Dartshopper.nl
Beoordelingen:

5.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.155 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 jan 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Dartshopper.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er is niet veel wat jullie beter kunnen doen, behalve dat je ook de beloofde personalisatiefoto's op darts kunt bestellen want dat is serieus onmogelijk! En dat terwijl jullie het wel aanbieden! Ook zou het misschien mogelijk moeten zijn om al in het bezit zijnde darts te laten voorzien van "personalisatie". Er is al meer gereageerd over de foto's laseren, maar daar hebben jullie tot nu toe nog niks aan gedaan wat serieus erg jammer is en ook niet conform de aanbieding.. Ik hoop wel dat dit snel zal veranderen en anders moet je die mogelijkheid uit jullie assortie halen. BEn erg tevreden over jullie, maar dit is een serieus minpuntje!!

de meest kritische beoordeling

3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had 2 bestellingen geplaatst op dezelfde dag. De 2 bestellingen, waren op tijd besteld, zodat de levering de volgende dag plaats kon vinden. Ik kreeg 2 verzend bevestigingen van bpost. Echter werd de dag erna maar 1 pakketje geleverd. Hierna ging ik in contact met de klantenservice. Zij waren naar mijn mening zeer kort en onvolledig in hun antwoord en informatie naar mij toe. Volgens de klantendienst waren wel degelijk mijn 2 pakketjes geleverd, en moest ik nog eens goed rondhoren bij mijn huisgenoten en eventuele buren. Als ik antwoorde dat dit niet van toepassing was, kreeg ik een formulier van bpost opgestuurd dat ik moest invullen, en getekend terug moest sturen. Hierdoor leek het of zij de sculd bij bpost wouden leggen. Toch kreeg ik dan dinsdag ( 3 dagen later ) een bericht van bpost dat ze mijn pakketje gingen leveren diezelfde dag. Hierop heb ik dan een bericht gestuurd naar de klantendienst dat zij wel degelijk mijn 2e pakketje nog niet hadden geleverd aan bpost en dat zij dit hadden moeten zien in hun systeem, of dat hun systeem dan niet echt optimaal werkt in dit geval. Maar alle prullen en " problemen " opzij, vind ik het aanbod, en de prijs, het aangenaam winkelen bij dartshopper. Vlot bestellen en gooien. Enkel was ik wat verschoten van de klantenservice. Mvg Greg
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dartshopper.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(137)
(197)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Geen pijlen ontvangen wel betaald.
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
6 uur geleden
Beste klant, u heeft contact gehad met de klantenservice en die zijn meteen gestart met een onderzoek naar de kwijtgeraakte levering. Dat is niet hetzelfde als 'Geen pijlen ontvangen wel betaald'. Erg jammer dat u dat hier zo stelt en een zo slechte review achterlaat, voordat de klantenservice het onderzoek helemaal heeft kunnen afronden. Wellicht dat u zo vriendelijk zou willen zijn deze slechte beoordeling aan te passen/te verwijderen?
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een technische vraag over een granboard en ze konden me niet helpen en stuurden me door naar de fabrikant. Vind da ze toch iets meer mogen weten over hun producten want het antwoord was vrij simpel
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Wordt beoordeeld
Darts te laat geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
6 uur geleden
Beste klant, u heeft 24/4/2024 besteld en op 25/4/2024 is uw bestelling geleverd. Uw review hier vinden wij dan ook meer dan onterecht en zouden graag zien, dat u deze verwijderd.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een vorige bestelling met pijnpunten was verkeerd nu dacht ik de pijlen gevonden te hebben op hun webshop voor die pijlpunten maar nu zijn die ook niet juist maar wel juist voor de pijlpunten die ik extra bestelde voor mijn oude pijlen. Ik vind de juiste pijlen dus niet voor die eerste pijlpunten die ik bestelde!
Beoordeling melden
MH
Marc H.
Torhout
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er is een klein probleempje. Er was beloofd dat ik mijn bestelling zou ontvangen de volgende dag maar het is 5 dagen later.. Waarom moest ik dan die kosten om te leveren binnen 1 dag betalen ?
Beoordeling melden
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
6 dagen geleden
Beste klant, wat een slechte beoordeling geeft u hier. De klantenservice heeft nog wel zo zijn best gedaan om het probleem voor u op te lossen. Helaas kan het wel eens gebeuren dat er tijdens het transport iets mis gaat, maar om dan zo een slechte review, zonder tekst en uitleg te geven? Beetje jammer.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ben al een week bezig om een kopie factuur te krijgen voor mijn administratie. Via mail, chat telefoon en website kom ik niet verder.
