Zeilers.shop- Logo - Beoordelingen

Zeilers.shop

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2023
Zeilers.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Vooral in voorraad hebben van enkelstuks kleine boutjes en moeren maar ook veel andere items op het gebied van maritieme spullen. Je hoeft ook niet gelijk 100 stuks te bestellen voor kleine spullen waar je de rest van je leven in huis hebt en niks mee kunt doen. Verder een snelle levering mits in voorraad, een prima winkel !

2 okt 2023
Geven geen reactie op de bestelling. Na telefonisch vragen een vaag verhaal over de leverancier, verhuizing leveringsprobleem. Gevraagd om reactie en indicatie wanneer geleverd kan worden. nog niets vernomen...... Ging om 2 tufnol schijven. ben benieuwd geef ze nog even het voordeel van de twijfel...

Beoordelingen voor Zeilers.shop

6 okt 2023

bestelling nog niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling, gedaan op 29 september, nog steeds niet ontvangen. Heb hem vandaag gemaild en gevraagd wanneer ik het bestelde mag verwachten.
3 okt 2023
2 okt 2023
Antwoord van Zeilers.shop
Helaas is door verhuizings problemen bij HYE - Holland Yacht Equipment de levertijd van een aantal HYE producten (als wij ze nieet nog op voorraad hebben) veel langer dan normaal. Dat ligt niet aan ons, maar aan de fabrikant en ongeacht waar je dit artikel bestelt zal je dit zelfde probleem tegenkomen.
27 sep 2023
snelle service, goede prijskwaliteit verhouding, snelle verzending
RP
ruud p.
zaamslag
23 sep 2023
correct & snel bestelde ontvangen - communicatie naar de klant toe perfect
23 sep 2023
Snelle en klantgerichte service
20 sep 2023
Snelheid
Ik denk dat het goed is. Ik restaureer een oud houten schip. Mogelijk is het leuk om te begrijpen waar zeilers de specifieke spullen voor gebruiken.
14 sep 2023
13 sep 2023

bestelling voldeed niet retourprocedure evenmin

bestelling voldeed niet, teruggestuurd geld nooit teruggekregen. ik wacht nog steeds op terugbetaling van EUR. 26,39.
Antwoord van Zeilers.shop
Deze artikelen zijn na retourontvangst volledig gerestitueerd, uiit coulance inclusief verzendkosten. De klacht over de maatvoering bleek namelijk niet terecht: de maten klopten exact met de maten op de technische tekening in de webshop!
6 sep 2023
4 sep 2023
De schoenen zijn perfect voor mijn man, goede kwaliteit, en service ook.
23 aug 2023
22 aug 2023
Af en toe wat zoeken naar de artikelen. Maar verder goed geregeld, netjes verpakt en keurig bezorgd.
21 aug 2023
Gemakkelijk bestellen, snelle levering op de locatie die je zelf kan bepalen. Zelfs tijdens mijn vakantie spullen netjes bezorgd.
14 aug 2023
DD
Dirk D.
GELDROP
9 aug 2023
service/afhandeling bij eerste niet gelukte zending
4 aug 2023
Snel
2 aug 2023
27 jul 2023
Prima geregeld en snel berstuurd.