Sierkussen.nl

131 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden279 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2023
Sierkussen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zondermeer mooie kussens, daar was ik erg blij mee. En snel bezorgd, ook fijn! Zal hier zeker vaker bestellen, veel keuze mogelijk qua kleuren, materiaal en formaat. En prettig geprijsd, helemaal top dus! 😊

28 okt 2023
Een week nadat ik mijn bestelling heb geplaatst nog niets ontvangen. Zo jammer dat ze DHL hebben als vervoerder... Waar blijft mijn bestelling????

Beoordelingen voor Sierkussen.nl

MB
Marlies B.
Stadskanaal
31 aug 2023
Snelle verzending & prettige service om te retourneren. Helaas was de kleurencombinatie met onze bank niet helemaal passend met de kussens…. Op naar een volgende bestelling!

Mooie kussens van prima kwaliteit !

Mooie kussens, duidelijke foto's op de website en ook niet onbelangrijk: goede kwaliteit. De vlotte levering is natuurlijk ook nog een pluspunt :-)
SF
8 jul 2023

Tevreden.

Snelle levering van twee tochtstoppers. Ze zien er mooi uit en passen goed. De ervaring moet nog leren hoe ze zich op de lange duur houden.
29 sep 2023
Mooie webshop, snelle levering, goede kwaliteit kussens en snelle afhandeling bij retourneren. Een webshop zoals een webshop moet zijn!
29 jul 2023
Snelle levering. Alleen omschrijving bij het artikel zou ik niet Snow White noemen daar de kleur spierwit is maar meer off white.

Supermooie kussens!

Ik heb 3 mooie sierkussens besteld via de site. De foto's waren duidelijk en makkelijke site. Gelukkig heel snel geleverd :)
1 okt 2023

Kwaliteit voor een mooie prijs!

Mooie kussenhoezen voor een schappelijke prijs. Ik ben zeer tevreden meters ik heb bestemd. Mooie kwaliteit ook!
EW
Eddy W.
Koewacht

Echt top!

Snelle levering en prachtig ,kwalitatieve kussens. Mijn bank is weer helemaal opgewaardeerd. Echt top!
12 sep 2023

Zeer de moeite waard

Snelle levering, ruime collectie, fijn dat er de mogelijkheid is om ook losse kussenhoezen te kopen.
FJ
Franka J.
Horst Niederlande
22 okt 2023
Het geleverde was precies zoals het op de site gepresenteerd wordt. Goed ingepakt, prima materiaal.
14 okt 2023
Super mooie kussens! Echt een aanrader. Mooi kleuren. Goede kwaliteit
IB
Inge B.
Antwerpen
Snelle levering, mooie kussens, goeie prijs/kwaliteit verhouding !!
23 aug 2023
Mooie kussens, een mailtje met ontvangdag en tijd zou prettig zijn.
24 aug 2023
Bestellen en ontvangen ging helemaal goed dus ben zeer tevreden
6 jul 2023
Alles ging goed. De bestelling was op tijd. Mooie sierkussens.