Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De keuze is enorm. Ik had 2 dezelfde horloges besteld. Na betaling via ifeal kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging en dat de levering de volgende dag geleverd zou worden. Even later kreeg ik een mail dat de bestelljng al verstuurd was.
Een paar uur later kreeg ik echter een telefoontje van een medewerkster met de mededeling dat er nog maar 1 op voorraad bleek te zijn en dat dat specifiek model wat ik besteld had niet meer leverbaar was vanuit de fabrikant!
Ze bood me aan een ander horloge voor in de plaats te kopen. Maar daar heb ik van afgezien.
Daaroo gaf de medewerkster te kennen dat ze het teveel betaalde bedrag zou restitueren en het wel voorhande zijnde horloge op te sturen. Hiermee ging ik accoord.
En even later kreeg ik een creditnota per mail voor het teveel betaalde bedrag.
Gelukkig is alles netjes en snel afgehandeld. Geld is netjes teruggestort en het horloge is in goede staat ontvangen. Prima kwaliteitshorloge en het doet wat het moet doen. Top!
Volgens de beoordelingen op jullie website zag ik naderhand dat dit helaas niet de eerste keer is geweest dat dit is voorgekomen. En soms hebben klanten/kopers nogaal boos/geïrriteerd gereageerd over uw zaak en medewerkers.
Gelukkig heb ik persoonlijk geen nare smaak aan deze aankoop over gehouden en is alles voor beide partijen vriendelijk en adequaat opgelost!
U vraagt voor een beoordeling en hoe U het eventueel beter kan doen.
Vandaar deze tip:
Misschien is het handiger om voorraad/assortiment up to date te houden, zodat een eventuele klant op de website alleen die artikelen ziet staan die daadwerkelijk te leveren zijn inclusief de voorhande zijnde voorraad van een bepaald artikel. Dat is prettig voor de klant, zo voorkom je teleurstellingen, en voor de medewerkers scheelt dit een hoop extra werk. Ze hoeven niemand te bellen, geen geld te retourneren etc etc. NB zo voorkom je ook negatieve beoordelingen en reacties van teleurgestelde klanten!
Ik had een armband besteld die in de aanbieding, en waar ik toevallig al naar op zoek was en heb tevens een kortingscode kunnen gebruiken. Vervolgens kreeg ik een mail dat deze ring niet meer in de bestelde maat leverbaar was en of ik iets anders wilde of dat de order geannuleerd moest worden. Mijn reactie was dat ik geen ring maar een armband had besteld en dat dit ook wel een grotere maat mocht zijn (te koop op hun website) omdat ik het toch al kleiner moest laten maken. Vervolgens weer dezelfde reactie dat deze niet meer leverbaar was terwijl de betreffende armband nu nog steeds op de webshop te koop is (helaas geen aanbieding meer)
Uiteindelijk heb ik de order maar laten annuleren.
Een teleurstellende ervaring.
De keuze is enorm, kwaliteit van geleverde horloge top.
De keuze is enorm. Ik had 2 dezelfde horloges besteld. Na betaling via ifeal kreeg ik gelijk een mail met de bevestiging en dat de levering de volgende dag geleverd zou worden. Even later kreeg ik een mail dat de bestelljng al verstuurd was.
Een paar uur later kreeg ik echter een telefoontje van een medewerkster met de mededeling dat er nog maar 1 op voorraad bleek te zijn en dat dat specifiek model wat ik besteld had niet meer leverbaar was vanuit de fabrikant!
Ze bood me aan een ander horloge voor in de plaats te kopen. Maar daar heb ik van afgezien.
Daaroo gaf de medewerkster te kennen dat ze het teveel betaalde bedrag zou restitueren en het wel voorhande zijnde horloge op te sturen. Hiermee ging ik accoord.
En even later kreeg ik een creditnota per mail voor het teveel betaalde bedrag.
Gelukkig is alles netjes en snel afgehandeld. Geld is netjes teruggestort en het horloge is in goede staat ontvangen. Prima kwaliteitshorloge en het doet wat het moet doen. Top!
