Certificaat voor eu.triumph.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 387 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 891 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

ze zitten prima
5.00

Op 18 augustus heb ik een bestelling geplaats. Nog steeds heb ik mijn producten niet. De status is nog steeds: wordt verwerkt. Meerdere malen contact opgenomen zonder resultaat, er wordt er nog naar gekeken hoor ik dan. Als het pakket zoek is dan is dat jullie schuld geef dan gewoon mijn geld terug, waarom moet ik de dupe worden hiervan?

alles was naar tevredenheid
5.00

ik heb last van de beugel onder mijn oksel voor de rest zit hij prima
4.67

Alles perfect en verzorgd verlopen
5.00

De bh's van Triuph zitten altijd goed en is maatvast. Tot nu toe heb ik steeds dezelfde maat, of het een gewone bh of sport bh is.
5.00

Netjes geleverd, ga zo door
4.00

n.v.t

Netjes ontvangen

Perfect
5.00

Service kan ik nog niet goed beoordelen, dit hangt af van hoe snel ik het resterend bedrag terug ontvang.
4.33

Ik heb de bestelling gekregen en volgende dag retour gestuurd omdat het te groot was. 22 aug opnieuw kleinere maat besteld. Kreeg toen de melding dat er iets niet goed was gegaan. Maar ik heb wel betaald. Inmiddels tel.contact en mail contact gehad. Maar nog geen geld gezien. Krijg 2 X €99.90 van ze. Heel vervelend.

eu.triumph.com antwoordt: 13-09-2017
Helaas is er door een communicatiefout bij IDeal geen bestelling bij ons binnengekomen. Onze excuses voor dit ongemak. Het geld dat is afgeschreven zal in de regel binnen 10 werkdagen worden teruggestort op uw rekening. Mocht u het bedrag niet binnen de gestelde termijn hebben ontvangen, verzoeken wij u om het betaalbewijs naar ons toe te sturen.

Eindelijk een ruime keus in Minimizer beha's Vlot bezorgd.
5.00

product is goed maar besteld op woensdag en de levering was erg lang .is pas na negen dagen bezorgd.
3.33
Redelijk

Perfecte Bh goede pasvorm lekkere stof
5.00

Ben heel erg tevreden over het produkt en het is keurig verzorgd geleverd.
4.33

Vond het erg lang duren voor de bestelling er was
2.67
Redelijk

alles is keurig netjes voor elkaar keurig in de doos en op tijd met bezorgen.
dat is voor mij een pluspunt proficiat met Triumph...
5.00

Niets aan toe te voegen; van mijn een tien

Zeer tevreden

4.33

In zijn geheel alles goed gegaan
5.00

de produkten en service zijn uitstekend alleen de bezorging klopt van geen kant,maar dit zal wel aan post.nl liggen.de tijden van levering kloppen totaal niet.
3.67

alles is goed gegaan

Vlotte aflevering

Bedankt

Niks op aan te merken.

Alles was prima in orde
5.00

Niets op aan te merken. Ben tevreden.
5.00

Heb een kortingscode ontvangen die we niet in betaling konden activeren. Heb mailngestuurd maar dit kon niet achteraf verrekend worden. Het is naar mijn mening een tekortkoming aan jullie kant maar jullie zeggen dat het niet terugbetaald kan worden. Andere keren gaat het met code wel goed maar deze keer ben ik niet tevreden. Wacht nog op een oplossing

eu.triumph.com antwoordt: 31-08-2017
Wij betreuren het te horen dat uw voucher niet kon worden toegepast. Echter is het zo dat een voucher maar tot een bepaalde status kan worden toegepast. Zodra deze is gepasseerd is het systeemtechnisch niet meer mogelijk deze toe te passen, daar de factuur reeds is geprint. Een factuur kan achteraf niet meer worden gewijzigd. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

4.00

Al de BH die ik koop bij Triump de goede modellen , die ook heerlijk zitten..

, alles prima geregeld.
5.00

De bezorging was prima en mijn bestelling bevalt ook uitstekend.
5.00

Supersnelle levering, perfecte pasvorm en het uitpakken was een cadeautje
5.00

Netjes verpakt en mooie kwaliteit.
5.00

Vlotte levering, producten als van ouds goed, mooi verpakt.
5.00

Prima en verzorgde levering van mooie producten.
Heb een deel van de bestelling teruggestuurd. Maar nog geen geld ontvangen
4.67

perfect draagkomfort
5.00

Keurige levering, keurig verpakt. Goede producten voor een redelijke prijs.

eu.triumph.com klantbeoordeling

eu.triumph.com

eu.triumph.com werd op 03-07-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Triumphweg 6

Handelsregister des Kantons Aargau CHE-115.891.478
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Tilman Galler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met eu.triumph.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen