wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden974 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
wallz.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Een muurcirkel besteld met de afbeelding van het schilderij uit 1800: de parasoldennen. De kleuren van het schilderij zijn erg mooi, een goede weergave van het echte schilderij

16 mei 2023
De plaat had beter verpakt kunnen worden. Doos was half open. Weinig bescherming materiaal was er nog over. Onze cirkel is ook ietsje gebogen, is trouwens niet hinderlijk na het ophangen (iets meer dubbelzijdig tape gebruikt om de vouw eruit te halen) Het plaatje wat op de cirkel geplakt moet worden, kan er beter alvast opzitten. Wij hebben hem met veel moeite 2x moeten verplaatsen. Of zorg voor een duidelijk markering aan de achterkant waar die hoort, zeker bij plaaten met een duidelijk onder en bovenkant.

Beoordelingen voor wallz.com

Directe service
Super service!
11 feb 2024
17 sep 2023
Mooie inductiekookplaat beschermer. Eigen foto gebruikt, echt mooi gedaan. Een klein minpuntje, de beschermer ligt niet helemaal plat aan de boven- en onderkant. Verder niks aan te merken!!
10 okt 2023
Levering en website zeer goed. Een makkelijkere en simpelere uitleg over de verschillende materialen van de muurcirkels. Zeer tevreden over mijn keuze.
20 jun 2023
Product is uitstekend, ik vind alleen wel dat er buitensporig veel verpakkingsmateriaal gebruikt wordt, meer dan nodig. Dan kan anders :-) !
23 dec 2023
Snelle levering al 2 dagen na bestelling. Had graag gezien dat de hexacons wat meer apart verpakt waren. Nu is het 1 grote bundel.
Snelle levering. Misschien iets betere omschrijving over forex. Maar wij zijn blij met het resultaat!
25 jun 2023
De maten zijn niet correct moet 59x52 maar was 59,5x52 dus even beter de maat aan houden.
14 jun 2023
De Lotus bloem ziet er super mooi uit. Helaas net iets te groot maar prima bescherming
De eerste druk was beschadigd aan gekomen. Zonder gedoe hebben ze een andere afgedruk
Keurig op tijd afgeleverd e het product is precies zoals afgebeeld.
11 okt 2023
Overzichtelijke site, vlotte afhandeling. En blij met het product.
11 sep 2023

Heel mooi, maar vieze geur

Heel mooi, maar met een vieze geur. Ik hoop dat dit snel vervliegt.
EH
Emmy H.
Alkmaar
19 mei 2023

Mijn bestelling is mooi zoals ik…verwachtte

Mijn bestelling is mooi zoals ik verwachtte en op tijd geleverd.
25 nov 2023

Super

Snell levering. Top verpakt. Artikel is precies als op de foto.
11 jun 2023
Snelle levering, goed verpakt, goede informatievoorziening
15 sep 2023
dit is de eerste keer maar het was een snelle afwikkeling

Snelle service. Mooi artikel.

Bestellen ging snel. En het artikel was snel binnen.