Arganian.nl- Logo - Beoordelingen

Arganian.nl

80 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mei 2023
Arganian.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 mei 2023
Ik heb meerdere producten besteld bij arganian en dit is absoluut nu mijn go to winkel voor natuurlijke voeding en verzorgingsproducten. De klantenservice reageert snel en de eigenaar kan je goed adviseren en staat je graag te woord. Betreft de producten... de amlou is superlekker! De argan olie gebruik ik als soort masker voor mijn haren en mijn haar is veel glanzender en minder pluizig na het wassen. De cactusvijgolie heb ik aan mijn moeder gegeven en die merkt een groot verschil aan haar huid en de rimpelvorming. Ze heeft ook direct een flesje bijbesteld.

6 mei 2023
Top webshop, wel prijzig en ook de extra verzendkosten. Ik ben daarom gestopt met shoppen hier, maar ze heeft kwaliteit producten en puur. Heel eerlijk in haar producten

Beoordelingen voor Arganian.nl

IE
Ikram E.
Amsterdam
Wij zijn altijd tevreden met de producten die wij bestellen.En daarnaast komen de bestelling altijd snel en optijd aan.Super fijn dat Arganian bestaat!

Tevreden klant

Zo is goed blijf transparant verder geen commentaar
👍🏼
16 apr 2024
Mijn pakket is nooit aangekomen !!!!
Antwoord van Arganian.nl
Goededag Hiba, Wij hebben de order nagekeken, jouw bestelling is geleverd bij de buren. Dat kan je terugzien op je track and trace, wij sturen jou nogmaals de link naar jouw mail. Met vriendelijke groet, Team Arganian.nl
3 mrt 2024
Pure producten en snelle levering
14 mei 2023
Dankjewel voor je mooie uitgebreide review! We zijn blij dat jij en jouw moeder tevreden zijn met onze producten, we waarderen dit enorm!
4 mei 2023
Heel correct. Ik dacht dat er iets mis was met mijn bestelling (bleek niet zo te zijn), maar ik werd wel meteen te woord gestaan en er werd met me meegedacht voor een oplossing. Was uiteindelijk niet nodig geweest, maar toch fijn dat ze wel meteen klaar stonden!
7 mei 2023
Dank u voor uw review! Wij staan inderdaad klaar voor onze klanten en denken en kijken met jullie mee tot er een oplossing is en jullie tevreden zijn.
16 dec 2023

Prima artikelen

Normaliter altijd keurig geleverd. Nu was er een zakje kruiden gesneuveld( wellicht tijdens vervoer) Dus kreeg een geurige gepoederde doos binnen. Meeste zat gelukkig nog in t zakje. Maar voor de rest helemaal prima en netjes bijtijds geleverd.

Super tevreden!

Fijne olie, makkelijk te gebruiken als dag en nachtcrème. Dus voor mij voortaan alleen de Cactusvijg olie, je huid voelt heerlijk aan. Aanrader in combinatie met de luban masker. Bedankt voor de gratis lippenbalsem super lief!
5 mei 2023
Wij willen u enorm bedanken voor deze mooie review! Het is zeer gewaardeerd, en wij zijn zeer blij dat u zulke goeie ervaringen heeft met onze producten.
28 sep 2023
Snelle levering, nia poeder echt fijn alleen de pittig kohl was absoluut niet pittig wel jammer en meer korrelig dan echt goed gemalen
4 mei 2023
Anaya is een eerlijke en super lieve vrouw. Ze neemt tijd voor je om goede uitleg over haar producten te geven. Tevens laat ze ook alles zien hoe het gemaakt word! Kortom een topper! Ga zo door :)
5 mei 2023
Wat een lieve en mooie review! Wij waarderen dit echt enorm!
24 okt 2023
De stoomkruiden besteld en ook gebruikt was super fijn en goed. Alleen vind ik het jammer dat ik nergens kan terug vinden hoeveel keer per week of per maand je mag stomen.
4 mei 2023
De product had een vreemde geur en zonder dat ik hierover had gemeld hebben ze zelf actie ondernomen en een nieuwe fles opgestuurd. Heel professioneel en betrouwbaar
5 mei 2023
Dank u voor uw mooie review! Wij willen uiteraard alleen het allerbeste voor onze klanten.
5 mei 2023
Ik heb al aan aantal dingen besteld en tevreden voor de kruiden voor haaruitval en gasoul is een dikke aanrader ook tevreden over de Cocos olienruikt zo lekker e
7 mei 2023
Bedankt voor uw 5 sterren review! Wij waarderen het enorm, vooral uw tevredenheid met onze service en producten koesteren we.
5 mei 2023
Als ik hun site zag hoefde ik geen verzendkosten te betalen omdat je boven een bepaald bedrag zat. Helaas werden die wel berekend
14 mei 2023
Dankjewel voor je review! Excuses voor de verwarring, op het moment van jouw bestelling was er een technische storing dus werden de gratis verzending regels niet goed uitgevoerd. Maar dat is nu helemaal opgelost.