vanharen.nl
Beoordelingen:

7.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.169 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

27 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

de meest kritische beoordeling

27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vanharen.nl

 Sorteren  
Relevantie
(164)
(87)
(142)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Klachtbehandeling moet sneller. is niet klantvriendelijk.

Ik had mijn bestelling wat uit 2 maten bestond laten bezorgen in de winkel en ben dezelfde dag dat ze daar aankwamen gaan passen, de maat die goed zat heb ik meegenomen en de andere maat meteen teruggegeven in de winkel, deze is niet goed verwerkt want een paar dagen later krijg ik weer een mail dat mijn bestelling nog in de winkel ligt voor op te halen, ik heb ook geen bewijs van inleveren gekregen in de winkel. heb ik de klantenservice gebeld en die mevrouw zou contact opnemen met de winkel en dan zou ik nog wat horen, kon wel nog even duren, dat vind ik niet normaal, daarbij had ik voor achteraf betalen gekozen, de maat die ik gehouden had heb ik meteen betaalt, maar in de tussentijd kreeg ik dus mail van klarna wat mijn achteraf betalen regelde dat er nog een bedrag openstaat omdat Van haren niet de retour gemeld heeft, en moest ik daar ook weer de situatie uitleggen, ik begrijp best dat fouten maken menselijk is, maar als ik in het weekend bel, neem ik toch aan dat je op maandag kunt bellen met de winkel om te zorgen dat ik de klant snel wat hoor en niet het kan wel even duren. dus mijn feedback is dat als er bij jullie een fout wordt gemaakt, moet er gezorgd worden voor snelle afhandeling voor de klant.
Beoordeling melden
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op de site staat zondag bestellen en maandag in huis met DHL. Het is nu vrijdag en nog steeds niets. Telefoniste zegt dat ze problemen hebben met DHL en daarom is het pakket retour gestuurd. De bestelde schoenen zijn nu niet meer leverbaar. Bijhoorlijk balen. Beetje coulance met volgende keer korting ofzo had ik wel verwacht maar niks hoor. Mijn vriend loopt op krukken en kan niet naar de winkel. Dan maar bestellen bij de concurrent.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat het met de levering van je schoenen mis is geagan. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd. Voor wat betreft het technisch probleem waar onze klantenservice aan refereerde gaan wij ervan uit dat dit na vandaag niet meer voor zal komen. Voor wat betreft de coulance en de korting: check je mail. ;)
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Niet leverbaar

Schoenen besteld, bevestiging gekregen, kreeg ik een paar uur later ineens bericht dat ze niet meer zouden komen omdat ze uitverkocht waren. Kortingscode kon ik toen ook niet meer gebruiken. En het duurt heel lang voor de schoenen weer te bestellen zijn in die maat. Vind ik jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 dagen geleden
Hi, jammer om te horen dat de bestelde schoenen niet meer leverbaar zijn, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat we kunnen kijken of de schoenen nog in de winkel beschikbaar zijn.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte afwerking van de sandalen. Heb ze moeten terugbrengen en nieuwe paar gekregen. Dit is de 2de keer dat ik Slecht afgewerkte sandalen ontvang. Jammer dat het bestellen via internet telkens fout gaat. Ik koop voortaan in de winkel zelf mijn schoenen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
7 dagen geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de sandalen niet aan de verwachten voldeden, maar goed om te horen dat het in de winkels inmiddels voor je is opgelost.
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn retour wordt binnen 14 dagen teruggestort. Bij andere bedrijven is dit overal binnen 5 dagen. Dit vind ik wel erg lang. Goed vind ik dat ik de schoenen in een van jullie winkels kon teruggeven i.p.v. omslachtig terugsturen. Heel gemakkelijk dus!
Beoordeling melden
19 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bezorging. Zou eerst vrijdag geleverd worden. Ochtend voor thuis gebleven. Toen zou zaterdag geleverd worden.idem. Maandagochtend 9.00 11.00 uur. Uiteindelijk werd het 11.45. 3 ochtenden voor een levering vind ik teveel.
Beoordeling melden
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen vielen niet op maat en zijn rose goud, daar de verjaardagskorting op ingezet, deze krijg ik niet meer terug. Schoenen terug gebracht, kreeg ik contant geld terug terwijl ik het terug op rekening wilde.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
30 apr 2024
Bedankt voor je review. Het is geen enkel probleem om de verjaardags-korting te vervangen. We hebben zojuist een nieuwe kortingscode per mail aan je verstuurd. :)
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mijn schoenen niet geleverd!

