FysioSupplies

807 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden807 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

FysioSupplies is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij FysioSupplies vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk

Ik vind het vooruitbetalen en de relatief lange wachttijd tot dat de bestelling binnen is niet positief en vervelend, dit was vroeger ( tot 3 - 4 mnd-en terug echt beter geregeld )

Op 31-12-2023 een behandelbank besteld en betaald. Binnen drie werkdagen zouden we een track en trace ontvangen. De vijfde werkdag zelf maar gebeld wanneer hij geleverd gaat worden. Nou dat bleef bij een poging want na 25 min in de lange wachtrij (welke nadat je eindelijk de eerstvolgende wachtende bent, weer opnieuw in de wachtrij geplaatst wordt) kregen we een bandje dat het erg druk is en we beter een mail kunnen sturen, dat de verbinding werd verbroken. Ik heb maar een mail gestuurd, waar we tot op heden (16 jan 2024) nog geen antwoord op hebben ontvangen. Een paar dagen later weer een poging gedaan om telefonisch contact te hebben, dat heeft weer 29 minuten geduurd en eindelijk een medewerker gesproken. De bestelling zou verzonden gaan worden, ik zou binnen een paar dagen een track&trace ontvangen en anders kon ik weer bellen aan het einde van die week. Uiteraard niets ontvangen, einde van de week weer gebeld maar dat was weer de wachtrij, opnieuw in de wachtrij toen ik eindelijk aan de beurt was en na 30 min kwam het bandje weer en het verbreken van de verbinding. Aangezien de levering nu echt moet komen, de openingsdatum nadert, heb ik vandaag weer gebeld en wederom na 30 min verbroken verbinding. Daarna nog een poging gedaan en wederom na 30 min verbroken. Ik heb per mail geannuleerd en bij een ander bedrijf dezelfde behandelbank besteld. Deze wordt over vier werkdagen bezorgd, gelukkig.

Beoordelingen voor FysioSupplies

Hielspoorsok Strassburg sock

Snelle levering. De sok zelf verlicht bij mij de klachten meteen doordat de voet in een stabiele stand wordt gehouden. Dat geeft ontspanning, ik gebruik hem ook op de bank als ik de bank heb uitgeklapt. Nu maar hopen dat de hielspoor ook minder gaat worden. Ik loop er al een half jaar mee.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Fijn te horen dat u tevreden bent met het product. Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Team FysioSupplies
Snelle en goede levering Alleen beetje belachelijk dat een pakketje wat ook met gemak door de brievenbus kan door een pakketbezorger gebracht wordt. Nu werd er veel lucht verzonden.
Het is fijn dat je op de hoogte wordt gehouden van de bestelling. Voor vaste klanten zou het fijn zijn als er iets flexibeler om gegaan wordt met het retourneren van producten.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Wij zullen uw feedback over het retourneren van onze producten zeker bespreken. Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Team FysioSupplies
good service, good price and quick shipping. I ordered small off the shelf items, so I cannot talk for big scales, etc. but if you want supplies, this shop has you covered.

Kniebraces.

Ik heb als gebruiker drie verschillende typen kniebraces gekocht. Uitgebreide keuze in aantal verschillende types. Uitleg over de toepassing kan uitgebreider.

Excellent product

I've ordered several times from this company and all products I've order are excellent quality. Communication is always good. I'm happy.
Super service. Snelle reactie op de mail. Stellen een klant echt tevreden. Ik zou fysio supplies aanraden aan collega's.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews en wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Team FysioSupplies

Na mijn reactie, werd er snel gereageerd.

Na mijn reactie, dat de communicatie beter kon. Hadden jullie het goed opgepakt, door adequate te reageren! Top.
Het werd zeer snel verzonden! Fijn dat je bij gebruik geen kracht hoeft te zetten, wat ook de bedoeling was
Super behulpzame en aardige klantenservice die bestellingen zonder problemen aanpassen of annuleren.
Prima producten prima kwaliteit alleen duurde de levering lang. Maar dit kan ook door PostNL komen
25 apr 2024
Enkele maanden liep orderafhandeling stroef, maar nu gaan bestellingen goed de laatste tijd.
29 apr 2024
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Wij hebben door het gebruik van een nieuwe systeem een aantal zaken die niet vloeiend verliep. Gelukkig is het nu achter de rug en wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Met vriendelijke groet, Team FysioSupplies
2 mei 2024
Artikel zoals omschreven, verzending mag iets sneller , PostNL pu t niet in het weekend open
Antwoord van FysioSupplies
Snelle levering terwijl ik een bericht gekregen had dat de levertijd langer zou zijn
Antwoord van FysioSupplies
Makkelijk te bestellen, snelle levering, goed geinformeerd inzake afleveringstijd
Antwoord van FysioSupplies
Mijn bestelling kwam wat later, maar daar werd ik wel keurig over geïnformeerd.
Bestellen gaat goed, retour kan beter. Na contact snel opgepakt en geregeld.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Wij zijn blij dat uw vraag snel werd beantwoord. Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Team FysioSupplies
Jammer van de verpakking. Had mi ook in een enveloppe gepast
Antwoord van FysioSupplies
Beste Beste klant, Hartelijke dank voor uw feedback. Onze verpakkingsmaterial bestaat uit dozen. Helaas versturen wij geen enkel product in een envelop. Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Team FysioSupplies
Prima product en tamelijk snel geleverd. Ik ben er blij mee.
Antwoord van FysioSupplies
Beste klant, Hartelijke dank voor de positieve reviews. Wij zijn blij dat u de brace snel heeft ontvangen en goed kunt gebruiken. Wij hopen u in de toekomst vaker te mogen helpen. Team FysioSupplies

Balans

De Airex balansmat is een uitkomst na mijn rugoperatie.