Soolong.com- Logo - Beoordelingen

Soolong.com

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2022
Soolong.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Soolong.com

17 feb 2024
Mooi om kado te geven. De hoeken en randen van de kadoverpakking waren echter wel flink beschadigd. Misschien kan er naar de manier van inpakken worden gekeken
mooi product en levering geheel conform toezegging
Ik ben ontzettend tevreden over de Japan 31 sense harmonie (thee) dit is werkelijk een goden drank . Ik koop dan ook met regelmaat 5 pakken in refil en niet enkel omdat hij zo lekker is maar ook omdat per 5 voordelig is. Komt daar nog bij dat de service ongelooflijk vriendelijk en snel is.
MH
Moniek H.
Tilburg

Goede kwaliteit en snel bezorgd

Snelle levering en werkelijk heeeel goede alcoholvrije wijnen. Enige minpuntje: best wel aan de prijs.
De thee beter verpakken om te versturen.
1 jun 2023
Très satisfaite Une livraison rapide très très bien emballer avec toute les précaution qu'il faut pour que sa ne casse pas. colis bonne qualité à recommander merci
Snel geleverd en ik ben blij met mijn gekochte producten. Inclusief jullie kleine presentje, erg leuk!
Testpakket besteld van koffiebonen en thee Fijne smaken zoals vermeld! Snelle en correcte levering
7 nov 2023
Heerlijke alcohol vrije thee/wijn. Perfect bij een Aziatische maaltijd. Een top optie ipv wijn.
MM
Mark M.
Enschede
15 okt 2023

Goede service snelle levering

Goede service. Leuke tegemoetkoming. Snelle levering. Persoonlijk contact.
Het product is heel lekker De service is ongelofelijk goed
Antwoord van Soolong.com
Dank je voor je fijne review Nelleke. We stellen dit heel erg op prijs. Emiel @ Soolong
MH
Moniek H.
Tilburg
24 dec 2023

snel en goed

Zeer snelle levering en heerlijke alcoholvrije drankjes
JR
Jean R.