Hobo.nl- Logo - Beoordelingen

Hobo.nl

126 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.732 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Ze verkopen goed materiaal voor een schappelijke prijs en zeuren niet over c ontributies of lidmaatschap

17 jun 2023
De Dali katch g2 besteld en heb een doos gekregen die niet geseald was. Heb ergens nog eentje besteld deze was wel netjes geseald. Product is verders niks mis mee Ik hou er niet van om een geopend product te ontvangen omdat men hier de accu's had kunnen verwisselen met een retour item of gebruikte accu als demo model.

Beoordelingen voor Hobo.nl

Super service, artikel besteld en er voor gekozen om het te laten bezorgen bij het servicecenter. Een klein half uurtje nadat ik het besteld had op de website kreeg ik al een belletje dat ik het kon komen ophalen. Nog net voor het weekend dus lekker in het weekend kunnen genieten.
4 jun 2024

Goede communicatie en updates verzending

Goede communicatie. Zowel bevestiging, status verzending en updates. Mooi op tijd, bij internationale verzending zelfs enige dagen sneller dan verwacht!
23 mei 2024
Tom K.
Leimuiden
20 mei 2024
26 apr 2024
Goed bereikbaar bij vragen en je krijgt ook nog een goed antwoord. Net als eerdere ervaringen weer top!
29 apr 2024
Nette en snelle communicatie, pakket werd netjes verzonden met een track & trace code via de mail.
4 mei 2024
Binnen de toegezegde termijn geleverd en in prima staat. Gunstige prijs.
18 apr 2024
Weet het niet heb het nog.niet binnen
ER
AV
A. v.
Maarssen
6 mei 2024
Super goede service, snel antwoord op vragen, deskundig antwoord ook. Zeer behulpzaam bij problemen door PostNL.
De zoektocht begon op internet waar ik het gewenste product in het brede aanbod van Hobo hifi vind. Voor de finale check contact opgenomen met Hobo waar ik door een deskundige en zeer klantvriendelijke medewerker te woord wordt gestaan. Ik ben overtuigt en de deal is snel gesloten. Het product is de volgende dag in huis en voldoet volledig aan de verwachting.