Barbecue.nl

495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.838 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 feb 2024
Barbecue.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Om te beginnen zijn wij weer zeer tevreden over alles (bezorgen, kwaliteit en ophalen). u vroeg om een suggestie. die hebben wij wel. er werden drie sausjes bijgeleverd, bbq saus, cocktailsaus en saté saus. zou het een idee zijn om sauzen bij te bestellen en/of een assortiment van sauzen zelf samen te stellen. onze mensen zijn liefhebber van knoflooksaus en satésaus. die sauzen hadden wij graag tegen betaling extra gehad. We hebben ze nu zelf bijgemaakt. de enige mogelijkheid die wij bij jullie hadden was een heel saladepakket afnemen. Echter de salades waren er in overvloed en aan een bak cocktailsaus en een bak bbq saus hadden we ook meer dan genoeg.

Zeer Jammer en frustrerend dat we maar 1 binnen bakplaat hebben gehad ik had gebeld en gevraagd of ik binnen bakplaten kon krijgen in plaats van buiten bbq moest de mevrouw aan de telefoon wel eerst met de collega overleggen zij wist het niet ze kwam naar beraad met collega terug en zei geen probleem ze vroeg mij nog met hoeveel personen we waren ik zei 11 oh dan weet ik genoeg nou ik denk dat ze er niets van heeft begrepen anders had ze er niet 1 plaat bij gedaan maar meer maar dit voorval hoop ik nooit meer mee te maken ik heb stad en land moeten afbellen voor bakplaten maar mijn tweede kerstdag was al vergald door dit voorval ik hoop dit nooit meer mee te maken en zet vraagtekens of ik dit ooit nog eens zal gaan doen zo groetjes Marcel janssen

Beoordelingen voor Barbecue.nl

De hamburgers waren iets te dik waardoor de binnenkant lastig was om goed te bakken. De kipfilet mag meer gekruid zijn en gemarineerd worden met olie. Nu is hij te droog/blend. De bbq zelf deed het aan de middenkant niet. Jammer! Ik vind het ook raar dat er een vega optie bijzit bij de halal menu.. je kan het ook niet aanpassen. De rest was wel super lekker bedankt!
Het viel enorm in de smaak bij onze Aardvark-party! Vooral de worsten met hun behoorlijke maat werden smakelijk verorberd. We hopen met z'n allen dat dit in de aanbieding blijft bestaan. Het is onze 25 ste party met de eerste keer A-Z bbq, dat gaat vanaf nu elk jaar een plaats krijgen in al onze treffens.
14 apr 2024

Geslaagd feestje met A-Z BBQ!

Vanaf het bestellen tot en met het opruimen...wat een service, gemak, en kwaliteit . Vriendelijk en professioneel personeel aan de telefoon en bij de levering. Al het eten was keurig en hygiënisch verpakt en het smaakte weer heerlijk. Was weer een geslaagd feestje (derde keer met)dankzij A-Z BBQ👍
13 apr 2024

Heerlijk gegeten

Mooi op tijd geleverd. Zowel op afleveren als ophalen heel vriendelijk personeel. De beschrijving bij de Asperge seizoensbox was heel duidelijk en het resultaat zag er uiteindelijk net zo uit als de foto's die bij het menu zaten. We hebben heerlijk gegeten en dit was echt voor herhaling vatbaar!
De bezorging was prima op tijd . Het vlees zat keurig in bakjes . Vlees smaakte heel lekker de sausjes en salades zijn perfect. En er was meer dan genoeg .stokbroden waren lekker vers . Geen enkele klacht hiervan . De bakjes met fruit zijn niet opgegeten . Die waren beetje overbodig.
Ophalen van de BBQ Vrijdag BBQ gehad - maandag zou deze opgehaald worden. Echter je laat deze ook geen 3 dagen zonder vieze borden staan thuis Dus je gaat min of meer toch afwassen van bestek en borden en dan uiteindelijke ophaaldatum is pas dinsdag ipv maandag.
Op een weekend weg voor 90 man heerlijk gebarbecued met zijn allen. Door een miscommunicatie, klopte de levering niet helemaal. Maar de klantenservice heeft het uitstekend opgelost. De kwaliteit van het vlees en alles eromheen was hartstikke goed in orde.
Alles was tot in de puntjes verzorgd of beter gezegd ontzorgd. De spullen werden netjes op de afgesproken tijd geleverd. Het eten zelf was meer dan voldoende en van goede kwaliteit en na afloop geen afwas. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een meer dan geslaagde barbecue!

Alles binnen de afgesproken tijd bezorgd en ook weer afgehaald. En dat ver in België. Het ziet er allemaal prachtig uit. Vlees heerlijk mals, sausen, stokbroden en bijgerechten meer dan voldoende. Een meer dan geslaagde barbecue!
HF
Helma F.
Simpelveld
Bbq was lekker en goed verzorgd. Ruim voldoende met salades en brood erbij. 10 personen besteld, 14 personen van gegeten. ( met kinderen) Kip en varkenslapjes niet te lang op vuur laten liggen anders is hetsnel te droog.
Prima service! Prettig contact via de telefoon. Levering op de camping verliep goed. Vlees was heerlijk (bbq De Luxe-12 personen). Er was voldoende en de sauzen en salades maakten het af. Voor herhaling vatbaar 👍🏼
AH
ad h.
steensel
Het eten was goed maar jammer dat ze de spullen pas 5 dagen later ophalen vinden we niet fijn. Wij huurde deze woning t/m maandag en we weten niet of het daarna weer verhuurd was en wat zij dan met de spullen doen
RS
Rein S.
Wormer
De barbecue is door alle gasten als zeer goed beoordeeld. Vleessoorten , sausen en salades waren zeer smakelijk. Minder was men te spreken over de stokbroden. Die waren in het verleden van betere kwaliteit.

Perfecte service!

Perfecte service. Zelfs tot bijna in Luxemburg gebracht en goed contact gehad met de bezorger. Eten was van goede kwaliteit en voldoende voor iedereen. Fijn ook dat je niet zelf hoeft af te wassen. Top!
NV
Netty v.
Helden
De sla had allemaal bruine randjes en de tomaten en komkommer zagen er ook niet zo vers meer uit. Was wel jammer, ik heb dit zelf vers toegevoegd aan de bbq. Vlees was prima in orde.
Niet de eerste keer dat ik een BBQ van A-Z heb besteld. Goede service voor een mooie prijs. En geen gedoe na afloop van de barbecue met afwas e.d. dat doen hun allemaal voor je. TOP
31 mrt 2024

Perfect Asperge Diner

Alles beviel ons prima. Vanaf bestellen tot leveren en daarna het genot van een overheerlijk as[erge menu. Alles smaakte uitstekend en alles was kakelvers.

Heerlijk en ruim voldoende

Alles werd netjes op tijd geleverd en het is ruim voldoende, we waren met 13 personen en hadden nog vlees over wat we de volgende dag hebben gegegeten.
13 apr 2024
Mooi op tijd, prima prijs kwaliteit.BBQ, borden en bestek goed schoon en hygiënisch verpakt. Salades smakelijk, vleea en sauzen uitstekend.
Meer dan voldoende te eten en veel variatie. ik ben super tevreden en raadt het iedereen aan! echt super fijn geregeld allemaal!