bernstein-badshop.com/nl- Logo - Beoordelingen

bernstein-badshop.com/nl

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden56 beoordelingen in totaal

14 jan 2024
Zeer goede snelle levering. Product is compleet zoals aangegeven op de site. Wel zou er een betere handleiding bij mogen. Volgens de handleiding zou ik mijn elektra makkelijk kunnen aansluiten, zie de foto. Dit is dus niet mogelijk. Heb via YouTube tips en instellingen gevonden welke niet vermeld zijn. Ook zou het fijn zijn wanneer je eenvoudig een email adres kunt achterhalen. En nog beter zou h

12 feb 2024
U kunt mij de onderdelen toesturen die NIET bij mijn bestelde douchecabine zaten ! Ik intussen 4 emails gestuurd en 3 berichten achtergelaten op uw website en het enige dat ik van u heb gekregen is een email met één zin :" Die Anfrage #263568 „Mijn bestelling is onvolledig ge...“ wurde geschlossen und mit dieser Anfrage zusammengefasst. Letzter Kommentar in Anfrage #263568:". Aan mij gestuurd op 09-02-2024 door Laurence Schmidgall (Bernstein Badshop). Ik heb hem om uitlegt gevraagd maar geen antwoord terug gehad. Waarom krijg ik niet gewoon die paar onderdelen opgestuurd zodat de monteur de douchecabine kan monteren !!??.... Geeft u mij a.u.b. ten minste een antwoord terug dat ik kan begrijpen. Dat van de heer Schmidtgall slaat nergens op want mijn ticket/probleem is helemáál niet opgelost !!
JV
Jan V.
Krommenie

Beoordelingen voor bernstein-badshop.com/nl

12 sep 2023
13 sep 2023
Ik ben blij dat te horen, hartelijk dank voor uw beoordeling :-) Groeten, BERNSTEIN Bathshop
4 aug 2023
17 aug 2023
Happy to hear, thank you so much for your 100% review 🎉. Best, BERNSTEIN Bathshop
27 jul 2023
31 jul 2023
Happy to hear, thank you so much for your 100% review :-) Best, BERNSTEIN Bathshop