bernstein-badshop.com/nl- Logo - Beoordelingen

bernstein-badshop.com/nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden56 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
Zeer goede snelle levering. Product is compleet zoals aangegeven op de site. Wel zou er een betere handleiding bij mogen. Volgens de handleiding zou ik mijn elektra makkelijk kunnen aansluiten, zie de foto. Dit is dus niet mogelijk. Heb via YouTube tips en instellingen gevonden welke niet vermeld zijn. Ook zou het fijn zijn wanneer je eenvoudig een email adres kunt achterhalen. En nog beter zou h

12 feb 2024
U kunt mij de onderdelen toesturen die NIET bij mijn bestelde douchecabine zaten ! Ik intussen 4 emails gestuurd en 3 berichten achtergelaten op uw website en het enige dat ik van u heb gekregen is een email met één zin :" Die Anfrage #263568 „Mijn bestelling is onvolledig ge...“ wurde geschlossen und mit dieser Anfrage zusammengefasst. Letzter Kommentar in Anfrage #263568:". Aan mij gestuurd op 09-02-2024 door Laurence Schmidgall (Bernstein Badshop). Ik heb hem om uitlegt gevraagd maar geen antwoord terug gehad. Waarom krijg ik niet gewoon die paar onderdelen opgestuurd zodat de monteur de douchecabine kan monteren !!??.... Geeft u mij a.u.b. ten minste een antwoord terug dat ik kan begrijpen. Dat van de heer Schmidtgall slaat nergens op want mijn ticket/probleem is helemáál niet opgelost !!
JV
Jan V.
Krommenie

Beoordelingen voor bernstein-badshop.com/nl

16 nov 2023

Service & kwaliteit

Ze houden zich aan hun woord wat betreft levering . En in werkelijkheid net zo mooi als op het plaatje . Top! Ga zo door!
23 nov 2023
Ik ben blij dat te horen, hartelijk dank voor uw beoordeling :-) Groeten, BERNSTEIN Bathshop
PD
Pieter d.
Volendam
4 mrt 2024
Bestelling was beschadigd tijdens transport Ik kreeg bijzonder snel mijn product beter verpakt weer toegestuurd
5 mrt 2024
Bedankt voor de goede beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent 🎉! BERNSTEIN Badkamerwinkel
1 jan 2024
Uitstekende service, Na levering kapot krukje werd onmiddellijk een nieuwe geleverd!
PB
Paul B.
Groningen
22 sep 2023
Goede service en communicatie, snelle levering,hoogwaardige producten
25 sep 2023
19 feb 2024
Snelle levering en alles ziet er goed uit. Moet drain nog plaatsen.
19 feb 2024
1 nov 2023
Service is goed en meubel goeie prijs kwaliteit verhouding !
10 mrt 2024
mooie spullen en de prijs kwaliteit is in goede verhouding
11 mrt 2024
16 nov 2023
Geweldig geholpen bij een vergissing van een bestelling.
6 nov 2023
mooi artikel, snelle en goed verpakte levering, TOP
4 jan 2024
Snel geleverd en prima product voor keurige prijs
22 okt 2023
zeer goed ingepakt en op tijd geleverd
28 jan 2024
Bernstein leverde volgens afspraak.
17 mrt 2024
Mooie producten. Snel geleverd.
19 mrt 2024
23 okt 2023