wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

555 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden976 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
wallz.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Een muurcirkel besteld met de afbeelding van het schilderij uit 1800: de parasoldennen. De kleuren van het schilderij zijn erg mooi, een goede weergave van het echte schilderij

30 sep 2023
De print op plexiglas viel tegen, de plaat is flexibel en dun. Wij hadden er een andere voorstelling van….

Beoordelingen voor wallz.com

25 okt 2023
lang wachten op levering
Antwoord van wallz.com
Hi! Vervelend dat de levering wat langer heeft geduurd dan gepland! We streven er altijd naar om de producten binnen 24 uur te verzenden, maar helaas blijven we tijdens de levering afhankelijk van DHL. Ik zie wel dat je het pakket nog na vijf dagen hebt ontvangen. Fijn dat het wel goed bij je aan is gekomen. 😊
FL
fam. L.
Schijndel
20 jun 2023
Nog niets ontvangen
Antwoord van wallz.com
27 jun 2023
Hoi hoi, We hebben contact met je gehad via de mail, inmiddels zien we dat je bestelling een tijdje geleden bezorgd is. Hopelijk heb je het goed ontvangen!