Vooruwbus.nl- Logo - Beoordelingen

Vooruwbus.nl

140 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden518 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 dec 2021
Vooruwbus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 aug 2023
Netjes afgewerkte artikelen op voorraad. Goed advies en klantvriendelijk. Maten vermelden bij de artikelen om beter te weten hoe groot iets uitpakt. Bouten meeleveren voor bevestiging opstap aan trekhaak, originele bouten zijn 4mm te kort en komen net niet door de moeren heen.

Ik heb precies gevonden wat ik nodig had zonder moeite, helaas ben ik naar een aantal dagen op de hoogte gebracht dat het niet op voorraad was en 1a2 mnd kan duren voordat het geleverd word en netjes op de hoogte gebracht door mail. Maar ik zou graag zien ofdat een product op voorraad is en dit is een tip, voor de rest groot assortiment en goede prijs..dus toch tevreden door de communicatie.
JV
J v.
St Willebrord

Beoordelingen voor Vooruwbus.nl

7 apr 2024
Volgens de chauffeur die afleverde was men al 2 x aan mijn deur geweest toen ik niet thuis was. Ofwel belt men mij of stuurt een mail met het aflevermoment. Dat zou beter zijn.
Antwoord van Vooruwbus.nl
Beste, Ik weet niet waar dit mis is gegaan, normaal zou u ook van de levering op de hoogte gebracht moeten zijn. We gaan dit intern bekijken waar dit is mis gegaan. Gelukkig heeft u uw bestelling ontvangen en is deze niet retour gekomen. Met vriendelijke groet, Team Vooruwbus
Spoiler besteld en betaald. Maar nog niet geleverd.
Antwoord van Vooruwbus.nl
Beste, Het product was bij bestellen niet op voorraad. De levertijd staat op 4 tot 6 weken, dit kan u zien bij het product voor u besteld. De uitnodiging voor een beoordeling wordt automatisch verstuurd na 2 weken. Vandaar dat u de aanvraag tot beoordelen heeft gekregen, voordat u het product hebt ontvangen. Om ons dan meteen slecht te beoordelen vind ik wel jammer. Hopelijk wilt u deze herzien nadat u het product hebt ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Vooruwbus
JV
J v.
St Willebrord

Aangeven qau levertijd en voorraad

18 jun 2023
Er zou een setje van mijn bestelling op voorraad zijn, nu blijkt dat dat niet het geval is. Ik heb het set nodig voor een klant. En nu blijkt het 2 tot 3 weken te duren. Jammer! Had ik dat maar even geweten. Misschien volgende keer beter.
22 aug 2023
Verkeerde geleverd en op mail 2x word niet geantwoord Beetje jammer
23 aug 2023
Goedemorgen, Is dit ondertussen al opgelost? Ik kan echt geen mail vinden op je naam. Naar welk adres had je dit verstuurd? Groeten, Richard (Vooruwbus.nl)
11 jul 2023
Mooi op tijd geleverd doch pasvorm vrr mijn voertuig was ondermaats.
12 aug 2023
Een montage instructie ontbreekt
23 aug 2023
Goedemorgen, Sorry voor dit ongemak. Die had er uiteraard wel bij moeten zitten. Sinds onze webshop vernieuwd is zijn handleidingen hier nog even niet te downloaden helaas. Dit hopen we z.s.m. opgelost te hebben. Mocht je de handleiding nog nodig hebben mail me dan even. Dan stuur ik hem nog even door naar je. Groeten, Richard (Vooruwbus.nl)
22 jun 2023
Nog geen factuur gekregen.
5 okt 2023
nog niets mogen ontvangen
16 okt 2023
Goedemorgen, Ik dacht dat we je op 29-9 een mail had gestuurd omtrent de levertijd van deze bestelling. Mocht dit niet gebeurd zijn dan onze excuses hiervoor. Alles is nu hier binnen op de zijwindschermen na. Deze komen van de week hier binnen. Nogmaals sorry dat dit zo lang heeft moeten duren. Groeten, Richard
6 sep 2023

Slechte service

Vorige week. Verkeerd artikel geleverd. Opnieuw moeten bestellen en natuurlijk betalen. Maar verkeerd artikel nog niet opgehaald en geld natuurlijk ook nog niet terug. Service is de laatste tijd ver te zoeken
8 sep 2023
Onze excuses voor dit ongemak. Door onze verhuizing en een compleet vernieuwde webshop incl software gaat er helaas zo nu en dan nog wel eens iets mis. Maar we waren al aan het mailen hierover met elkaar. Om ons dan maar meteen met 1 ster te beoordelen vind ik persoonlijk een nogal zware beoordeling. Begin van komende week wordt dit bij je afgehaald. Gr, Richard
6 okt 2023
Onderdelen mis geleverd, misse keuren. Stukken waren online nog te krijgen maar in realiteit niet meer in stock. nu zelf met de foute kleuren naar een poederlakkerij gaan en alles laten aanpassen,...
16 okt 2023
Goedemorgen, We zijn dit toch redelijk netjes met elkaar aan het oplossen via de mail? Een foutje kan gebeuren, zolang het maar opgelost wordt toch lijkt me. Om me dan hier meteen met 1 ster te beoordelen vind ik matig. Groeten, Richard
26 sep 2023

Bescherming besteld voor mijn Ford transit custom 2023

Bescherming besteld voor mijn achterdeuren. De verkeerde panelen werden geleverd. Heb al een aantal keren gemaild voor deze te retourneren maar hierop krijg ik geen reactie.
28 sep 2023
Goedemorgen, Vervelend om dit zo te lezen. Ik ben degene die hier de mail beantwoord en om eerlijk te zijn mis ik niets en loop nooit achter. Zou je willen controleren naar welk mail adres dit is verstuurd? Als u uw klacht even doorstuurt naar info@vooruwbus.nl kan ik het oppakken en oplossen voor je. Gr, Richard (Vooruwbus.nl)
16 aug 2023
Heb nog niks ontvangen dus kunnen ook niks beoordelen. Stond in de order mail dat er een verzend datum op de orderbon zou staan??
23 aug 2023
Goedemorgen, Het artikel wat je besteld had is momenteel uitverkocht. Hier had je wel netjes een bericht over moeten ontvangen eigenlijk. Waarom dit niet gebeurd is ga ik uitzoeken uiteraard. We hopen deze platen binnen nu en 14 dagen weer op voorraad te hebben. We sturen er dan meteen 1 door. In iedere geval onze excuses voor dit ongemak. Groeten, Richard (Vooruwbus.nl)
Helaas paste de motorkap deflector niet op mijn bouwjaar bus. Omschrijving op de website is niet correct.
26 mei 2023
artikel is niet voorradig had graag deze info ontvangen voor de betaling. had dan ergens anders besteld,
31 mei 2023
Goedemorgen, De actuele voorraad is zichtbaar op de webshop en ik heb je meteen gemaild m.b.t. de levertijd. Mocht het je allemaal te lang gaan duren en liever je order annuleert en je betaling teruggestort krijgt is hier geen enkel probleem. Gr, Richard
21 aug 2023
Slechte kwaliteit materiaal
23 aug 2023
Goedemorgen, Deze klacht hebben we eigenlijk nog niet eerder gekregen. Wat was het probleem hiermee als ik vragen mag? Groeten, Richard (Vooruwbus.nl)
2 aug 2023
23 aug 2023
Goedemorgen, Mag ik vragen wat de reden van deze beoordeling is? Groeten, Richard (Vooruwbus.nl)