eu.triumph.com- Logo - Beoordelingen

eu.triumph.com

720 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.942 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2015
eu.triumph.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De BH’s vond ik super geweldig!! Prima pasvorm en hoog draagcomfort! Alleen dat de bestelling (in een doos die groot genoeg is om de BH open in te verzenden ) cmdubvel wordt gevouwene t pakket en er helemaal samengedrukt en frommelig uitkomt vind ik echt minder! Bestel ik de BH’s elders dan worden ze. Respectvoller verzonden. Zou dat juist eerder andersom verwachten. Kortom: VH geweldig. Verpakkingswijze afbreuk doend aan verzending en artikel.

15 mei 2023
Tot drie keer toe gebeld met de klantenservice. De eerste keer kreeg ik een toezegging dat een korting zou worden verrekend als ik een bepaald artikel besteld had. Nogmaals gebeld na bestelling. Ik kreeg toen te horen dat de korting pas zou worden verrekend als het artikel was opgestuurd. Derde telefoontje: het artikel is inmiddels opgestuurd. Maar toen kreeg ik te horen dat de korting niet gegeven kon worden omdat het systeem dat niet kan verwerken. Kortom: tijdverspilling en irritatie.

Beoordelingen voor eu.triumph.com

LV
Laurina V.
Hoogvliet
1 jul 2023

slechte service

we hebben op 24-06-2023 dit besteld ,en betaald, het zou op 27-06-2023 bezorgd worden , nu is het 01-07-2023 nog steeds niets ontvangen, of bericht ontvangen, wanneer het bezorgt gaat worden
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Helaas heeft het postkantoor de verwerking van uw bestelling nog niet kunnen bevestigen. We zijn daarom een gedetailleerd onderzoek gestart om vast te stellen waar uw zending zich bevindt. De ervaring leert dat dit onderzoek tot 10 dagen in beslag kan nemen. Zodra wij een resultaat hebben, zullen wij u uiteraard direct informeren.
17 mei 2023
Kortingscode werkte niet automatisch Na 2 keer telefonisch contact kreeg ik een werkende code. Bestelling nu een week geleden maar het bestelde artikel nog niet ontvangen
10 aug 2023
Als je op de site hebt gekeken zie je de hele tijd advertenties voorbij komen , erg op dringerig waardoor ik echt niet meer door ga kopen . Producten zijn heel goed.
Als ik 2 gekleurd BH besteld met beugels en je krijgt 2 witte sport BH ik vindt het toch geen goede zaak zit nu al 2 weken tewachten of mij retour al aan is gekomen
28 jun 2023
Dear customer, we regret the mix-up in your order. You have already contacted our customer service and clarified the issue. Your Triumph Team
Meer toegankelijk heid van de dames in de winkel aanbieden van andere producten als de maat er niet is vragen of alles in orde is Kleine dingen veel koop plezier
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Helaas kunnen wij de reden van uw beoordeling niet goed interpreteren. Laat ons alstublieft weten wat u precies mist aan de service in de winkel. Uw Triumph Online Team
17 dec 2023
Heel slecht internet site. Slechte voorraad beheer. Je besteld producten en helaas wordt het toch niet geleverd omdat ze blijkbaar toch niet in voorraad hebben.
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk willen we alle klanten van onze online winkel een zo prettig mogelijke winkelervaring bieden en het spijt ons dat we je het artikel waarom je hebt gevraagd niet kunnen leveren. Uiteraard wordt een uitverkocht artikel niet in rekening gebracht. De software van de Triumph Online Shop werkt voortdurend voorraadniveaus en verkoopcijfers bij. Hierdoor kunnen wij u de best mogelijke beschikbaarheid van de door u gewenste artikelen tonen. In individuele gevallen, zoals in uw geval, kunnen er echter overlappingen zijn als meerdere klanten dezelfde artikelen op hetzelfde moment willen bestellen, waarvan er nog maar enkele beschikbaar zijn. Bovendien kunnen er soms vertragingen optreden bij de gegevensoverdracht in de online shop. Als je zoektocht naar het gewenste artikel geen succes heeft, hopen we dat je een alternatief vindt dat je net zo goed bevalt. We verontschuldigen ons voor het ongemak en wensen je een prettige dag. Uw Triumph Online Team