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
6 dagen geleden
Beste klant, de klantenservice heeft uw mail beantwoordt op 30/4/2024 en u het factuur gestuurd. Zou u zo vriendelijk willen zijn deze onterechte slechte review te verwijderen? U geeft nu namelijk het artikel een zeer slechte beoordeling, terwijl dit niet terecht is.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik veronderstel dat het te maken had met de staking van de post .maar pas na 8 dagen geleverd.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden een dartbord besteld. Dit zou de volgende dag worden verzonden.....nog niets ontvangen, ook geen bericht van vertraging
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
8 dagen geleden
Beste klant, er zijn stakingen bij de pakketdienst. Daar kan Dartshopper weinig aan doen. Het zou fair zijn, als u deze slechte beoordeling dan ook zou verwijderen.
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het leek erop dat de doos al eerder was verstuurd. Het piepschuim was gebroken en er miste een schroef uit een voet
Beoordeling melden
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft, maar geen reden ervoor noemt. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder. Wellicht dat u zo vriendelijk wilt zijn deze beoordeling te verwijderen?
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft, maar geen reden ervoor noemt. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder. Wellicht dat u zo vriendelijk wilt zijn deze beoordeling te verwijderen?
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ledstrip in suround defect word een alleen nu led stripje opgestuurd en zoek t maar uit
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, de LED strip is defect en u krijgt gratis een vervanging en toch bent u niet tevreden?
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller leveren, 1 week wachten is te lang
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft. Uiteraard zien wij ook het liefst dat bestellingen de volgende dag al bij onze klanten geleverd worden. Helaas hebben we geen directe invloed op het leveringsproces zodra de goederen ons magazijn hebben verlaten. U straft Dartshopper nu met een slechte recensie, terwijl de oorzaak bij de pakketdienst ligt. Wellicht dat u deze slechte recensie wilt aanpassen of verwijderen? Onze excuses voor het ongemak.
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, u heeft een bestelling geplaatst die per mail verzonden wordt. Deze is ook meteen naar u verstuurd. Toch geeft u hier een heel slechte beoordeling af, omdat u de voorwaarden niet helemaal goed had gelezen, maar geeft u geen uitleg bij uw (slechte) beoordeling. Dat is wel jammer en ook zeker niet terecht. Verwijderd u a.u.b. deze onterechte review.
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij bestelling stond er beschikbaar in 2-5 werkdagen, nu meer dan 2 weken verder nog niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Geachte klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het is jammer dat u de tijd neemt om hier een slechte beoordeling achter te laten, maar geen contact opneemt met Dartshopper om uw probleem te melden. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. Als er een probleem is met uw bestelling, kunt u een e-mail sturen naar de klantenservice via de webshop. Zij helpen u graag verder. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak en zouden het zeer op prijs stellen als u deze slechte beoordeling zou willen heroverwegen.
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechtste klantenservice ooit!
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, die mening delen wij niet. Zeker omdat u helemaal geen contact heeft gehad met de klantenservice en uw bestelling gewoon netjes geleverd is. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder. U kunt deze onterechte review zelf verwijderen, of wij laten hem verwijderen.
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Dartshopper.nl
13 dagen geleden
Beste klant, jammer dat u ons een zo slechte beoordeling geeft, maar geen reden ervoor noemt. Zo kunnen wij onze service niet verbeteren. U kunt altijd via de link op de website contact opnemen met de klantenservice, als er een probleem is met uw bestelling. Zij helpen u graag verder. Wellicht dat u zo vriendelijk wilt zijn deze beoordeling te verwijderen?