HUUS.nl- Logo - Beoordelingen

7556BR Hengelo
R. Niemeijer

Beoordelingen voor HUUS.nl

398 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Na het bestelproces online goed geïnformeerd gebleven over de leverdatum. Ook tussendoor gebeld met vragen over de producten en voorraad, ook hier werd ik zeer vriendelijk en adequaat te woord gestaan ( Het schijnt tegenwoordig best bijzonder te zijn dat een bedrijf haar klanten te woord wil staan) Bezorger was zeer vriendelijk en belde netjes een half uur van te voren dat hij in de buirt was. Producten zijn echt van een zeer goede kwaliteit. Echt een aanrader voor mensen die aan het orienteren zijn voor nieuwe meubels.

Bij het product staat op voorraad, dan moet ik nog 12 dagen wachten, je word gestuurd naar leveringsdatum, ik bellen met jullie, zou terug koppeling krijgen , niet gebeurt, daarna weer gebeld , anders was straks de leveringsdatum weg, zou snel worden gebeld helaas weer niet, diezelfde dag weer gebeld , leveringsdatum dus vol, zou dan nog 5 dagen langer wachten, dus zei ik, dan annuleer ik de bestelling , zou ze overleggen en uiteindelijk toch op de leveringsdatum bezorgd , maar wel met opmerking dat de chauffeur wel wilde overwerken, vond het echt niet leuk, dat als je dus zegt annuleer dat het dan wel opeens kan, ik liet het doorgaan, maar twijfel wel of ik later nog iets zou bestellen bij jullie, de ervaring was niet fijn.

