Zeilers.shop- Logo - Beoordelingen

Zeilers.shop

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 apr 2023
Zeilers.shop voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 sep 2023
Vooral in voorraad hebben van enkelstuks kleine boutjes en moeren maar ook veel andere items op het gebied van maritieme spullen. Je hoeft ook niet gelijk 100 stuks te bestellen voor kleine spullen waar je de rest van je leven in huis hebt en niks mee kunt doen. Verder een snelle levering mits in voorraad, een prima winkel !

2 okt 2023
Geven geen reactie op de bestelling. Na telefonisch vragen een vaag verhaal over de leverancier, verhuizing leveringsprobleem. Gevraagd om reactie en indicatie wanneer geleverd kan worden. nog niets vernomen...... Ging om 2 tufnol schijven. ben benieuwd geef ze nog even het voordeel van de twijfel...

Beoordelingen voor Zeilers.shop

27 jul 2023
duidelijke omschrijving van het artikel. En de mogelijkheid om in dit geval r.v.s bouten per stuk te kunnen bestellen
26 jul 2023
11 jul 2023

Topper

Goede website en snelle levering
MB
M B.
Schiedam
11 jul 2023
9 jul 2023
Snelle levering.
6 jul 2023
Heldere communicatie als de bestelling anders moet, goede opvolging
5 jul 2023
Gewoon goed
Krijg nu na.2.weken bericht dat een deel van de bestelling niet geleverd kan worden.
Antwoord van Zeilers.shop
Van vrijwel alle artikelen kan je in de webshop zien hoeveel er op voorraad liggen. Artikelen die niet op voorraad zijn hebben een wat langere levertijd. Gelukkig was de klant uiteindelijk toch tevreden: "Hoi Kees, Ik heb de spullen ontvangen. Bedankt voor de service. Groetjes D*** K*******"
2 jul 2023
29 jun 2023
Veel keuze bij Zeilers.shop. Het is even wennen aan de opzet van de site, maar als je eenmaal doorhebt hoe je alles kan vinden gaat er een (zeil)wereld voor je open. Goede producten voor een scherpe prijs. En ook snel geleverd. Top winkel!
JH
BB
Ben B.
Lelystad
27 jun 2023
goed uitgevoerd dus geen opmerkingen
26 jun 2023
Helemaal goed, had met mijn stomme kop iets besteld wat niet op voorraad was, ik kreeg een keurige mail met een voorstel. Prima communicatie, de onderdelen die er wel waren had ik snel in huis.
22 jun 2023
Ik kan nog geen beoordeling geven want er is nog niets geleverd.
Antwoord van Zeilers.shop
Van vrijwel alle artikelen kan je in de webshop zien hoeveel er op voorraad liggen. Als iets niet op voorraad is kan de levertijd een paar weken zijn - zoals hiet bij de RVS A4 M20 x 270 mm.
Zeer snelle response op vragen. Snel ontvangen van producten.
13 jun 2023
SV
Sander V.
Buitenkaag
13 jun 2023
Twee keer schroeven besteld. Beide keren snel en netjes ontvangen.
10 jun 2023

Niets meer gehoord van mijn bestelling

Na contact met de zeilershop op de hoogte gebracht van de voortgang. In eerste instantie was berichtgeving uitgebleven, maar is netjes opgelost.
9 jun 2023
snel en doet wat het beloofd