nihonsport.nl- Logo - Beoordelingen

nihonsport.nl

210 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden426 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jan 2021
nihonsport.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Fijn dat de opdracht (bestelling band met extra borduurwerk) goed is uitgevoerd. We hebben alles netjes ontvangen. Wat wel duidelijker had gekund was de communicatie hierover. Zonder uitleg/toelichting ontvingen we een aparte factuur voor borduurwerk. Een mailtje met uitleg hierover was prettig geweest om direct te begrijpen dat dit met onze bestelling bij Nihon te maken had. Maar is goed gegaan, het was alleen net wat klantvriendelijker overgekomen. :-)

Eerst en vooral , verzendkosten te duur en terugsturen ook nog eens op eigen kosten, door een wederzijdse communicatiefout zat ik met 2 pakken, dus nog eens 11€ om te retouren, als ik dus ging retouren ging ik +-30€ verzendkosten betaald hebben om 1 pak te hebben. Een beetje tegemoetkoming ging toch iets klantvriendelijker zijn !!!
SL
stefaan l.
oudenburg

Beoordelingen voor nihonsport.nl

Spullen snel en netjes geleverd. Site functioneert goed. Vragen gesteld op Instagram, hier vond ik de reactie erg bot en niet meedenkend met mij als klant.
Antwoord van nihonsport.nl
Heb messenger nagekeken maar zie uw opmerkingen niet. Excuses als u onze reactie als 'bot' heeft ervaren. Hoop dat u tevreden bent met de producten. Bedankt voor uw review.

Verzending

Artikel donderdagavond besteld, maar dinsdagmiddag pas in huis.
binnenhandschoenen zaten al kapot in de verpakking....
Antwoord van nihonsport.nl
Dat is erg vervelend en is uiteraard niet bewust gedaan. Ik neem aan dat u de producten geretourneerd heeft. U krijgt dan altijd of uw geld terug of nieuwe producten.
Ik heb een bestelling geplaatst en ik krijg eigenlijk helemaal geen update over de status. Bestelling is geplaatst op 9 maart. Ik vind het niet erg om te wachten; ik vind het wel jammer dat ik na 15 dagen nog niet hoor.
Antwoord van nihonsport.nl
Bedankt voor uw reactie. Waarderen we zeer. Ik snap uw opmerking echter niet helemaal. U schrijft op 21 maart dat u al 15 dagen wacht terwijl u op 9 maart heeft besteld. Daar komt bij dat u een product besteld dat geborduurd dient te worden. Bij het product staat vermeld dat dit 10 werkdagen duurt. Daar heeft u zelfs separaat toestemming voor moeten geven voordat u de order kon plaatsen. Op 21 maart mailt u ons en geven wij u dezelfde uitleg zoals hierboven vermeld. Ook melden wij u dat de 10 dagen de 22e aflopen. Op die dag is uw order ook verzonden! Wij doen dus eigenlijk alles zoals vermeld bij het product en geaccordeerd door u???? En dan beoordeelt u het product ook nag een slecht terwijl u het de 21e niet eens heeft.....
KWALITEIT VAN KARATE GI = OK, ECHTER DE MAAT VALT VEEL TE KLEIN UIT, MAUWEN TEKORT EN BORSTBREEDTE TE SMAL VOOR 1,65 M, IS ER ERGENS EEN MAATTABEL TE VINDEN?
Antwoord van nihonsport.nl
Bedankt voor uw review. Waarderen we zeer. Aarzel niet om ons te contacteren indien er vragen of opmerkingen zijn.
SL
stefaan l.
oudenburg

Kan klantvriendelijker , dure verzendkosten !!

1 nov 2023
Jammer dat u het zo ervaren heeft. Wij hebben u ook aangeboden het op een andere wijze op te lossen.
Het aanbod is goed. De verstuurde spullen mogen wel in een steverige doos. Een maattabel voor hoofdbeschermers is wenselijk. Bcb XL komt overeen met een hoofdomtrek van:60/95/58.Geen duidelijkheid.
Antwoord van nihonsport.nl
Bedankt voor uw feedback. Welke headguard refereert u naar?
17 jun 2023

Uitverkocht

Heel vaak zijn de karate benodigdheden zoals pakken en bescherming lange tijd uitverkocht en dat is gewoon waardeloos
29 jun 2023
Daar heeft u helemaal gelijk in, maar helaas hebben we daar niet altijd invloed op. Azië kampt nog met de naweeën van Corona en productie is nog niet altijd optimaal. Momenteel staat er weer een container in Rotterdam en we hopen komende week de voorraden te kunnen aanvullen. U kunt ons altijd contacteren bij vragen of wensen en dan proberen we het te realiseren.