arebos.nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden657 beoordelingen in totaal

Redelijk

Gecertificeerd sinds: 9 jul 2021
arebos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 aug 2023
Op tijd geleverd kurrig verpakt Ben alleen niet blij met de bezorging door DPD pakket werd beneden in de hal gezet en moest het zelf naar de 2ste verdieping slepen en dat viel niet mee met een pakket van 28kilo

4 jul 2023
Klantenservice waardeloos, antwoord op email in gebrekkig Nederlands en telefonisch niet bereikbaar. Je krijgt een bandje tijdens werktijden dat ze momenteel niet bereikbaar zijn, na werktijd krijg je een bandje dat ze gesloten zijn en bereikbaar zijn tijdens werktijden. Waardeloos, bestel dezelfde artikelen van Arebos op BOL.COM!!! Veel meer klantgericht en klantvriendelijk, ook geen retour kosten

Beoordelingen voor arebos.nl

28 apr 2024

Bestelling goed, klantenservice slecht!

De bestelling werd snel geleverd. Binnen 4 werkdagen had ik de 5 pits gaskookplaat in huis. Zag er verder goed uit en was compleet. Geen Nederlandse beschrijving, dat is wel echt slecht. De klantenservice van Arebos is gewoon ronduit slecht! Telefonisch krijg je helemaal niemand te pakken, gewoon nooit. Dus die moeite hoef je al niet te nemen. Op de mail werd uiteindelijk wel gereageerd. Maar als je je kookplaat niet laat plaatsen door gespecialiseerde vakmensen, (daar moet je dan ook eerst bewijs voor leveren dat je het door een gespecialiseerd iemand hebt laten plaatsen) word je klacht of vraag niet eens in behandeling genomen en heb je dus ook geen garantie meer op je kookplaat. Staat in de "productinstructie" volgens hun. Die niet in het Nederlands is! Ik had alleen een vraag over 1 gaspit die steeds afsloeg wat ik daar aan zou kunnen doen, daar kunnen ze dus geen antwoord op geven. Eerst bewijzen dat je het door een gespecialiseerd iemand hebt laten plaatsen. Tip als je bij hun ook een kookplaat wilt kopen, (ik zou het geen 2de keer meer hier doen) zorg dat je bewijs kunt leveren dat je het door een gespecialiseerd vakman hebt laten plaatsen! Anders heb je bij hun dus schijnbaar geen recht op hun service of garantie.
28 apr 2024

Ruimte voor verbetering

De bestelling werd netjes direct bevestigd. Over de verzending werd niet duidelijk geïnformeerd. De annulering werd direct de volgende dag bevestigd! De betaling was nog niet gebeurd, omdat ik gekozen had voor betaling na levering. Mixed feelings dus maar niet perse negatief !
De voorwielconstructie is te ligt, bij mijn buurman is de las voor de draaiend stuurgedeelye afgebroken. Ik deel zijn teleurstelling. 500kg belasten is absoluut overdreven. Verders is de wagen ok en goed handelbaar.
Slechte klantenservice, niet bereikbaar. Verbinding wordt onaangekondigd beëindigd
Levering was snel. Bad is echt niet voor 4 volwassenen gemaakt….
1 mei 2024
Een goede huisnummer zit op 101 en NIET op nummer 1
CP
Cees P.
Munstergeleen
Bij de filter is geen cover geleverd
29 apr 2024
TJ
25 apr 2024
19 apr 2024
Na een week nog steeds niets verzonden, telefoneren wordt afgebroken en per mail geen antwoord, ik heb na een week gebruik gemaakt van het herroepingsrecht en de order geannuleerd, wel een formulier invullen en per mail versturen, is moeilijk te vinden op de site, weet dat je dat recht hebt ook bij webshops binnen 14 dagen vanaf besteldatum, onbetrouwbaar, dat wil ik niet zeggen maar heel klantonvriendelijk en komen afspraken niet na
19 apr 2024
Bestelling geplaatst 06-04, ik moest zelf een mailtje sturen en krijg ik dit als antwoord: Geachte klant, helaas is het gewenste product niet op voorraad en heeft het systeem uw bestelling geannuleerd, het spijt ons zeer. Vriendelijke groeten, Ahmet Bilgin Arebos-Klantenservice Tot heden geen reactie van terugboeking niks, SLECHTE SERVICE
22 apr 2024
Ik heb 2 mails gestuurd en 3 keer gebeld over mijn onbruikbare produkt. Bestelling 7000019979. Een truckbox met niet passende sleutels. Bij bellen wordt tot 3 keer toe de verbinding verbroken. Heel slecht. Mij graag bellen op 065726897.

communicatie met Arebos mogelijk

Er is geen communicatie met Arebos mogelijk. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch onmogelijk om iemand te spreken. Verbinding wordt na de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn, verbroken.

Geprobeerd contact op te nemen maar....

Geprobeerd contact op te nemen maar krijg geen contact bij de telefoon en via mail meer dan een dag wachten op reactie en alsnog mijn probleem niet opgelost.
Levertijd klopt van geen kant, zou tussen 2 en 4 werkdagen geleverd worden. Bij navraag krijg ik alleen het verzoek geduld te hebben.
19 apr 2024
Herhaaldelijk gemaild over geretourneerd product. Geen enkel gehoor mee. Wil mijn geld terug!! Dit zijn oplichters!!! €40 armer...

Niet geleverd en niet terug betaald!!

Na drie herinneringen is er niet geleverd, niet gereageerd en niet terug betaald! Onbetrouwbare handelsmaatschappij!!!
17 apr 2024
Kookplaat besteld, bevestiging gekregen van de bestelling en niks ontvangen. Krijg geen contact met dit bedrijf.
Bedrijf is telefonisch niet te bereiken. Bestelling is niet aangekomen.