Lucardi Juwelier Den Bosch Helftheuvel

92 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden178 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
We hebben een leuke verkoopster gehad in de winkel. Ons netjes te woord gestaan. Als verbeterpunt ze heeft niet gevraagd naar ons als vaste klant. Ik heb haar hier aan herinnerd zodat we de korting kregen. Verder zijn we erg blij met onze aankoop. Nu duimen dat onze review wordt gewaardeerd door Lucardi
JV
Jo V.
Vlijmen

Het personeel was niet erg klantvriendelijk. Ze waren duidelijk met andere dingen bezig!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch Helftheuvel

30 jun 2023
Ze zijn geweldig top kwaliteit en service altijd zo vriendelijk👍👍
21 jun 2023
Een mooie armband gekocht waar ik me hele leven plezier van ga hebben. Hulp was top en een mooie winkel. Ik ben fan van Lucardi
Het enige wat ik niet prettig vond dat ik het idee had dat de verkoopster niet echt geïnteresseerd was.
17 jun 2023
Fyn geholpen
17 jun 2023
Ik was in de winkel en wist al meteen wat ik wilde. Ik sprak de medewerkster aan wat ik wilde. Zij hielp mij direct en kon ook meteen vinden en uit de vitrine halen. Ze heeft me goed en vriendelijk geholpen, dat was erg fijn. Dikke TIEN voor de service !! Groet Carla
16 jun 2023
Top geholpen
15 jun 2023
Beste betaalbarec sierraden winkel van Nederland . Erg leuke spullen
EK
Ernst K.
Rosmalen
5 jun 2023
Heel vriendelijk en goed geholpen
3 jun 2023
Klantvriendelijk. Had de verkeerde maat besteld voor mijn ring, geen probleem kon direct omgeruild worden.
25 mei 2023
De vlotte afhandeling. Heb ooit een polshorloge gekocht bij Lucardi juwelier, en na een maand liep de datum niet correct. Nou, ik mocht het horloge achterlaten en na éen week ophalen. Mooi hoor,...het doet t prima. danke.
24 mei 2023
Netjes geholpen zonder lang te wachten
PV
Patricia V.
s Hertogenbosch Nu
20 mei 2023
Fijne winkel, vriendelijk behulpzaam personeel