Beoordelingen voor HUUS.nl

De kwaliteit van het product beviel me. De vriendelijkheid van de koerier Sche., gratis bezorging. Wat me minder beviel is dat snelle service niet al te letterlijk mag genomen worden want bijna 3 maanden wachten voor levering via de internetagenda!! Er wordt niet snel op e-mails geantwoord, geen antwoord zelf. Maar gelukkig aan de telefoon iemand kon regelen dat mijn meubel een maand vroeger kon geleverd worden.
Antwoord van HUUS.nl
Hi Christel, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde producten. Vervelend om te horen dat er niet snel op je mail werd gereageerd, dit is normaal niet onze gang van zaken. Wij wensen je in ieder geval veel plezier van de meubels. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Zeer goede ervaring! Prachtige bank en fauteuil ontvangen, en leuke tafeltjes (gratis bij de bank). Bezorgafspraak maken ging makkelijk, en de bezorging ging goed. We konden de poten van de bank niet vinden. Klantenservice gebeld. Meteen goed geholpen. Ze bleken dus onderin de bank achter klittenband verstopt te zitten. Ik zou zeker weer bestellen bij Huus!
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag Eva, Bedankt voor het plaatsen van je review. Wat zien de meubels er prachtig uit in jouw woning! Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde producten. Wij wensen je veel plezier van de meubels. Met vriendelijke groet, Team HUUS
van R. B.
Ruime keuze, goede voorraad en snelle service. Tevens fijn contact met de klantenservice gehad in verband met een vraag over een product. Uiteindelijk wel voor een andere stoel gekozen mede door de extra informatie over de andere welke we op het oog hadden. Al met al erg tevreden over onze huidige stoelen en de service.
Antwoord van HUUS.nl
Hoi Robin, Bedankt voor het plaatsen van je review. Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde producten. Wij wensen je veel plezier van de meubels. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Keurige webshop. Doen wat ze beloven. Snelle levering. Een artikel was defect. We hebben het terug gestuurd en nadat zij het ontvangen hadden, kregen we een nieuwe opgestuurd. Dit duurde wel wat lang, maar al met al dik tevreden.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. Fijn om te horen dat je tevreden bent en excuus voor dat de omruiling wat langer heeft geduurd. We wensen je veel plezier van je aankoop. Vriendelijke groet, Team HUUS.nl
Super geholpen in de winkel en keurig afspraken over bezorgen ook het bezorgen ging super en vriendelijk a.s dinsdag komen ze weer twee stoelen brengen helemaal top groetjes uit Apeldoorn
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag Ron, Hartelijk bedankt voor je positieve review. Wat fijn dat je goed bent geholpen en alles volgens afspraak is verlopen. We wensen je veel plezier van je aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Team HUUS.nl
De levering ging redelijk snel Mooie meubels alleen jammer dat we de kast zelf in elkaar moeten zetten. Geen IKEA meubels ook duurder is dat wel een mijn puntje. Verder super tevreden.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag Henny, Bedankt voor het plaatsen van je review en fijn om te horen dat je tevreden bent. Wij kunnen inderdaad helaas niet alle meubels gemonteerd leveren. Vriendelijke groet, Team HUUS.nl
van nel s.
super goed klantenserves en bezorging .Echt super. Heb nu een tv kast En wandmeubel gekocht Wil nu nog voor een kast En eethoek stoelen . Ik raad dit bedrijf zeker aan.
van ria v.
alles is keurig,de tafel en de stoelen,we zijn er heel erg blij mee,snelle levering,en een goede bezorging,goed ingepakt
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van een 5 sterren review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over de producten en de levering. Met vriendelijke groet, Team HUUS
we hebben een prachtige kast geleverd gekregen, had was alleen een uitdaging om de kast te plaatsen.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het plaatsen van je review. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Ik vond het super hoe alles geregeld is. Vriendelijke mensen aan de telefoon. Echt top
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag Fine, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent. We wensen je veel plezier van je aankoop en hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Team HUUS.nl
Mega blij met onze tafel op de zaak bij Starlinx in Groningen.. Top service! Dank jullie wel
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag Miranda, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. Wat fijn om te horen dat je er zo blij mee bent. En heel leuk om te zien waar te tafel terecht is gekomen. Hartelijk dank! Vriendelijke groet, Team HUUS.nl
Bank en stoel precies zoals wij het op de site zagen. Geheel naar onze verwachting.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. We zijn blij te horen dat je tevreden bent en hopen dat je veel plezier hebt van de meubels. Met vriendelijke groet, Team HUUS.
Helemaal tevreden over onze aankoop, goede en vriendelijke bezorging.
Antwoord van HUUS.nl
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een 5 sterren review achter te laten :) Veel plezier toegewenst van de nieuwe aankoop en hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team HUUS
In de winkel vriendelijk personeel en de bezorger heel behulpzaam
Antwoord van HUUS.nl
Hi Karin, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Keurige levering. Prachtige tafel en hiervoor een bank geleverd.
Antwoord van HUUS.nl
Hi Saskia, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Duidelijke info, vlotte levering, alles grondig verpakt.
Antwoord van HUUS.nl
Hi Isabelle, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over onze service. We zien je graag terug in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Levering wordt perfect afgestemd met de klant.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemorgen Luc, Bedankt voor het plaatsen van je positieve review en het mooie compliment. We wensen je veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team HUUS
Erg tevreden over onze aankoop en leveringen.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemorgen, Bedankt voor het geven van een 5 sterren review. We wensen je veel plezier toe van de nieuwe aankoop en zien je graag nog een terug in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team HUUS
Snelle levering, kwaliteit tegen prima prijs.
Antwoord van HUUS.nl
Goedemiddag Geert, Bedankt voor het plaatsen van een 5 sterren review. Fijn te horen dat je tevreden bent. Veel plezier gewenst van je aankoop. Vriendelijke groet, Team HUUS.nl
Het assortiment, de levertijd en de prijs.
Antwoord van HUUS.nl
Hallo Marjo, Wat een leuke en positieve review. Dankjewel hiervoor. Zien we je nog eens terug in de toekomst? Met vriendelijke groet, Team HUUS