Lucardi Juwelier Barneveld

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden162 beoordelingen in totaal

16 jul 2023
Dat verkoopster (vrouw met rossig haar) super aardig was en zelfs hielp met helix oorbel in doen. Was beduusd maar vond dit superfijn. En dat is service! Erg leuk om door haar geholpen te worden.

28 aug 2023
Afhandeling klacht over een eerder gedane aankoop Vandaag is het goed opgelost door de Store manager👍👍

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Barneveld

SS
19 apr 2024
Prijzen in de winkel hetzelfde maken als online, scheelt mij € 13,00 vind ik net iets teveel.
30 mrt 2024

Reparatie

Ik had wat om te repareren, dit verwerken duurt erg lang. Het aangegeven duurde wel meer als 20 minuten. Het ophalen duurde ook zeker weer 10 minuten. Hoeft volgens m8j niet zo moeilijk te zijn om iets alleen op te halen en af te rekenen. Reparatie ook erg duur. Solderen 33 euro nieuw bedeltje ie goedkoper.
28 aug 2023