemaal ok + een prima service / hulp bij afhalen !
24 mei 2023
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Team Houthandel Bos