Lucardi Juwelier Den Bosch Helftheuvel

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden168 beoordelingen in totaal

9 nov 2023
We hebben een leuke verkoopster gehad in de winkel. Ons netjes te woord gestaan. Als verbeterpunt ze heeft niet gevraagd naar ons als vaste klant. Ik heb haar hier aan herinnerd zodat we de korting kregen. Verder zijn we erg blij met onze aankoop. Nu duimen dat onze review wordt gewaardeerd door Lucardi
JV
Jo V.
Vlijmen

Het personeel was niet erg klantvriendelijk. Ze waren duidelijk met andere dingen bezig!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Bosch Helftheuvel

MM
Marja m.
Zuilichem
De ring was niet in de winkel, besteld heel snel daarna een telefoontje de ring is binnen gekomen. De ring is zo mooi dat ik er twee gekocht heb. Echt top dan nog wel in maat 20.
dat het personeel zo vriendelijk was en goed deed helpen om een kindser ringetje aan het kind te verkopen en dat het kind zelf mocht kiezen
ik ben lief en vriendelijk geholpen dus niets op aan te merken
Mooie winkel en vriendelijk personeel
13 apr 2024
Aardige verkoopster goed advies
Goed geholpen en tijd nemen
Klantgericht en behulpzaam
13 apr 2024
Niks zeer tevreden

Beide medewerkers waren erg…

Beide medewerkers waren erg vriendelijk, behulpzaam en dachten echt goed mee over de wensen voor een ring voor mijn dochter, fijn is dat zeker in deze tijden dat er nergens meer persoonlijk contact is, deden deze dames het fantastisch!
medewerkster vriendelijk

Personeel afgeleid

Alweer geshopt bij de lucardi. Leuke sfeer en geduldig personeel! Helaas slagen wij bijna altijd bij Lucardi 😅 super leuke juwelen voor jong en oud!

Top

Ondanks de drukte toch goede service! Geattendeerd op de klantenpas incl 10% korting is altijd fijn.

gezelligheid

het is zo gezellig en het personeel staat altijd in voor een grapje.
De verkoopstermag iets meer intresse tonen in klant