planethappy.nl

209 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.575 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
Ik begrijp uw inventaris niet helemaal, bijvoorbeeld product A in mijn bestelling, dat u duidelijk in uw bezit had, werd terugbetaald, ik heb het dezelfde dag meteen opnieuw besteld, u hebt het naar mij verzonden en ik heb opnieuw voor verzending betaald, en dit is mij twee keer overkomen.

30 mei 2024
Na mijn bestelling en betaling alleen een bevestigingsmail ontvangen. Na ruim een week maar eens gevraagd of er duidelijkheid verschaft kon worden over de levertijd. Dat bleek niet te kunnen. Weer ruim een week later opnieuw zelf moeten vragen om een update. Toen die er weer niet was heb ik een deel van de bestelling maar geannuleerd. Proactief een klant voorzien van informatie zou een heleboel onvrede wegnemen.

Beoordelingen voor planethappy.nl

1 sep 2023
Eerst op voorraad en toen weer niet enz