horecagoedkoop.nl

53 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden158 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2022
horecagoedkoop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik was op zoek naar een kado , vond dat hier maar had het de volgende dag nodig . Helaas was ik officieel te laat met bestellen zodat het een dag te laat zou komen . Telefonisch contact gehad , als ik gelijk zou bestellen ging het dezelfde dag nog verwerkt en verstuurd worden zodat het toch op tijd geleverd zou worden . En zoals beloofd was het de volgende dag geleverd . Helemaal top van jullie .
Richard G.
Nieuwegein

6 aug 2023
90euro voor levering zou voldoende moeten zijn om alle dranken droog te leveren. De Palletje waar alle dranken om gestapeld waren was niet goed ingepakt met zwarte folie waardoor alles nat was. Alle etiketten waren nat, vervormd en los gekomen. Niet mooi als je u bestelling zo geleverd krijgt. Is zeker het niet waard om bij jullie nog iets te bestellen. Mvg Lara
MT
Moien T.
Herent

Beoordelingen voor horecagoedkoop.nl

Redelijk snelle levering, ik had Flugel gekocht en hier is het het goedkoop. Heel fijn. Zeker een aanrader.
Snel bezorgd, alleen communicatie over tijdstip exacte bezorging ontbrak
Snelle en goede levering volgens afspraak tegen scherpe prijzen
snel, kompleet en voordelig
MP
Marion P.
Eindhoven
1 jan 2024
Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering
hele aardige chauffeur.
7 jan 2024

Nooit wat geleverd gekregen geld teruggestort geen uitleg

Blikjes drinken besteld netjes betaald, volgende dag krijg je verzendbevestiging binnen Via de e-mail en daarna Staat het geld terug gestort op je rekening en nooit wat gehad geen uitleg niks rare toko
Richard G.
Nieuwegein
25 dec 2023

Niet alles is goedkoop

Prijzen zijn redelijk, maar er worden hierboven nog afval heffingen geplaatst. Dit maakt uiteindelijk dat sommige producten alsnog duurder komen dan bij een lokale grossier. Ook vrachtkosten berekenen over de emballage ben ik niet gewend. De vrachtkosten voor levering of de minimale bestelgrootte voor franco levering zijn wel terecht.
22 aug 2023
Altijd Keurige levering. Als ze een product niet op voorraad hebben denken ze mee. Wel een keer gehad product besteld en betaald. Maar werd zonder overleg gecrediteerd, wel netjes het geld terug gehad!
Robin G.
Veenendaal
12 mei 2023

Goed en snelle levering

Gemakkelijk gewenste product kunnen vinden en bestellen.Producten hebben goede prijzen, echter vindt ik verzendkosten aan de hoge kant.
JB
Johan B.
BRIELLE
11 aug 2023

woensdag 09-08-2023

De bestelling is afgeleverd op de dag die ik aangegeven heb perfect en de verpakking is ook prima alles bij elkaar TOP.
17 okt 2023
De prijs was reden voor aankoop. Echter verschil in houdbaarheid met vaste leverancier is voor ons te groot
7 jul 2023

Gemoedelijk, vriendelijk en behulpzaam

Alles voorradig, gemoedelijke sfeer, en vriendelijk en behulpzaam personeel.
TM
Toon m.
Berg en Dal
27 sep 2023
Elke bestelling is tot opheden prima verlopen, kan niet beter, ga zo door.
9 jul 2023
Goede en snelle service. Wij hadden onze bestelling binnen 2 dagen.
8 nov 2023
Enkel positieve ervaring met dit bedrijf als zakelijke klant.
MC
Marty C.
Andelst
23 mei 2023
Gewoon volgens afspraak. Zeer correct bedrijf!.
15 jul 2023
Snelle en correcte levering en prima geprijsd