HUUS.nl- Logo - Beoordelingen

HUUS.nl

68 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.392 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor HUUS.nl

Alles is netjes bezorgd en goed ingepakt. Het enige wat ik wel vreemd vind is dat je iemand zelf moet regelen om het naar binnen te brengen. Nu had ik een chauffeur die mij heeft geholpen.Nou niet mij want ik mag en kan niet sjouwen Niet iedereen kan zomaar vrij nemen om mij te helpen Maar voor de rest top.
Levertijd houdt hier rekening mee ± 3 maanden maar de moeite waard. Prima service, netjes verpakt en op tijd geleverd aan huis. 2x verschillende bestellingen en 2x aparte leveringen. Ben heel tevreden met de meubels goede kwaliteit. En als je minder valide bent kun je toch in je eentje het in elkaar zetten en gebruiken. Tot de volgende keer.😉
Toffe meubels. Soms is het jammer van de levertijd want je wil ze ze snel mogelijk hebben, maar het is het wachten waard. Prima aflevering en vriendelijk. We wachten nog op de tv-kast, kan niet wachten.

Heel blij mee

ben er erg blij mee goeie service netjes binnen gezet . verbeterpunt zou fijn zijn als het gemonteerd is net als me dressoir die kon ik zo neerzetten al met al ben ik blij met deze meubels
Bestelling kwam netjes in verpakking binnen en 1 stoel zat beschadiging, e-mail gestuurd en snel antwoord ontvangen en kon retour. Kreeg daarna nieuwe stoel binnen. Klantvriendelijk
FW
Fien w.
Purmerend

Huus is niet alleen goed met Maar iets terug sturen is ook geen probleem word allemaal netjes Af gewerkt Pluim voor huus
De fauteuils zitten comfortabel en passen goed bij de rest wat wij al van jullie hebben gekocht en wij vinden ze mooi.
AT
Aukje T.
Vlodrop
snelle bevestiging van de bestelling. En indien op voorraad snel geleverd zelfs op zaterdag. Tot in de woonkamer
De meubelen zijn heel mooi, alleen de 'aftercare' en communicatie als er iets niet goed is laat te wensen over.

De aflevering. Van fauteuil

De aflevering. Hele aardige chauffeur. Wat eigenlijk niet mag maar hij zetten het in de woonkamer. 👍

Mooie vloerkleed!

Mooi en groot vloerkleed. Mooie kleur en lekkerzacht. Prachtige organische vorm. I love It!
16 apr 2024
Alles was geweldig, ik vind het erg leuk om het product te gebruiken, nogmaals bedankt.
RC
Rob C.
Apeldoorn
Prettige bediening in de winkel (Apeldoorn), mooie, solide en goed betaalbare meubels.
Ik ben giga blij met de stoelen, ze zitten heerlijk en zijn ook nog eens prachtig.
Goede service. Mooi en netjes alles op tijd geleverd..aardige chaufeur.
JS
John S.
Heerlen
Mooi meubel voor een mooie prijs .En ze hebben mooie aanbieding
Goede kwaliteit van de producten. En duidelijke communicatie.
Ontzettend leuk halkastje. Uitpakken en neerzetten. Happy.
Bezorging is goed maar de levertijd zou wat korter kunnen
YS
Yvonne S.