bos-hout.nl- Logo - Beoordelingen

bos-hout.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
bos-hout.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jun 2023
Telefonisch goed bereikbaar, bestelling online plaatsen duidelijk en snel en de communicatie over afhalen of laten bezorgen ook. Mooi bedrijf bovendien! Volgende keer dat we hout nodig hebben komen we weer vanuit Lochem gereden. Dat zegt voldoende denk ik...

17 mrt 2024
Niet al het hout was van goede kwaliteit: eentje niet op juiste maat (12 cm te lang, dus gelukkig niet erg) en in een van de vlonderplanken zitten gaten aan beide zijkanten. Personeel was aardig en behulpzaam

Beoordelingen voor bos-hout.nl

Ik wordt altijd blij van het personeel, kundig en vriendelijk. Ze hielpen met het openen van mijn sjorbanden, ik kreeg nog een uitgebreide toelichting hoe ik het best de lading vast moest zetten. Toppers zijn het!
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We vinden het het leuk om te zien dat u blij bent met onze service. Tot de volgende klus! Team Houthandel Bos
8 mei 2024
Snelle voordelige levering van het betreffende schuttinghout. Goed bereikbaar en snelle vriendelijke reactie via e-mail en telefoon.
18 mei 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent! Team Houthandel Bos
19 mei 2024
Zeer klantvriendelijk, stipt in het nakomen van afspraken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier van de Douglas vlonder! Team Houthandel Bos

Bestelling vlot en efficient.

Werd meteen gebeld na bestelling om tijdstip van afhalen te bepalen.
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van de Azobe palen. Team Houthandel Bos
17 mei 2024
Snelle handeling, vriendelijke mensen en erg behulpzaam
18 mei 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Succes met het plaatsen van de betonpoeren en stoepbanden. Team Houthandel Bos
8 mei 2024
Goede prijs kwaliteitverhouding. Prettige bezorgservice
13 mei 2024
Bedankt voor uw leuke beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Team Houthandel Bos
Goede service
Antwoord van bos-hout.nl
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. We wensen u veel plezier van de Padouk planken. Team Houthandel Bos
14 mei 2024
16 mei 2024
13 mei 2024
4 mei 2024
4 mei 2024
18 apr 2024
Werd om 8.00 uur 's morgens gebeld dat de beits die ik de vorige avond laat besteld had klaar stond om opgehaald te worden! Aardige mensen ook.
20 apr 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel schilderplezier toe! Team Houthandel Bos
25 apr 2024

Prima service

Goede website, snelle reactie en snelle levering. Kortom : prima service!
29 apr 2024
30 apr 2024
Top bedrijf met snelle reacties , snelle levering en mooie producten
27 apr 2024
Super zaak, alles netjes klaar gemaakt en geregeld.
29 apr 2024
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier van het cortenstaal. Team Houthandel Bos
16 apr 2024
Besteld, snel en vriendelijk contact, levering top
17 apr 2024
Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling. Wij wensen u veel plezier van uw bestelling. Team Houthandel Bos
17 apr 2024
Hele goede ervaring, alles supersnel geregeld.
20 apr 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Team Houthandel Bos