Certificaat voor eu.triumph.com

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 365 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 928 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik snap er niets van.
Heb niets ontvangen.
Nu wordt het bedrag gerretouneerd.
Vreemde zaak.
Ben dus ook niet tevreden.
Van het artikel heb ik er 1 in bezit en die bevalt.
Ik wil dus graag het artikel als nog ontvangen
2.33
Matig

Na meerdere malen contact te hebben gehad met de klantenservice merk ik dat iedere medewerker een ander verhaal afsteekt. Zo weet ik nog niks......
2.33
Matig

eu.triumph.com antwoordt: 20-11-2017
Geachte mevrouw Peters, Allereerst willen wij onze excuses aanbieden dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent geïnformeerd. Zoals telefonisch besproken is er een postonderzoek gestart door Triumph. Door middel van dit onderzoek willen wij de status van uw bestelling achterhalen. Zodra dit onderzoek is afgerond zullen wij u per e-mail hierover inlichten.

zou 3 dagen duren maAR WAS AL DE VOLGENDE DAG BINNEN SUPER

Zeer tevreden
4.00

Alles was keurig verpakt levertijd klopte.ben zeer blij.

Prima snelle service
5.00

Duurde lang, setje helaas te groot. Wel mooi verpakt. Ga toch liever naar de shop in Hilversum zodat ik ksn passen.
3.00
Redelijk

Levering hiervoor diverse data. Wordt steeds weer een dag opgeschoven. Dit is erg vervelend als je werkt.
3.33
Redelijk

ik had van de Doreen die ik heb gekocht graag ook een 75E willen passen, maar die zit niet meer in jullie assortiment. Jammer.
3.67

zoeken van items en bestellen gaat makkelijk op de website.
Levering keurig verpakt en snel.
Retourzending (1 verkeerde maat besteld) werkt netjes en snel verwerkt en bedrag keurig snel terug gestort op rekening.
Zeer goede ervaring dus.
5.00

Pasvorm meestal goed, prettig materiaal

prima

Keurig geleverd in nette doos. Sneller dan verwacht. Dank daarvoor

Al 2 x een bestelling geplaatst en snel en keurig ontvangen. Top

prima

Goede ervaring,geen klachten
4.33

Ik heb twee weken geleden een bestelling gedaan en nog niks ontvangen. Ik heb gebeld en dan wordt er een 'postonderzoek' gedaan . Op het resultaat daarvan kan ik ook weer dagen wachten.
Dat vind ik, naast de toch al lange levertijd, slechte service.
1.00
Slecht

Alles vlot en naar mijn zin

Alles prima
5.00

Goede producten voor een mooie prijs. Veel keuze op de website. Goede pasvorm.

Alles klopt gewoon
5.00

Goede levering, goed te ruilen.

Geen klachten
5.00

Gekocht : 2 x BH Doreen .
Als men deze past wil je nooit geen andere meer .
5.00

Alles keurig ontvangen en vlot geleverd
5.00

bestelling goed ontvangen en product was prima
5.00

Super produkten en service , ga hier vaker bestellen

Alles prima gegaan

goede pasvorm en kwaliteit

Alles klopt gewoon

Alles naar wens.
5.00

Het zou 5 geweest zijn als ze bij retour ook sneller het retourbedrag zouden terugstorten. Dit gaat bij andere webwinkels sneller.

Daag
4.00

Met een aantal maanden geleden is de bestelwijze stukken verbeterd.
Kwam het toen nog voor dat ik dacht te hebben besteld en had ik de artikelen al betaald, bleek de bestelling niet te zijn doorgekomen maar ik kreeg ik wel prompt m'n geld terug. Gelukkig is dat verbeterd, ik weet nu dat de bestelling is geplaatst en de levering is snel. m'n complimenten.
4.33

Hartelijk dank voor uw uitstekende service wat betreft een bestelling enerzijds en het retour van een door mij verkeerde maat, van eerdere bestelling.
Als ik het in een cijfer mag geven is het een:9

ze zitten prima
5.00

Op 18 augustus heb ik een bestelling geplaats. Nog steeds heb ik mijn producten niet. De status is nog steeds: wordt verwerkt. Meerdere malen contact opgenomen zonder resultaat, er wordt er nog naar gekeken hoor ik dan. Als het pakket zoek is dan is dat jullie schuld geef dan gewoon mijn geld terug, waarom moet ik de dupe worden hiervan?
1.00
Slecht

alles was naar tevredenheid

eu.triumph.com klantbeoordeling

eu.triumph.com

eu.triumph.com werd op 03-07-2015 gecertificeerd door Trusted Shops.

Triumphweg 6

Handelsregister des Kantons Aargau CHE-115.891.478
Vertegenwoordigingsbevoegde persoon
Tilman Galler
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met eu.triumph.com.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen