leerverfshop.nl

1.016 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.698 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 okt 2023
Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

Iets vergeten te bestellen. Door geautomatiseerd inpakken, kon het niet meer aan de bestelling toegevoegd worden enkele uren na bestelling 1. Wel kreeg ik een code toen ik belde, zodat bestelling 2 zonder verzendkosten kon #dikkekudos Ps: ik plaats nooit reviews maar voor deze maak ik een uitzondering 🫶
4 mei 2024
De bestelde verf is zeer vlug geleverd..de kwaliteit is effenaf excellent...ik ben uiterst tevreden met de verf en met de spoedige bestelling...ik weet waar te gaan als ik nog eens lederverf nodig heb..
30 apr 2024
Supersnelle bezorging, goed verpakt. Daarnaast nog een foldertje met tekst en uitleg over de produkten en een extra kwastje wat meegeleverd wordt.
30 apr 2024

Prima optie om je lederen spullen nieuw leven in te blazen.

Snelle levering. Tweede keer dat ik bestel. Witte lederen fauteuils zijn weer als nieuw. Makkelijk aan te brengen en schoon te houden. Fan!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en een duidelijk overzicht over de status van je pakket. Verder krijg je altijd een gratis kwastje en een kortingscode!
7 mei 2024
Ziet er goed uit. Vanavond de finish erover maar kan nog niets zeggen over de houdbaarheid.
Verf pakt prima, is alleen veel mooier dekkend met een (make up) sponsje dan met kwastje.
TH
thei h.
kerkrade
6 mei 2024
heb al vaker producten hier gekocht. goede kwaliteit, snelle levering, super prijs!!

Alles was top

Snel verzonden en precies gekregen wat er beschreven wordt , beter kan het niet!
12 mei 2024
Groot assortiment en goede beschrijvingen bij de artikelen en snelle levering 👍
Goede service, en de gewone verf is erg goed. Prachtig resultaat mee gekregen!
Vlotte verzending en gunstig geprijst in vergelijking met andere aanbieders.
10 mei 2024
gemakkelijk te gebruiken. top. mijn banken zien er weer fantastisch uit.
2 mei 2024
Super snelle levering! Handige en makkelijke beschrijving bijgevoegd!
13 mei 2024
duidelijke beschrijving en zeer vlotte behandeling en verzending!
14 mei 2024

Snelle verzending

Supersnelle verzending en het pakketje was Heel snel in huis
2 mei 2024
Pakketje was erg snel binnen. Verder nog niet uitgeprobeerd
Altijd goed advies altijd vriendelijk uitstekende service!
4 mei 2024
Snelle levering, prima verf, schoenen zijn weer als nieuw.
3 mei 2024
Goede communicatie, duidelijke website en goed product