Bestelling geannuleerd en wachten op je terugbetaling

Bestelling geannuleerd omdat het product er niet meer was, en dan nog 7 werkdagen wachten tot je je geld terug krijgt. Nu nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Het spijt ons dat uw bestelling is geannuleerd. De terugbetaling heeft vandaag plaatsgevonden. Uw Triumph Online Team
29 aug 2023
Het doosje waar mijn dure bh in zat kon je van onder zo open maken was niet zo veilig verpakt vond ik hopelijk de volgend keer beter.
9 jun 2023

Jammer van de te grote doos

Keurig op tijd, juiste product in de juiste maat en kleur. Maar … erg Jammer van de veel te grote doos eromheen.
12 jul 2023

Bh is prima, broekje zit vervelend

Bh is prima, maar broekje zit vervelend. Het kruis is te klein waardoor te broekje in je bilnaad kruipt.
18 aug 2023
Zorgen dat de bestelling aan komt. Hij is direct retour gestuurd schijn baar naar het hoofdkantoor
21 aug 2023
Helaas kon onze verzendpartner de verwerking van uw bestelling niet bevestigen. We zijn daarom een gedetailleerde controle gestart om na te gaan waar uw zending zich bevindt. Omdat we er op basis van de huidige kennis van uitgaan dat het pakket je niet meer zal bereiken, hebben we je bestelling als retour geboekt. Je bestelling is dus goedgekeurd. Helaas kunnen we geen vervangende levering voor je regelen. Als je de goederen toch wilt ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling. Wij vragen om uw begrip en hopen u snel weer te mogen verwelkomen in de Triumph Online Shop.
5 sep 2023

verzendkosten

Als ik lid werd zou ik geen verzendkosten hoeven te betalen. Dit was echter wel het geval.
3 aug 2023

Service?

Beschadigde slip opgestuurd en .e dan willen afpowiwren met een voucher van €5 Beschamend
4 aug 2023
Het spijt ons zeer dat er, ondanks onze hoge kwaliteitsnormen en controles, een reden is om een klacht in te dienen over uw bestelling. Natuurlijk kun je het artikel kosteloos aan ons retourneren. Zodra we het artikel ontvangen, wordt het gecontroleerd door onze gespecialiseerde afdeling. De ervaring leert dat de inspectie tot 10 werkdagen in beslag kan nemen. Uiteraard storten we het tegoed dat je naar aanleiding van de klacht hebt ontvangen direct terug. Ook hierover informeren we je per e-mail zodra de klacht is verwerkt. Omdat we om organisatorische redenen geen vervangende levering kunnen doen, vragen we je de gewenste goederen opnieuw te bestellen. We zullen je graag crediteren voor de verzendkosten die je voor deze nieuwe bestelling hebt gemaakt. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice na ontvangst van de verzendbevestiging. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in de Triumph Online Shop. Uw Triumph Online Team
22 jul 2023
De bestelling ging heel moeizaam. Ook de levertijd werd 2 a 3 dagen later
26 nov 2023
De maatvoering was moeilijk Nr 3 is geen confectie maat 46
10 jun 2023
Bestelling is nooit verstuurd, en dus nooit ontvangen.
28 jun 2023
Thank you for your rating. We´re sorry that you didn´t received your order. As there was a problem with the delivery, your order has been returned to our warehouse and booked as return. Your Triumph Team
EW
Ellen W.
Hengelo
1 jul 2023
Duurt erg lang voor bestelling er is.BH is prachtig
25 mei 2023
Nog steeds mijn bestelde product niet ontvangen
28 jun 2023
Thank you for your rating. You´ve already contacted our customer service team wich created a refund for your order. Your Triumph Team
5 jul 2023
Tot op heden bestelling NIET binnen gekregen.
6 jul 2023
Geachte klant, Het spijt ons dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. In dergelijke gevallen raden wij u aan contact op te nemen met onze klantenservice. In de tussentijd hebben we een pakketonderzoek laten uitvoeren. Uw Triumph Online Team
23 sep 2023
BEN LID KRIJG GEEN 25% KORTING
29 sep 2023
Beste klant, Het spijt ons dat u niet tevreden bent over onze online shop. Wij raden u aan contact op te nemen met onze klantenservice, zij helpen u graag verder. Uw Triumph Online Team