bernstein-badshop.com/nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden45 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 aug 2023
bernstein-badshop.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
Zeer goede snelle levering. Product is compleet zoals aangegeven op de site. Wel zou er een betere handleiding bij mogen. Volgens de handleiding zou ik mijn elektra makkelijk kunnen aansluiten, zie de foto. Dit is dus niet mogelijk. Heb via YouTube tips en instellingen gevonden welke niet vermeld zijn. Ook zou het fijn zijn wanneer je eenvoudig een email adres kunt achterhalen. En nog beter zou h

U kunt mij de onderdelen toesturen die NIET bij mijn bestelde douchecabine zaten ! Ik intussen 4 emails gestuurd en 3 berichten achtergelaten op uw website en het enige dat ik van u heb gekregen is een email met één zin :" Die Anfrage #263568 „Mijn bestelling is onvolledig ge...“ wurde geschlossen und mit dieser Anfrage zusammengefasst. Letzter Kommentar in Anfrage #263568:". Aan mij gestuurd op 09-02-2024 door Laurence Schmidgall (Bernstein Badshop). Ik heb hem om uitlegt gevraagd maar geen antwoord terug gehad. Waarom krijg ik niet gewoon die paar onderdelen opgestuurd zodat de monteur de douchecabine kan monteren !!??.... Geeft u mij a.u.b. ten minste een antwoord terug dat ik kan begrijpen. Dat van de heer Schmidtgall slaat nergens op want mijn ticket/probleem is helemáál niet opgelost !!
Jan V.
Krommenie

Beoordelingen voor bernstein-badshop.com/nl

Goede webshop en prima producten

Goede webshop, prima retour proces (had het verkeerde product besteld). Goede producten
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Bedankt voor de goede beoordeling, we zijn blij dat u tevreden bent 🎉! BERNSTEIN Badkamerwinkel
good quality
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Meer dan een maand geleden heb ik een bestelling geplaatst. Ondanks dat de site ‘levering binnen 3, 4 dagen’ zegt, nog steeds niets ontvangen. Wel krijg ik steeds een traceer link wat niet werkt. En nu dus een beoordeling alsof ik het product al heb ontvangen! Absoluut geen aanrader dit.
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Hallo, bedankt voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw levering. We willen ons hiervoor oprecht verontschuldigen. Een medewerker van de klantenservice zal onmiddellijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, BERNSTEIN Badshop

Ongelukje bij vervoer

Mijn artikel is, ondanks de zorgvuldige verpakking, kapot aangekomen. Na mijn mail is er direct actie ondernomen en is het artikel opnieuw geleverd. Kortom heel prettig.
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Alles dat beloofd werd klopte. Daarnaast heb ik nog een vraag gesteld aan de klantenservice die snel en adequaat werd beantwoord. Top service dus.
19 mrt 2024
Keurige duidelijke site, eenvoudig bestellen, snelle levering. Handleiding van product zeer summier, onduidelijke montagetekeningen.
10 mrt 2024
mooie spullen en de prijs kwaliteit is in goede verhouding
17 mrt 2024
Mooie producten. Snel geleverd.
19 mrt 2024
Snel geleverd en werkt goed
Goed, zoals verwacht
23 mrt 2024
PD
Pieter d.
Volendam
Bestelling was beschadigd tijdens transport Ik kreeg bijzonder snel mijn product beter verpakt weer toegestuurd
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Snelle levering en alles ziet er goed uit. Moet drain nog plaatsen.
10 feb 2024
Jan V.
Krommenie
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Hallo, bedankt voor uw feedback - het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Een medewerker van de klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, BERNSTEIN Badshop
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Hallo, bedankt voor uw feedback - het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw bestelling en levering. We willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat dit voor u heeft veroorzaakt. Helaas kan ik geen ticket vinden onder het opgegeven e-mailadres en alleen een bestelling voor een muurnis onder de opgegeven naam. Open a.u.b. een ticket op https://support.bernstein-badshop.de/hc/de/requests/new?ticket_form_id=360001489858 en ons supportteam zal u zo snel mogelijk een vervangend artikel toesturen. Met vriendelijke groet, BERNSTEIN Badshop
Ja veel beter
Antwoord van bernstein-badshop.com/nl
Hallo, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent over ons. We zouden het erg op prijs stellen als u ons meer details kunt geven over waarom u ontevreden bent, zodat we verbeteringen kunnen aanbrengen. Met vriendelijke groet, BERNSTEIN Badshop