wallz.com- Logo - Beoordelingen

wallz.com

525 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden919 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2021
wallz.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 sep 2023
Een muurcirkel besteld met de afbeelding van het schilderij uit 1800: de parasoldennen. De kleuren van het schilderij zijn erg mooi, een goede weergave van het echte schilderij

16 mei 2023
De plaat had beter verpakt kunnen worden. Doos was half open. Weinig bescherming materiaal was er nog over. Onze cirkel is ook ietsje gebogen, is trouwens niet hinderlijk na het ophangen (iets meer dubbelzijdig tape gebruikt om de vouw eruit te halen) Het plaatje wat op de cirkel geplakt moet worden, kan er beter alvast opzitten. Wij hebben hem met veel moeite 2x moeten verplaatsen. Of zorg voor een duidelijk markering aan de achterkant waar die hoort, zeker bij plaaten met een duidelijk onder en bovenkant.

Beoordelingen voor wallz.com

Het product voldoet aan de verwachtingen en komt overeen met hetgeen wat op de website is vermeld. Alleen de bezorging en de communicatie met betrekking tot de bezorging is kwalitatief uitermate teleurstellend. Wallz zou er goed aan doen geen zaken met DHL meer te doen.

Hexagon foto's

Als cadeau gekregen. Maakt ons huis meer thuis. De hexagon foto's zijn makkelijk te monteren en erg mooi. Al een paar keer gevraagd waar ik ze heb besteld. Goede kwaliteit maakt uiteindelijk zelf reclame!
Goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon, zeer vlotte afhandeling van een foutieve zending en met een dag het goed product weer in huis. Mooie print op de inductiebeschermer.
Keurig volgens afspraak bezorgd. Alles zag er netjes en verzorgd uit en de bestelling maakte de verwachtingen waar. Al met al een prima ervaring met Walzz!

Mooie beschermmat inductieplaat

Mooie beschermmat voor mijn inductieplaat besteld. Juiste aanvullende informatie via chatcontact. Artikel snel en goed bezorgd, blij mee!!
31 mrt 2024
Snel contact bij een vraag voor een bestelling. Daarna snel geleverd en goed verpakt. Het ziet er prachtig uit!!
Satisfied. The product is satisfactory and is as described, so basically nothing further to say about it.
Was niet helemaal tevreden over spatschermbeschermer, maar na prettig email-verkeer heel goed opgelost.

Vragen meteen beantwoord!

Had vragen gesteld per email en kreeg meteen antwoord. Super vriendelijk en super klantvriendelijk!
Mijn huiskamer is nu compleet na de verhuizing hing nog niks aan de muur en nu is het geweldig mooi
13 apr 2024
Artikel werd snel in behandeling genomen en vlot verzonden. Blij mee! Precies zoals voorgesteld.
Mooie afbeelding, maar dunner dan ik had verwacht. En adviseren om ietsje groter te bestellen.
Product gekregen zoals omschreven en helemaal top diverse bevestiging mogelijkheden ontvangen
Snelle levering en top klantenservice, erg behulpzaam bij een probleem met DHL.

Snelle verzending en goede ontvangst

Snelle verzending en ontvangst Afbeelding beter verdelen i.v.m. de maten!
Snelle levering en hij is in het echt nog mooier dan op t plaatje
30 mrt 2024
Geleverd wat wij besteld hebben en ziet er uit zo als verwacht
De volgende dag al bezorgd en een top kwaliteit producht
Zeer tevreden wat ik besteld heb was zeer goed
Snelle levering, je krijgt waar je voor betaald