planethappy.nl

214 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.557 beoordelingen in totaal

Duidelijke, gebruiksvriendelijke website en snelle levering. Fijn dat het winkelmandje makkelijk bedienbaar is, dat is niet altijd zo, en je boodschappen blijven er in staan, ook als je een dagje later pas terug komt om verder te shoppen. Ik bestelde 's nachts en kreeg met vijf minuten al een mail dat de order verzendklaar stond! Producten in goede conditie geleverd.

De bestelling kwam te laat, en je moet geld betalen (4,95) om de spullen überhaupt te kunnen retourneren. Inleveren bij een winkel is niet mogelijk. Bijzonder slechte service en onbeleefd via de mail. Geen retourformulier meegeleverd maar die moet je opvragen via de klantenservice en zelf printen. Heel jammer, spijt dat ik een bestelling gedaan heb. Nooit meer...

Beoordelingen voor planethappy.nl

Snelle verzending, netjes ingepakt
YB
Yvonne B.
Nieuwegein
20 jan 2024
Ontdekking deze winkel die ik bezocht heb in Driebergen. Een èchte schatkamer (Legokluis) zelfs. Goed speelgoed, erg veel keuze en daardoor ook inspiratie. Ook via website makkelijk bestellen en reserveren.
20 jan 2024
De mensen in de winkel in Arnhem zijn ontzettend aardig en weten heel goed wat ze in huis hebben. Geven ook goed Davies en denken mee. Prima zaak!
Snelle levering, precies zoals op de foto.
Mooi product en snelle levering.
13 jan 2024
7 jan 2024
6 jan 2024
Snelle levering, goed verpakt en mooie uitvoering van de blokkenkar
6 jan 2024
Bestelling na 1 week nog steeds niet ontvangen en ook geen bericht hierover. Na 1 week zelf gebeld naar de klantenservice,bleek 1 van de 2 bestellingen niet leverbaar en gedoe met desbetreffende leverancier. Heb mijn geld teruggekregen en vriendelijke geholpen.
Goed geregeld, retour netjes ontvangen
Heel fijn dat ik zo kort voor Sinterklaas het gezochte (en her en der uitverkochte) speelgoed bij Planet Happy kon ophalen!

Bestelling zelf opgehaald in de winkel

Ik had aangegeven dat ik mijn bestelling op wilde halen in de winkel. Ik werd hierover gebeld toen mijn pakket was aangekomen en ik werd heel vriendelijk geholpen door het personeel.
Heel fijn geholpen aan de voor een extra bestelling erbij. Hele goede service
Weinig communicatie over producten die niet op voorraad bleken te zijn (terwijl de site vermeldde van wel). Alleen door herhaaldelijk te bellen bleef ik op de hoogte van de status van mijn bestelling. Uiteindelijk werd het product pas een week later geleverd, vervelend, want daardoor was het te laat voor Pakjesavond.
1 jan 2024
31 dec 2023
Prachtige collectie speelgoed, goede en vriendelijke service.
31 dec 2023
Het werd heel snel bezorgd