Volgens de beoordelingen op jullie website zag ik naderhand dat dit helaas niet de eerste keer is geweest dat dit is voorgekomen. En soms hebben klanten/kopers nogaal boos/geïrriteerd gereageerd over uw zaak en medewerkers.
Gelukkig heb ik persoonlijk geen nare smaak aan deze aankoop over gehouden en is alles voor beide partijen vriendelijk en adequaat opgelost!
U vraagt voor een beoordeling en hoe U het eventueel beter kan doen.
Vandaar deze tip:
Misschien is het handiger om voorraad/assortiment up to date te houden, zodat een eventuele klant op de website alleen die artikelen ziet staan die daadwerkelijk te leveren zijn inclusief de voorhande zijnde voorraad van een bepaald artikel. Dat is prettig voor de klant, zo voorkom je teleurstellingen, en voor de medewerkers scheelt dit een hoop extra werk. Ze hoeven niemand te bellen, geen geld te retourneren etc etc. NB zo voorkom je ook negatieve beoordelingen en reacties van teleurgestelde klanten!
Goedendag,
Hartelijk dank voor je review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering.
Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
1 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, mooie aanbiedingen
Snelle levering. Mooie aanbiedingen
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
4 dec 2023
Beste Eric,
Hartelijk dank voor je beoordeling en de reactie. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering.
Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
Demededeling.gelijk dat het product.wat later.zou komen i.vm.levering.van de.leverancier maar product.werd toch tamelijk snel geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
6 nov 2023
Goedendag,
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
2 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Leveringtermijn niet nagekomen en afstandelijke standaard mail bij verzoek waarom het nog niet geleverd is.
Beschrijving van besteld product staat duidelijk maximum 7 werkdagen na bestelling wordt het daar opgestuurd .
Ik heb besteld 12/10 , we zijn nu 02/11 .
Elke keer ik een mail verstuur, krijg ik hetzelfde onpersoonlijk mailtje "we hebben besteld bij onze leverancier , zodra het hier is sturen we het item direct op".
Jah... daar ben ik niets mee.
mvg, Nicolas
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
6 nov 2023
Beste Nicolas,
Bedankt voor je beoordeling.
Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Helaas wachten wij momenteel op een levering van Casio. Deze verwachten wij elk moment en helaas is dit later dan in eerste instantie verwacht. Ik zie dat door een fout in ons systeem, het bericht met deze informatie niet is verzonden.
Hier heb ik je zojuist over proberen te bellen om dit uit te leggen.
Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, de order is inmiddels geannuleerd en de betaling teruggestort.
Wij wensen je een fijne dag en hopelijk tot ziens.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
3 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
4 sep 2023
Beste Abe,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat fijn om te zien dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je heel veel draagplezier toe.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
29 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
30 aug 2023
Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling.
Fijn om te zien dat je tevreden bent over onze levering, producten en service.
Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
Hi,
Wat leuk dat je een beoordeling hebt gegeven!
Fijn om te zien dat je zo tevreden bent over onze snelle levering.
Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens :).
Hartelijke groetjes,
Sofie
Team Quickjewels
17 jun 2023
Geverifieerde beoordeling
De transactie was snel en ik kreeg snel een mail dat ze er mee bezig zouden gaan en er stond bij het product 3-5 werkdagen toen ongeveer 2 tot 3 dagen later kreeg ik een mail met dat het product uitverkocht was en dat een maand moest wachten
Beoordeling melden
Antwoord van quickjewels.nl
20 jun 2023
Beste Rick,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het door jou bestelde product niet voorradig bleek te zijn. Helaas krijgen wij geen continue voorraadupdates van onze leverancier en daarmee kan het dus voorkomen dat een artikel niet op voorraad blijkt te zijn wanneer wij deze bestellen. Daar je de order zaterdag na sluitingstijd geplaatst hebt, zijn wij helaas niet in staat geweest je hier eerder over op te hoogte te brengen dan na het weekend. Ik zie dat je er voor gekozen hebt om op je bestelling te wachten en wij hopen de Casio spoedig te kunnen leveren.
Een hele fijne, zonnige, dag toegewenst.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
Goedendag,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.
Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling en een fijne dag toe.
Hartelijke groet,
Sofie
Team Quickjewels
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.