horecagoedkoop.nl

50 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2022
horecagoedkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik was op zoek naar een kado , vond dat hier maar had het de volgende dag nodig . Helaas was ik officieel te laat met bestellen zodat het een dag te laat zou komen . Telefonisch contact gehad , als ik gelijk zou bestellen ging het dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd worden zodat het toch op tijd geleverd zou worden . En zoals beloofd was het de volgende dag geleverd . Helemaal top van jullie .
RG
Richard G.
Nieuwegein

6 aug 2023
90euro voor levering zou voldoende moeten zijn om alle dranken droog te leveren. De Palletje waar alle dranken om gestapeld waren was niet goed ingepakt met zwarte folie waardoor alles nat was. Alle etiketten waren nat, vervormd en los gekomen. Niet mooi als je u bestelling zo geleverd krijgt. Is zeker het niet waard om bij jullie nog iets te bestellen. Mvg Lara
MT
Moien T.
Herent

Beoordelingen voor horecagoedkoop.nl

25 dec 2023

Niet alles is goedkoop

Prijzen zijn redelijk, maar er worden hierboven nog afval heffingen geplaatst. Dit maakt uiteindelijk dat sommige producten alsnog duurder komen dan bij een lokale grossier. Ook vrachtkosten berekenen over de emballage ben ik niet gewend. De vrachtkosten voor levering of de minimale bestelgrootte voor franco levering zijn wel terecht.
MT
Moien T.
Herent
6 aug 2023
7 jan 2024

Nooit wat geleverd gekregen geld teruggestort geen uitleg

Blikjes drinken besteld netjes betaald, volgende dag krijg je verzendbevestiging binnen Via de e-mail en daarna Staat het geld terug gestort op je rekening en nooit wat gehad geen uitleg niks rare toko
EK
Erik K.
Putten
6 jul 2023
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen heb vorige week besteld het zou volgens het bedrijf onderweg zijn.
Antwoord van horecagoedkoop.nl
Hallo meneer Kootstra, Bij het plaatsen van uw bestelling heeft u als bezorgdatum 07-07-2023 ingevuld. Dit is dus 1 dag na het schrijven van de review. Als ik terugkijk op de track en trace, kan ik zien dat het pakket keurig op 7-juli is bezorgd. We hopen dat u toch blij bent met uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Horecagoedkoop.nl
18 okt 2023
Op tijd leveren! En afgesproken bedrag wat terug betaald zouwordeniet nog gebeuren!
als iets op is / niet leverbaar regel dan een alternatief!!!!!!
30 jul 2023
voor blikjes zonder statiegeld toch statiegeld rekenen
Antwoord van horecagoedkoop.nl
8 aug 2023
Goedemiddag, Zeer vervelend en herkenbaar! je bestelde eind mei toen de statiegeld op blikjes nog in de overgangsfase zat. Wij kregen destijds volle pallets frisdrank binnen waarvan er 10-tallen zonder statiegeld op stonden en het merendeel met. Het is dan ook ondoenlijk om dit precies te checken. Zou je ons een mail kunnen sturen om welke blikjes het ging? Dan kunnen wij het oplossen. Sowieso is het altijd makkelijker om even contact met ons te zoeken in dit soort gevallen. We zijn zowel via de mail als telefoon prima te bereiken. Groet, Team Horecagoedkoop.