leerverfshop.nl

1.098 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.422 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug. 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 okt. 2023
Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov. 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

Prima assortiment en prestaties

Iedereen wil maar dat alles perfect is maar dat is onmogelijk als de levering door koeriersdiensten worden geregeld en die weer afhankelijk zijn van het verkeer. Maar binnen dat kader doet leerverfshop het uitstekend. Wij zijn professionele gebruikers, we restaureren vintage zitmeubelen en zien geen enkele aanleiding om voor onze hulpmiddelen verder te kijken dan Leerverfshop.
AS
Annemarie S.
Heemskerk
26 jan. 2024
Ik ben zo blij net deze verf. Nooit geweten dat er leerverf voor meubelen bestond. Wij hadden een leren fauteuil die door zijn vuilgevoelige eigenschap er niet meer uitzag. Met 1 flesje van 118 ml heb ik de hele stoel kunnen verven. Nog even wachten tot morgen 1500 uur om er op te zitten. Ik ga er vanuit dat het niet gaat afgeven.
Snelle bezorging, en duidelijke website! 1 puntje van kritiek. De kleurenkaart is erg handig als hulpmiddel. Wij hadden 3 flesjes van de nummers 160, 161 en 162 Maar op de paginas met de bestelkeuze staan de nummers dan weer niet naast. Je komt er wel uit. Maar het is eenvoudig te verhelpen. Of ik heb er overheen gekeken?
Ik heb leerverf besteld, de grote verpakking was er niet meer, die is prijstechnisch interessanter dan 29.5ml Maar goed dus 1 kleine besteld. Waarom op dit soort momenten niet als alternatief bvb 3x29,5ml met nagenoeg dezelfde prijs als de 118ml.

Klantgerichte service

De kleur die ik in eerste instantie besteld had viel me tegen, retour was sowieso geen probleem maar verrassend genoeg kwam het voorstel mijn ideale kleur te gaan mengen!!! Wat een service 😁
Snelle levering. Duidelijke uitleg over het proces van de verfbehandeling. Ik raad het aan. Resultaat tot nu toe fantastisch. Schoenen zien er als nieuw uit.
Tot nu toe echt prima! Zou wel fijn zijn als er per kleur een kwastje bij zou zitten. Een stoel verven is trouwens heel tijdrovend met een klein kwastje.
Prima duidelijke website, snelle levering en betaalbare prijs. Snel advies en anttwoord per Email, zeer goede service !!
zeer goed zo vlug had ik het niet gedacht. ik geef julie 10op10 nogmaals bedankt Alaerts Belgie
JB
Jessica B.
Deventer
Snel geleverd. Kleur die ik had besteld lijkt niet helemaal op de kleur in de shop
27 jan. 2024

Veel supermooie kleurtjes…

Ik heb hier veel supermooie kleurtjes verf gekocht om m’n sneakers te customizen!
Snelle levering, duidelijke gebruiksaanwijzing, kwastje erbij. Snel en compleet
5 feb. 2024

Top product!

Snel geleverd, goede product-prijs verhouding, korte en duidelijke productinfo.
2 feb. 2024
Houden zich aan leveringsbeloften. Veel informatie over artikelen en gebruik.
1 feb. 2024

Perfect

perfecte, perfecte verf, goede dekking! Ik zal het zeker vaak gebruiken
11 feb. 2024
De bestelling was snel binnen, en uitleg over het producten is goed.
1 feb. 2024
Prachtig resultaat, makkelijk aan te brengen, heel blij mee!!!
30 jan. 2024
Snelle levering en gratis penseeltje bijgevoegd waarvoor dank.
30 jan. 2024
snel en correct. Mijn vragen werden per omgaande beantwoord.
28 jan. 2024
Snelle levering,mooie kwaliteit en juiste kleurstelling...