Mijn schoenen konden blijkbaar niet bij ophaalpunt Jumbo in heerlen worden afgeleverd! Zijn dus teruggestuurd naar Van Haren Waalwijk. Zou graag mijn betaalde schoenen willen hebben. Mvg Kevin Pleijsier
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
13 dagen geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen omtrent de levering van jouw bestelling. We begrijpen dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat het is opgelost.
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Aanbieding vaak alleen nog kleine maten beschikbaar.

Wanneer ik per email bericht krijg over aanbiedingen is mijn maat bijna nooit op voorraad. Vaak de kleinere maten. Heb ik eindelijk een aanbieding in mijn maat, sturen ze een halve maat groter op.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
22 apr 2024
Hi, wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
LV
Lenie V.
Tilburg
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Als je op een aanbieding reageert is het hopeloos om op de site te komen Met het inloggen ed alles ging fout maar gelukkig nog net op tijd kunnen bestellen en daar gaat het dan wel altijd goed!
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Site werkt extreem slecht duurt eeuwen voor er een bestelling is geplaatst, continu foutmeldingen, of dat het filter gewoon niet pakt.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen die je hebt ervaren met onze website. We zien dat bestelling inmiddels wel is gelukt en het artikel is geleverd, dus we hopen dat je hier veel plezier van mag hebben. :)
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Wachten op terugbetaling.

Product was niet op voorraad. Maar geld wordt niet gelijk teruggestort. Overigens andere keren geen probleem met bestelling gehad.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 dagen geleden
Hi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat het bestelde artikel niet meer leverbaar is, onze excuses! Als het gaat om een online bestelling, dan het wordt het bedrag automatisch binnen 1-2 werkdagen terug gestort. Gaat het om een bestelling die in de winkel is geplaatst, dan kan het helaas wat langer duren. Mocht je nog vragen hebben, dan adviseren we je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl).
15 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, duidelijke manier van retourneren. Echter de bestelsite is zo langzaam en betaalmethoden werken niet altijd.
Beoordeling melden
JS
Joni S.
Pijnacker
18 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde kleur gestuurd. Gaat dus retour. Kan de sneakers niet opnieuw bestellen want mijn maat is nu uitverkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
22 apr 2024
Hi, Wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

rood zwarte pokemonschoenen…

Had rood zwarte pokemonschoenen gekocht, binnen 1 dag is aan beide schoenen de voorkant kapot
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 dagen geleden
Hi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je aankoop, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen voor een prima prijs, maar daar is de kwaliteit ook naar. Schoen neuzen snel kapot.
Beoordeling melden
MD
May D.
maastricht
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kortingscode / bezorging

Kortingscode werkte niet naar behoren. Pakje kwam 1 later dan afspraak volgens site
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
9 dagen geleden
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraagde levering, we zien dat je inderdaad vóór 21.00 uur hebt besteld en dan zou je het de dag erna moeten ontvangen. Voor wat betreft de kortingscode zien we niets geks; de korting van € 15 is toegepast op je bestelling. Als dit niet het juiste bedrag is, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De website is heel traag.levering is perfect heel snel binnen.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Mijn schoen was beschadigd en de schoen is uitverkocht
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 dagen geleden
Hi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat de schoen is beschadigd, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat we kunnen kijken of het artikel nog verkrijgbaar is in een van onze winkels.
14 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bezorgen

Iets duidelijker zijn over de duur van de bezorging
Beoordeling melden