leerverfshop.nl

1.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.633 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

SC
S. C.
Nieuwegein
27 sep 2023

Snel in huis. Setprijs is voordeliger.

Snel in huis. Prijzen zijn goed. Wat ik fijn vond was dat ik zelf de kleuren kon kiezen in het pakket. Goede info over voor-nabehandeling. Ik wil voor het eerst sneakers customizen. Ben er blij mee! Hieronder heb ik tips voor als je voor het eerst hier bestelt. Dat scheelt tijd. Wat wel even zoeken was, Angelus gebruikt de Engelse benamingen, en deze site NL benamingen/vertalingen. Gelukkig hield ik online de kleurenkaart erbij(via google opgezocht Angelus chart), schreef ik op papier eerst de Engelse namen op. Daarna ging ik de kleurnamen in het pakket selecteren. Mijn Engels is goed maar de Nl vertaling komt niet echt overeen. Kies eerst van te voren wat je wil(de naamkleur). Je kan op de site eventueel nagaan bij de losse standaard kleuren of de kleurcodes overeen komen met de engelse namen/kleurcodes. Dan weet je ook de NL benaming. (Ik had geen moeite met NL-Engels, alleen hot pink=warm roze) Let op je ziet niet een kleurenfoto van het potje bij selecteren vd naam! Je selecteert alleen de namen in de lijst. Je kan nadat het in het winkelmandje ligt, niet meer de kleuren wijzigen van de set. Anders moet je opnieuw beginnen. (Ik begon dus ook opnieuw:) In dit geval vind ik de vertaling van de kleurnamen onhandig omdat de verfpotjes gewoon de engelse benaming hebben. Het zou handiger zijn als leerverfshop op hun eigen site een kleurenchart had met direct de NL benaming vertaald. Dat scheelt zoeken voor beginnelingen/mensen die moeite met vertalen hebben/moeite met schermkleuren hebben/mensen die juist Engels spreken. Verder goede site!
12 nov 2023
Super snel en goede verf! Ook erg fijn dat er instructies bij zaten en een kwastje. Het zou wel fijn zijn geweest dat de andere producten die ze aanraden te gebruiken tijdens het process in de beschrijving van de verf stonden zodat men goed geïnformeerd is voor de aankoop en niet later pas moeten beslissen of die nog langer wil wachten op een ander product of het zonder te doen zonder de consequenties daarvan te weten (maar het is prima te doen zonder!). Super blij met het eindproduct
9 mei 2023
Super snelle levering met duidelijk uitleg. Mogelijk puntje om nog toe te voegen op de website; er wordt bij de glitterlites het advies gegeven om een zelfde kleur ondergrond te pakken. Het kan helpen om hierbij al suggesties te geven, misschien zelfs met link naar de juiste kleur leerverf. Ik heb nu de fout gemaakt dat de kleuren niet helemaal matchen waardoor het vlekkerig overkomt (had eerst moeten testen, maar wilde te snel; eigen schuld).
16 sep 2023
Ik heb 5 grote flesjes besteld. Toen ik vertelde dat ik een 2 sitsbank wilde bewerken, is mij beloofd dst ik een grotere kwast zou krijgen als de gebruikelijke kleine. Helaas... ik kreeg toch de hele kleine. De grotere is nog steeds welkom hoor..
18 mei 2023
De levering was perfect en zeer vlug geleverd alleen jammer dat het kleur Grey toupe dat ik besteld heb niet overeen kwam met mijn zetel dat ik wilde doen alhoewel het kleur van de zetel ook Grey taupe was bij aankoop 1 fout van mij is ik heb 2x kleur 166 besteld en had beter als 2 de kleur nr 155 genomen had ik nog een kans nu heb ik het niet kunnen gebruiken jammer
5 jul 2023
Lijkt me fijne verf en goed advies. Ik vraag me nu alleen af, ik heb mijn tas geverfd, moet ik nog een nabehandeling geven? En geeft de tas niet af, kon de verf moeiteloos van mijn vingers krijgen met water en zeep! Heb em net geverfd dus nog niet in gebruik.
11 jun 2023

Super levering

Super snelle levering en fijne service toen ik om advies vroeg via de chat. Gelijk begonnen met mijn project alleen na één keer gebruik na het drogen van de verf is er al een heel groot deel van de verf weer af. Beetje jammer dus.
6 mei 2023

Goede producten! Goede webshop

Goede producten. Hopen dat het lang zo blijft dan ben ik helemaal tevreden. De webshop zou nog iets uitgebreider kunnen met tape of kwastjes ect. Maar voor nu super Insta: dutchpainterbas
7 mei 2023

Kleur komt niet overeen met site.

Bezorging is uitstekend. Ik had de kleur taupe besteld, deze komt mosterdgeel uit. Ik ga de stoel nu zwart maken, weet ik zeker dat het goed is. Het smeert wel goed en makkelijk!
29 jul 2023

Fijn product om mee te werken!

Snelle levering en verf van zeer goede kwaliteit, duidelijke beschrijving van hoe je het product moet gebruiken. Zeer mooi resultaat!
20 mei 2023
Snelle levering. Eindresultaat valt nog af te wachten maar momenteel ziet het er bevredigend uit. Verf gemakkelijk aan te brengen.
Snelle levering en goede kwaliteit leerverf. De kleur is goed en dekt voldoende. Fijn dat er een gratis kwastje wordt meegeleverd.
16 nov 2023
Kwam 3 dagen later dan op de planning...maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aandoen....drukke dagen voor pakjesbrengers!
4 sep 2023

Snelle levering.. verzending kan duurzamer en goedkoper?

Snelle levering, wel is verzending nogal prijzig voor zo'n klein pakketje ( in veel te grote doos) Had door brieven bus gekund.
24 okt 2023
Snelle levering. Jammer dat maar 1 kwastje op 3 verfpotjes meegeleverd zijn. Product voldoet aan verwachting.
18 jul 2023

het is heel overzichtelijk ik kan geen foto's maken maar het ging goed

het is heel overzichtelijk hoe je alles moet doen, het ging best goed met een beetje geduld kom je heel ver
11 sep 2023
Geweldig produkt. Verft makkelijk. Alleen het gratis kwastje is wel klein om een hele stoel te verven.
snelle levering, zelfs op zaterdag produkt kwam ook met borsteltje en uitleg ! top !
29 mei 2023
Snelle levering! Verf valt donkerder uit. Verzendkosten €5,95 aan de hoge kant.
21 jul 2023

De materialen(zie boven)

De materialen, juiste kleur als op de website en de prijs! Top!