leerverfshop.nl

1.063 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.922 beoordelingen in totaal

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

Goeie service

Goeie service. Antwoord snel op mails, zelfs in het weekend! Heeft me geadviseerd over welke kleur ik het beste kon kopen voor mijn te restaureren product. De kleur is helaas niet hetzelfde, maar dit is ook lastig te bepalen op afstand voor de verkoper. Daarom 5 sterren
3 jul 2024

Goede kwaliteit en service

Prima spul lederverf En makkelijk aan te brengen op design krukken van bruin naar zwart, had veel te veel besteld maar kon dit terugbrengen. Was geen enkel probleem Telefonisch ook goed te woord gestaan met advies. Ouderwetse service, aanrader Groet Ricardo ABC
10 jul 2024

Prima webwinkel met goede producten

Verschillende bestellingen gedaan, snel binnen, goede producten met duidelijke instructies en prima resultaat. Enige wat mis ging was zwart leer blauw verven, dat werd paars en laag na laag bleef paars terugkomen.
29 jun 2024
Mailtje gestuurd met vraag over bepaalde kleur. Dit werd snel en vriendelijk beantwoord. Ik heb mijn bestelling geplaatst,en ´s anderendaags werd alles,netjes verpakt,afgeleverd. Beter kan niet. Top webshop.👍

Goeie site met top verf!

Duidelijke site met veel info en supersnel geleverd. Goede beschrijving bij de verf. Verf werkt super! Zowel voor een hele schoen als het fijnere tekenwerk.. top!!
6 jul 2024

Uitgebreid assortiment, zeer mooi product!

Uitgebreid assortiment, snelle levering en antwoord op een vraagje. Zeer tevreden met het resultaat van de geverfde schoenen voor een feestje.

Verf for mijn schoenen

's Ochtends besteld; de volgende dag geleverd. Een heerlijk makkelijk product om te gebruiken; zou het zeker weer gebruiken
Op één dag geleverd en meteen gebruikt , op tijd om mee op vakantie te nemen . Aan te bevelen 👍

Leerverf leer ermee verven

de kleuren op de webside zijn niet altijd gelijk als de verpakking, goed voor jezelf te weten.

Snelle reactie en verzending

Snelle reactie op vragen per mail. Snel versturen van de bestelde artikelen. Netjes verpakt!
27 jun 2024
Gebruiksaanwijzing prima. Verf werkt heel plezierig en kleur klopt. Pakketje helemaal benut.
PW
P. W.
Nwk.
13 jul 2024
Overzichtelijke website, snelle levering en de verf werkt erg makkelijk én stinkt niet
1 jul 2024

Snelle verzending

Altijd snelle verzending en een kortingcode voor terugkerende klanten.
13 jul 2024
Erg aardig mensen!!! Begrip vol interesse en meedenken. Chapeau
10 jul 2024
Snelle verzending en handig dat er standaard een kwastje bij zit
Ik had een vraag en werd snel en goed geholpen,goeie service!!
29 jun 2024
Levering was snel, het bestel proces vond ik niet duidelijk
9 jul 2024
Vriendelijke communicatie, snel verzonden, prima verpakt!
IL
Ina L.
Groningen
30 jun 2024
Meedenken in de keuze van de juiste kleur, snelle levering
Snelle levering, schappelijke prijs en goede kwaliteit