leerverfshop.nl

1.029 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.677 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 aug 2020
leerverfshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik heb mijn laarzen geverfd , van licht bruin naar donker bruin !! Het resultaat mag gezien zijn !! Heb verleden jaar mijn lederen vest geverfd , ook heel mooi !!en heb toen ook een foto gestuurd !! Hierbij een foto van mijn laarzen en herenschoenen!!
FV
Francois V.
KOKSIJDE

4 nov 2023
online leercement gekocht, uitstekende gebruiksaanwijzing erbij, helaas over hoe leerverf te gebruiken, met een kwastje erbij...

Beoordelingen voor leerverfshop.nl

snelle levering gied spul
Snelle reactie op adviesvraag. Alleen kwam de bestelling een dag later dan verwacht.
snelle levering. verf moet ik nog gebruiken.
Goed advies en snelle levering
Goede service .kleuren iets beter afstemmen
snelle levering, zelfs op zaterdag produkt kwam ook met borsteltje en uitleg ! top !
Ik vond het wel goed
Betere fot's bij producten zou helpen.
26 nov 2023
16 nov 2023
Kwam 3 dagen later dan op de planning...maar daar kunnen jullie waarschijnlijk niets aandoen....drukke dagen voor pakjesbrengers!
15 nov 2023
12 nov 2023
Super snel en goede verf! Ook erg fijn dat er instructies bij zaten en een kwastje. Het zou wel fijn zijn geweest dat de andere producten die ze aanraden te gebruiken tijdens het process in de beschrijving van de verf stonden zodat men goed geïnformeerd is voor de aankoop en niet later pas moeten beslissen of die nog langer wil wachten op een ander product of het zonder te doen zonder de consequenties daarvan te weten (maar het is prima te doen zonder!). Super blij met het eindproduct

Snel En Makkelijk

e Makkelijk
2 nov 2023
31 okt 2023
Snel en goed product
MV
m v.
amsterdam
ziet er goed uit maar nog niet gebruikt
28 okt 2023
27 okt 2023
Bij elk potje een kwast leveren